Dit bericht heb ik ook in het grote ibug stufi topic (of iets in die richting) geplaatst, maar omdat dat een oud topic is, maak ik hier even een topic van, omdat ik eigenlijk even zo snel mogelijk antwoord moet hebben

Zoals we allemaal weten zal de StuFi afgeschaft worden en hiervoor zal in de plaats het leenstelsel ingaan. Nou weiger ik dus om mijn jaar in Amerika te cancellen, omdat ik anders te oud ben om het nog te doen.
Een tijdje geleden kwam mijn decaan naar me toe en ze zei tegen me: ''Ik heb ergens gehoord dat als je een maand ingeschreven staat bij je HBO studie en pas na een maand trek je je terug, dat je dan nog in het oude systeem met de StuFi zit en dus dan in sept 2015 ook weer studiefinanciering zal krijgen.'' Ze zei dat ik het nog even moest checken en uitzoeken en dan moet ik dus wel die maand schoolgeld betalen terwijl ik dus al in Amerika zit. Als dit zou kunnen zou het heel fijn zijn, want dat bespaart me heel veel geld, maar ik weet dus niet of dit waar en mogelijk is.
Weten jullie hier iets over?
Alvast bedankt