Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2014, 16:41
proture
proture is offline
Ik ben een jongen van 17 jaar en afgelopen zomervakantie heb ik een hele lieve meid ontmoet in Frankrijk.

We hebben elkaar in totaal maar 3 dagen gezien maar nog steeds ben ik helemaal weg van haar. De laaste avond van die vakantie hebben we tot 4 uur s'nachts samen doorgebracht en ik voelde dat er iets hing tussen ons. Tot de dag van nu hebben we nog steeds contact maar dat in het Engels. Ook zijn de plannen er om elkaar nog een keer te zien voor ongeveer een week bij haar thuis aankomende zomer vakantie.

Ik zou ook graag willen weten of ze mij ook leuk vind want daar ben ik nog niet zeker van. Wel sturen we na elk bericht van elkaar een <3 maar dat is meer een gewoonte geworden. Ik heb wel laten zien dat ik intresse in haar heb, en zei toont ook intresse in mij maar het is nogal moeilijk om via internet te vertonen vind ik.

Ook ben ik helemaal niet zo goed met meisjes gewoon puur omdat ik er weinig contact mee heb en al 5 jaar in een klas zonder meiden zit dus voel ik mezelf nogal onzeker over deze situatie waar ik nu in zit.

Mijn doel is een relatie met haar proberen te krijgen.
Iemand nog advies? Bedankt al ze vast

Laatst gewijzigd op 25-06-2014 om 19:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2014, 17:39
Verwijderd
Advies over wat? Wat is je doel?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2014, 18:17
Barca1
Barca1 is offline
Als je echt een relatie met haar wilt (dat is je doel denk ik), waarom Skypen jullie dan niet? Volgens mij is dat ook gratis als je vanuit 2 andere landen Skyped.

Je kan haar toch ook bijvoorbeeld vragen wat ze van je vindt? Niet zo zeer heel direct, maar met een omweg? Je geeft zelf aan, dat de interesse er van beide kanten is. Dus ik zie het probleem eigenlijk niet. Het enige wat ik je als advies kan geven, is om het te vragen wat ze van je vindt.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2014, 19:21
proture
proture is offline
Citaat:
Als je echt een relatie met haar wilt (dat is je doel denk ik), waarom Skypen jullie dan niet? Volgens mij is dat ook gratis als je vanuit 2 andere landen Skyped.

Je kan haar toch ook bijvoorbeeld vragen wat ze van je vindt? Niet zo zeer heel direct, maar met een omweg? Je geeft zelf aan, dat de interesse er van beide kanten is. Dus ik zie het probleem eigenlijk niet. Het enige wat ik je als advies kan geven, is om het te vragen wat ze van je vindt.
Mijn doel is idd een relatie met haar aan te gaan.

Skypen is ook een optie eigenlijk nog nooit echt bij stil gestaan haha.
Dat is een optie maar ik zit te twijfelen om dat dan in frankrijk zelf te doen want ik vind via facebook/whatsapp nogal bot maar igg bedankt!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2014, 21:19
JVV079
JVV079 is offline
<3 na elk berichtje zetten is wel echt übergay
Met citaat reageren
Oud 25-06-2014, 21:42
dianajeensma_13
dianajeensma_13 is offline
ik denk dat het zo'n afstandelijk relatie moeilijk word maar ik zou zeggen probeer het , probeer eerst achter te komen of zij jou echt leuk vindt en daarna neem je relatie maar dan moet je idd wel gaan skypen ofzo want dat is wat beter dan alleen whatsappen want bij skype zien jullie elkaar wel maar dan kom je alleeen niet in aanraking en dat is lastig maar ja
Met citaat reageren
Oud 25-06-2014, 23:03
proture
proture is offline
Citaat:
ik denk dat het zo'n afstandelijk relatie moeilijk word maar ik zou zeggen probeer het , probeer eerst achter te komen of zij jou echt leuk vindt en daarna neem je relatie maar dan moet je idd wel gaan skypen ofzo want dat is wat beter dan alleen whatsappen want bij skype zien jullie elkaar wel maar dan kom je alleeen niet in aanraking en dat is lastig maar ja
Moeilijk ben ik van overtuigt en ik sta er zeker 100% voor in.
En idd is skype een beter optie dus die ga ik sws een keer voorstellen.

Bedankt
Met citaat reageren
Oud 26-06-2014, 00:44
otacilio
otacilio is offline
Zoals Dianajeensma zegt, is het verstandig om te skypen. Elkaar zien maakt het contact al wat directer. Als je echt een relatie wil, zal er een punt moeten komen waar je zegt wat je denkt. Als ik jouw tekst mag geloven weet ik zeker dat ze jou ook leuk vindt.

Hoe lastig het ook kan zijn, je moet beseffen dat een van jullie twee het voortouw moet nemen. Als jij dat doet zal ze daar waarschijnlijk alleen maar bewondering voor hebben. Bovendien kan ik je vertellen dat het enorm oplucht om gewoon te zeggen wat je voelt.

Zelfs als ze afwijzend reageert, kun je het maar beter gezegd hebben. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent!
Oud 26-06-2014, 08:35
Barca1
Barca1 is offline
Je kan het ook via viber doen? Weet niet of je dat kent, kan je via WiFi gratis bellen. Die gebruik ik zelf vaak als alternatief als ik niet kan Skypen.

Want normaal bellen, zal een flink prijsje aan hangen, en het bijvoorbeeld vragen via Skype kan eng zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2014, 11:47
proture
proture is offline
Citaat:
Zoals Dianajeensma zegt, is het verstandig om te skypen. Elkaar zien maakt het contact al wat directer. Als je echt een relatie wil, zal er een punt moeten komen waar je zegt wat je denkt. Als ik jouw tekst mag geloven weet ik zeker dat ze jou ook leuk vindt.

Hoe lastig het ook kan zijn, je moet beseffen dat een van jullie twee het voortouw moet nemen. Als jij dat doet zal ze daar waarschijnlijk alleen maar bewondering voor hebben. Bovendien kan ik je vertellen dat het enorm oplucht om gewoon te zeggen wat je voelt.

Zelfs als ze afwijzend reageert, kun je het maar beter gezegd hebben. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent!
Daar geef ik je gelijk in, maar de plannen zijn er al om elkaar nog een keer te zien is het dan lijkt het mij nog directer om dat gewoon in persoon zelf tegen haar te zeggen.

In ieder geval bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten