Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik denk dat het zo'n afstandelijk relatie moeilijk word maar ik zou zeggen probeer het , probeer eerst achter te komen of zij jou echt leuk vindt en daarna neem je relatie maar dan moet je idd wel gaan skypen ofzo want dat is wat beter dan alleen whatsappen want bij skype zien jullie elkaar wel maar dan kom je alleeen niet in aanraking en dat is lastig maar ja
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En idd is skype een beter optie dus die ga ik sws een keer voorstellen. Bedankt |
![]() |
|
Zoals Dianajeensma zegt, is het verstandig om te skypen. Elkaar zien maakt het contact al wat directer. Als je echt een relatie wil, zal er een punt moeten komen waar je zegt wat je denkt. Als ik jouw tekst mag geloven weet ik zeker dat ze jou ook leuk vindt.
Hoe lastig het ook kan zijn, je moet beseffen dat een van jullie twee het voortouw moet nemen. Als jij dat doet zal ze daar waarschijnlijk alleen maar bewondering voor hebben. Bovendien kan ik je vertellen dat het enorm oplucht om gewoon te zeggen wat je voelt. Zelfs als ze afwijzend reageert, kun je het maar beter gezegd hebben. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent!
||
![]() |
Citaat:
In ieder geval bedankt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd-meisje-flirten-afspraak-versieren? Rainn | 61 | 16-05-2008 22:46 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vaak ben jij verliefd geweest, hoe lang & hoe hevig? Verwijderd | 87 | 13-07-2007 16:32 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk van mijn verhaal one_of_the_lost | 4 | 28-07-2005 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als ik terug denk aan ons Ieke | 0 | 11-04-2004 08:52 | |
Liefde & Relatie |
Tis al een tijd geleden, soms dwaal je ineens door mijn hoofd. Ben je mij vergeten? O blueeyes_jochie | 39 | 23-04-2003 12:38 |