Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2014, 14:16
Verwijderd
Heb jij die? Wat dan allemaal? Heb je een muur met gebruikte condooms?

Of meer een geheim laatje waar je ondergoed hebt liggen van een vroegere VLAM? Een kurk van een wijnfles, een opgebrand waxinelichtje, gescheurde kousen, een stapeltje polaroids? Een mapje op je pc met face shots van je beste veroveringen? Een persoonlijk fotoarchief van blauwe plekken die je opgelopen danwel veroorzaakt hebt? Een spijl van je oude spijlenbed dat kapotgegaan is op 'n wilde avond? Een lok haar? Een brief met handgeschreven instructies? Een bierviltje met een telefoonnummer? Een oude hotelreservering? Schoenen die kapotgeschuurd zijn op ruwe grindtegels, maar die je desondanks niet weggooit? Een bijna leeg flesje parfum dat je niet op wil maken?

Wat heb je bewaard?

Laatst gewijzigd op 02-07-2014 om 17:56.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 15:01
Verwijderd
Naaktfoto's voor eventuele chantage.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 15:01
Verwijderd
Een blauwe plek.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 16:13
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Bijna niet, eigenlijk. Wat raar is want ik vind zinloze zooi bewaren eigenlijk heel leuk Ik heb wel een shitload aan kaartjes, briefjes, toegangskaartjes e.d. maar die zijn bewaard als herinnering aan een leuke tijd met iemand, niet aan een avond heel goede seks. Of je moet m'n whatsappgeschiedenis meetellen Wel een paar jolige bedfoto's, maar weinig pikant, en ik bewaar ze niet samen met gebruikte condooms in een doos

Vanaf nu wel uiteraard

Ik bedenk me nu wel dat ik het setje lingerie waarin ik ontmaagd werd (jawel ) heel lang niet weg heb gedaan, maar ergens heb ik bedacht dat dat bijzonder loos was, dus die heb ik inmiddels niet meer.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 17:21
Verwijderd
Mijn vriend heeft tot hij ging verhuizen een matras met een HELE grote bloedvlek gehad als herinnering aan mijn ontmaagding.

Verder heb ik wel dingen van hem, ook die ergens wel wat met onze seks te maken hebben, maar die heb ik niet meegenomen als herinnering aan seks. Meer voor het nut of als herinnering aan hem in het algemeen.

O, en hij heeft een lok haar van mij. /ridderroman
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 17:40
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Mijn vriend heeft tot hij ging verhuizen een matras met een HELE grote bloedvlek gehad als herinnering aan mijn ontmaagding.
Gevalletje tmi
Oud 02-07-2014, 17:44
Verwijderd
Rare opmerking, dan moet je een topic als deze niet openen als je zoiets niet wilt lezen kijk paranoide, om dit soort reacties ben ik terughoudend.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 17:48
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Ik vind t niet echt een bewust bewaard souveniertje, dus niet on topic. Maar prima! Ik zal er voortaan wat meer open voor staan.
Oud 02-07-2014, 17:56
Verwijderd
Ik vind het wel een bewust bewaard souvenirtje. Bovendien wijkt het lekker af van het clichématige gedragen ondergoed, dus is 't niet alleen ontopic, het is ook precies wat ik wil horen. Meer graag
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 18:02
Verwijderd
Om mijn woorden kracht bij te zetten heb ik in de openingspost het woordje 'creepy' weggehaald uit 'creepy muur met condooms'. Als iemand een muur met condooms heeft heet ik diegene van harte welkom in dit topic, en als iemand dan gemeen doet zal ik voor straf hun gezicht photoshoppen in een cum box.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 18:03
Verwijderd
Niet dat verhalen over gedragen ondergoed niet welkom zijn, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 21:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb heel lang de verpakking van het condoom van mijn ontmaagding in mijn agenda bewaard. Die hele agenda heeft mijn verhuizing niet overleefd, maar ik heb wel foto's gemaakt van leuke pagina's en dat was er een van. Verder heb ik geen souvenirs van seks per se, wel van exen.
Oud 03-07-2014, 01:54
Verwijderd
Argh, ik had hier net een monsterpost gemaakt maar ineens was alles weg.

In de ex-doos:
-een enveloppe van iemand die daar een camera in had gedaan om naaktfoto's van mezelf te maken voor hem
-de scriptie van Schrödinger. Want ik snap daar geen flikker van en slimme mensen wel en dat is geil.
-een drumsleutel van de persoon met wie ik mijn eerste sekservaring had
-een foto van mijn best fuckpersoontje ever
-een sok van N. waar ik zeer vaak aan heb lopen sniffen
-een aansteker van N.
-een varkensneus waarvan iemand ooit wilde dat ik het opzette tijdens de seks

Dagboekdoos:
-het kaarsje dat aanstond tijdens mijn ontmaagding
-een instructielijst van iemand die wilde dat ik hem op een bepaalde manier aansprak en hem groette door hem bij binnenkomst gelijk te gaan pijpen
-lijstjes met wie ik wat heb gedaan toen ik nog een puber was
-een fles deo uit 1997 die me, als ik er aan ruik, direct terugbrengt in de sfeer van toen ik superduperverliefd was op iemand, dezelfde persoon als de drumsleutel.

Foto's:
-van blauwe plekken van verschillende personen. En 1 met bitemarks.
-van mezelf in allerlei vreemde standjes vastgebonden aan stoelen en een bed
-naaktfoto's van de instructieman en mezelf
-naaktfoto's van allerlei mannen van voor het hoerentijdperk
-een filmpje waarop ik de instructieman pijp

op mijn telefoon:
-een mapje met 191 (and counting) piemels die klanten mij sturen en waar ik er veel van in het echt heb gezien.
-een mapje met foto's waarin ik seks heb met een leukie die mij op een bepaalde manier wilde zien (als een goedkoop oostblokhoertje met teveel make up die hij vies maakte met appelmoes)

Van mijn klanten verzamel ik gegevens. Ik wil weten hoe oud ze zijn, hun opleidingsniveau, hun beroep en hun burgerlijke staat. Dit is allemaal voor mijn statistieken zodat ik een goed beeld van ze krijg.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2014, 02:07
mikey98
mikey98 is offline
Citaat:
Argh, ik had hier net een monsterpost gemaakt maar ineens was alles weg.

In de ex-doos:
-een enveloppe van iemand die daar een camera in had gedaan om naaktfoto's van mezelf te maken voor hem
-de scriptie van Schrödinger. Want ik snap daar geen flikker van en slimme mensen wel en dat is geil.
-een drumsleutel van de persoon met wie ik mijn eerste sekservaring had
-een foto van mijn best fuckpersoontje ever
-een sok van N. waar ik zeer vaak aan heb lopen sniffen
-een aansteker van N.
-een varkensneus waarvan iemand ooit wilde dat ik het opzette tijdens de seks

Dagboekdoos:
-het kaarsje dat aanstond tijdens mijn ontmaagding
-een instructielijst van iemand die wilde dat ik hem op een bepaalde manier aansprak en hem groette door hem bij binnenkomst gelijk te gaan pijpen
-lijstjes met wie ik wat heb gedaan toen ik nog een puber was
-een fles deo uit 1997 die me, als ik er aan ruik, direct terugbrengt in de sfeer van toen ik superduperverliefd was op iemand, dezelfde persoon als de drumsleutel.

Foto's:
-van blauwe plekken van verschillende personen. En 1 met bitemarks.
-van mezelf in allerlei vreemde standjes vastgebonden aan stoelen en een bed
-naaktfoto's van de instructieman en mezelf
-naaktfoto's van allerlei mannen van voor het hoerentijdperk
-een filmpje waarop ik de instructieman pijp

op mijn telefoon:
-een mapje met 191 (and counting) piemels die klanten mij sturen en waar ik er veel van in het echt heb gezien.
-een mapje met foto's waarin ik seks heb met een leukie die mij op een bepaalde manier wilde zien (als een goedkoop oostblokhoertje met teveel make up die hij vies maakte met appelmoes)

Van mijn klanten verzamel ik gegevens. Ik wil weten hoe oud ze zijn, hun opleidingsniveau, hun beroep en hun burgerlijke staat. Dit is allemaal voor mijn statistieken zodat ik een goed beeld van ze krijg.
Bent u een hoer ? Of lees ik het gwn verkeerd ???
Met citaat reageren
Oud 03-07-2014, 02:38
Verwijderd
Nee dat lees je niet verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2014, 02:54
Verwijderd
Ik wist dat ik op je kon rekenen, Pip
Met citaat reageren
Oud 03-07-2014, 05:58
bikinigek
bikinigek is offline
speeltjes
Met citaat reageren
Oud 03-07-2014, 19:12
-Hellshooter-
-Hellshooter- is offline
Het enige wat ik bewaard heb van exen zijn foto's waar ik samen met ze op sta, briefjes/kaartje en cadeautjes die ik van ze gehad heb. Meer niet eigenlijk.
Achteraf, misschien best zonde. Alleen in de opruimwoedes heb ik zoveel weg gegooid waarmee zoveel herinneringen verloren zijn gegaan.
Oud 04-07-2014, 19:10
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Van mn eerste keer had ik de condoomverpakking bewaard en deze in mijn dagboek geplakt. En nog een paar aftersex selfies, natuurlijk. Van mn vriend heb ik eigenlijk niets.
Oud 05-07-2014, 09:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb niets bewaard. Ook niet van andere dingen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2014, 21:56
Verwijderd
schrammen op de rug zijn en blijven nog altijd de beste souveniers voor een paar dagen toch
Met citaat reageren
Oud 08-07-2014, 09:45
Neko*
Neko* is offline
Ik bewaar geen eens souvenirs van vakanties, jeugd, concerten of exen, laat staan van ontzettend goede seks. Ik vind het ook niet nodig, want de herinneringen zitten toch wel in mijn hoofd. Daarbij zijn de meeste dingen die voor mij gelinkt zijn aan goede seks een beetje te groot om te bewaren.

Regels voor berichten