Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2014, 01:28
fruitstick
fruitstick is offline
Hallo,

Ik schrijf dit bericht omdat ik nu in een situatie zit waarbij ik niet precies weet wat ik moet doen.

Om te beginnen, ik had mij eind vorig jaar ingeschreven voor de staatsexamens 2014, ik heb toen de vakken gekozen waarbij ik examens voor af moest leggen. dat is toen goed gelukt. Voor de examenperiode in mei is het normaal dat je een literatuurlijst en sectorwerkstuk op stuurt.

Ik ben hard bezig geweest met het sectorwerkstuk en ik heb toen ook een interview moeten maken, maar omdat in de maand april en begin mei het in Nederland vakantie periode was en er veel nationale vrije dagen waren is het niet gelukt om op tijd antwoord te krijgen van het bedrijf waar ik een interview mee heb gemaakt, ik had de interview vragen in april met ruime tijd gesteld, dus het is niet zo dat ik 30 april pas die vragen aan dat bedrijf gestuurd heb. het probleem is dat ik de antwoord op de vragen pas na 1 mei heb gekregen en dat was niet mijn schuld.

Je moet als het goed is het sectorwerkstuk op 1 mei opsturen en ook de literatuurlijst en/of gedichten die je nodig hebt voor de examens.

Ik heb toen omdat het voor mij veel fijner was i.v.m. feestdagen in Nederland en het een aantal dagen uit de hand kon lopen in verband met de postbezorging heb ik netjes het volgende ingescand en naar duo opgestuurd

- literatuurlijst
- sector werkstuk voorblad en bronnen.

En ik heb toen in de mailtje vermeld dat ik het sector werkstuk pas zou opsturen wanneer ik mijn interview in orde had en zo alles kon opsturen, dus dat ik zeg maar een deel daarvan opstuur (voorblad, bronnen)

Toen paar dagen later heb ik een brief gekregen van DUO dat het goed was, dat ze alles hadden ontvangen en dat alles in orde was.

ik heb begin mei gelijk toen ik reactie kreeg van het bedrijf dat ik had geïnterviewd mijn sectorwerkstuk naar duo opgestuurd.

en ik heb ook in de tweede week van mei in het 1e tijdvak schriftelijke staatsexamens gehad dus dat was geen probleem.

na een paar weken heb ik nu een brief gekregen waarop staat dat zij bepaalde werkstukken/boekenlijsten niet hebben ontvangen, en dat ik dus geen oproep krijg voor de volgende examens (die in juli zijn)

ik vind dit heel vaag, want ik heb alles opgestuurd en het ligt dus aan de postbezorgingsbedrijf waar het niet goed gelukt is om mijn verzonden post te bezorgen en ik weet niet wat ik nu kan doen.

Ik heb examengeld betaald voor vakken waar ik nu niet aan kan deelnemen en dit vind dus niet normaal, ik heb alle werkstukken opgestuurd begin mei en ik heb dat ook vermeld aan de mail die ik aan duo had gestuurd van dat ik het begin mei zou opsturen en later op de brief die ze me hadden opgestuurd stond dat ze alles goed ontvangen hadden.

Ik weet niet wat ik nu kan doen, moet ik in bezwaar gaan? Heeft het nu zin om voor de tweede keer mijn sectorwerkstuk uit-te printen en opnieuw opsturen naar DUO? zelf langsgaan langs een kantoor van duo? kan iemand mij helpen en zeggen wat ik kan doen en waar ik terecht kan?

bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2014, 13:02
Verwijderd
DUO bellen!
Opnieuw opsturen is geen slecht idee, maar eerst bellen om uitleg en om afspraken te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten