Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2014, 16:33
Creeperded209
Creeperded209 is offline
Hoi mijn naam is Creeperded,

Mijn hobby's zijn: ik moet er echt eens meer krijgen, nou heb je nog tips wat ik zo al kan doen naast programmeren en gamen?
Ik zit in het 2e jaar van havo/vwo en ben 14 jaar oud, bijna 15.

Ik wil software engineer worden.

Tot de volgende reactie

Laatst gewijzigd op 20-08-2014 om 20:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2014, 20:26
Pluis
Pluis is offline
He Creeperded, welkom op het forum! Als je over software enginering wilt praten zou je eens een topic kunnen maken op Software en Hardware. De ervaring leert dat "vraag me maar iets" topics geen succes zijn, daarom is het handiger om zelf een specifieke vraag te stellen, of meningen van anderen te vragen over een bepaald onderwerp (en dan beginnen met je eigen mening). Dan weet je dat vast

Overigens lijkt het me dat programmeren en gamen al vrij tijdrovende hobbies zijn Ik heb zelf in ieder geval veel uren van m'n tienerjaren achter een computer doorgebracht . Jezus wat klink ik zo oud.
Oud 20-08-2014, 19:43
Creeperded209
Creeperded209 is offline
Citaat:
He Creeperded, welkom op het forum! Als je over software enginering wilt praten zou je eens een topic kunnen maken op Software en Hardware. De ervaring leert dat "vraag me maar iets" topics geen succes zijn, daarom is het handiger om zelf een specifieke vraag te stellen, of meningen van anderen te vragen over een bepaald onderwerp (en dan beginnen met je eigen mening). Dan weet je dat vast

Overigens lijkt het me dat programmeren en gamen al vrij tijdrovende hobbies zijn Ik heb zelf in ieder geval veel uren van m'n tienerjaren achter een computer doorgebracht . Jezus wat klink ik zo oud.
Ja, ik probeer zelf wat te minderen om wat gezonder te leven, maar het is wel een interesse en net zoals sommige mensen geobsedeerd door treinen (de hele familie van de zijn ben ik dat door computers.

Bedankt voor je advies ik ga het ff aanpassen.

Oud 20-08-2014, 23:14
bloodyb
bloodyb is offline
Welkom!
Oud 23-08-2014, 21:37
Creeperded209
Creeperded209 is offline
Dankje
Reageren

Regels voor berichten