Hallo mensen,
Ik ben al een hele tijd erg verliefd op de dochter van mijn moeders vriendin. Ik ben bijna zestien, zij bijna achttien. Ik zie haar nauwelijks in real life. Ik spreek wel veel met haar op Facebook. Natuurlijk wel op verjaardagen en zo en op open dagen van haar school kom ik vaak haar gezelschap houden. Ik durfde haar alleen nooit te zeggen dat ik haar leuk vind. Nu alleen nog steeds niet. Ik ben bang dat ze me afwijst. Zij is ouder dan ik, ik zie haar bijna nooit en ik wil onze vriendschap en goede contact niet verliezen. En dan zet ik haar weer een poosje uit mijn hoofd. Maar dan moet ik na een paar dagen weer aan haar denken. Ik wil haar heel erg graag zeggen wat ik voor haar voel maar wil wel graag peilen hoe zij me ziet. Ik vind dat ze soms op Facebook erg kort en reageert. Misschien is ze wel heel erg druk maar misschien vindt ze me wel vervelend of niet leuk of wat dan ook.
Ik probeer haar bij onze gesprekken online al subtiel een beetje te laten weten wat ik haar leuk vind Door complimentjes te maken en net iets meer dan vriendschappelijk te reageren op sommige dingen.
Binnenkort zijn er weer de verjaardagen van haar en mij en ik zou graag die kans aangrijpen op haar van mijn opgekropte verliefdheid te vertellen. Maar ik weet alleen niet hoe. Als ik alleen met haar ben denk ik dat ik wel genoeg moed kan verzamelen om het haar zo te zeggen. Maar hoe kan ik haar alleen te spreken krijgen zonder dat het van tevoren al zo zwaar en voorspelbaar wordt? Iemand ideeën?
Graag jullie ideeën en reacties op alles, ik hoor het heel graag
|