Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je het vraagt aan hem, weet je het en, als ik nou Wel iemand leuk vind, maar niet mijn best voor haar zou doen? Niet alle jongens zijn hetzelfde hé.. |
![]() |
|
Dan vind je haar niet leuk genoeg of ben je misschien wat bang. Dat kan.
Over het algemeen zijn jongens nogal slecht met hints, dus op de man af vragen is vaak wel de beste manier. Hoewel dat natuurlijk doodeng kan zijn, dat snap ik wel. Vraag hem eens of hij zin heeft om iets leuks met je te doen ![]()
|
Ik heb idee of het van school is? Bijvoorbeeld wat wel erg leuk is en waar je het meteen aan kan zien als je bij elkaar in de klas zit. Is dat die jongen expres in plaats van aan het andere kant van de klas plots dichter bij jou in de buurt komt zitten. Dat als er geouwehoerd word in de klas dat hij vaak zijn ogen jou kant op heeft en dat zijn misschien wel 20 keren in een half uur, maar telkens maar wel 1 seconde hou dat dus in de gaten. Mocht je hem zien zitten, probeer het zelfde een beetje terug te doen dat je oog contact krijg, als er inmiddels naar elkaar spontaan om wat dan ook gelachen word komt contact op den duur vanzelf en dan merk je het. Dit is dan een voorbeeld, simpelweg: Geeft hij je aandacht op welke manier dan ook? Dan wel positief? Dan is er een kans.
|
![]() |
Eigenlijk is het een van mijn beste vrienden... Hahaha :$ het is nogal ingewikkeld, maar we zijn echt heel close enzo, maar ik wil wel echt duidelijkheid want ik weet het nu ook niet meer... 'T lijkt er op dat hij me leuk vind maar ik durf het echt niet te vragen
![]() Trouwens bedankt voor al jullie reacties ! (: |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kan het gewoon vragen. Niet denken maar gewoon doen. Misschien een beetje in een grap ofzo. Zoiets 'He, haha ik hoorde dat je verliefd op me bent haha klopt dat?'
Als je eenmaal begint gaat de rest vanzelf, want je kan dan niet meer terug. Ik spreek uit ervaring. Succes |
![]() |
|
![]() |
Waar je vooral naar moet kijken is of hij anders doet tegen jou dan bij andere meisjes. Bijvoorbeeld of hij meer interesse in jou toont als je tegen hem praat en of hij ook een gesprek met je begint. Als hij gewoon van zichzelf een sociale vlinder is, dan is het natuurlijk moeilijk te achterhalen. Je moet gewoon proberen een beetje te flirten en hem een beetje plagen. Als hij dat terugdoet zit je goed. En het belangrijkste: Geef hem aandacht. Of hij nou verlegen is of niet. Als je hem aandacht geeft weet hij ook dat hij een kans heeft bij je. En kan hij je miss mee uit vragen!
![]() |
![]() |
|
de meeste zeggen vraag het, maarwedde dat hij nee zegt zo zijn jonens ze durfen niet eerlijk te zijn maar wate ook zou kunnen doen is kijken of hij telkens naar je kijkt en als hij soms aan je zit of als hij vaak bij je in debuurt is met je mee klets enz maar letop het egt niet veelhet kan zijn dat hij datallemaal doet en niet op je is vraag of een vriend van hem of een vriendin jou hetvoor je zou willen vragen liever eenvriend van hem en als het een jaa is heb je SJANSSS!!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
IK HEB JE HULP NODIG jessicax2003 | 6 | 06-01-2017 00:40 | |
Liefde & Relatie |