Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2014, 19:15
fluitje18
fluitje18 is offline
Hallo !
Ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb superveel puistjes. Dat is heel lelijk dus wil ik ze weg.
Ik heb al heel veel op internet gezocht maar daar vind ik enkel tips voor een paar puistjes.
Ik gebruik al Mino 50 en nog een ander product voor mijn puistjes maar dat helpt helemaal niet !
Hebben jullie tips waardoor ze allemaal weggaan ?
Dankje !
Met citaat reageren
Oud 17-06-2014, 19:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wachten tot je puberteit voorbij is.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2014, 20:45
Boys020adam
Boys020adam is offline
Naar dokter, je krijgt eerst allemaal shit voorgeschreven gelijk vragen of je het zwaarste kan krijgen, zitten wel vervelendr na effecten aan maarja tis maar wat je ervoor over hebt. Bij mij heeft die shit gwn gewerkt
Met citaat reageren
Oud 19-06-2014, 07:11
Verwijderd
Als je al mino gebruikt dan ben je al bij de dokter geweest. Ga terug en zeg dat het niet helpt. Waarschijnlijk word je dan naar de dermatoloog (huidarts) verwezen, want minocyclinetabletten is het zwaarst dat de huisarts je kan geven.

Laatst gewijzigd op 19-06-2014 om 07:16.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2014, 18:06
xBenzx
xBenzx is offline
Citaat:
Hallo !
Ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb superveel puistjes. Dat is heel lelijk dus wil ik ze weg.
Ik heb al heel veel op internet gezocht maar daar vind ik enkel tips voor een paar puistjes.
Ik gebruik al Mino 50 en nog een ander product voor mijn puistjes maar dat helpt helemaal niet !
Hebben jullie tips waardoor ze allemaal weggaan ?
Dankje !
Probeer je gezicht grondig met zeep te wassen (droogt de huid een beetje uit, maakt minder vettig), daarnaast zou het kunnen helpen om Clearasil te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2014, 23:08
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Probeer je gezicht grondig met zeep te wassen (droogt de huid een beetje uit, maakt minder vettig), daarnaast zou het kunnen helpen om Clearasil te gebruiken.
wat ze nu gebruikt krijg je van de dokter dus dan zal clearsil niet werken...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2014, 07:39
Elin3
Elin3 is offline
Met zeep wassen lijkt me juist een slecht advies! Zo'n uitgedroogde huid probeert juist extra talg aan te maken om die droogheid te compenseren. Je kan best een puistje uitdrogen maar voor grote oppervlakten kan je beter lief voor je huid zijn. Vooral milde reinigingsproducten gebruiken (bijv. Rozenwater).

Regels voor berichten