Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1: Trein / Pendelbussen, ging wel snel en goed vond ik, nergens last van gehad, we konden altijd allemaal zitten, alleen was wel redelijk endje lopen maarja boeie...
2: Vanaf het begin... 3: Bas & Ram, Yves de Ruyter, Judge Jules, Ferry Corsten, JamX & DeLeon, Rude Awakening Live, Armin van Buuren, Technoboy en Mauro Picotto... 4: Judge (die had ik nog nooit eerder live gezien, was echt fet) en Technoboy... hehe die gek roeleert echt overal bovenuit met z'n snoeiharde sound... 5: Pendelbussen, ging weer snel, toen met de trein, moesten wel 3 kwartier op 't station wachten ofzo maar effe snaakjes roken enzow, lekker zitten in de trein, reis was perfect.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
1: Pendelbussen, gelukkig een stuk minder ver lopen dan op DV.
2: 11.15h (dus: picknicken op mainstage en dan verschrikt wegrennen door de techniek en platenkeus van Benny Rodrigues) 3: Benny Rodrigues, Lucien Foort, Johan Gielen, Jean, Roog, Felix da Housecat, Funk d' Void, Michel de Heij, Bas&Ram, Kai Tracid, Gary D, Dana, Eddie Halliwell, John Kelly, Judge Jules, Matt Hardwick, Francois, Marcel Woods, Marnix, Junior Sanchez, Groovemaster Johnson, Andy Jay, Dave Seaman, K-Cee. 4: Felix da Housecat (van alle markten thuis, met een hele mooie en originele, eigenwijze sound). Verder vielen mij Dana, Funk d' Void, Junior Sanchez, Judge Jules en K-Cee in positieve zin op. 5: Pendelbussen. Moest helaas om half 8 weg. Erg lekker feestje! ![]()
|
![]() |
Wat me op is gevallen is dat MysteryLand nu niet meer zo bekent staat om zijn Hardcore en gabber...paar jaar geleden had je op de mainstage altijd wel hardcore...daar stond MysteryLand toch altijd om bekend..?? Hardcore enzow...of heb ik het mis??? Ben er een aantal keer geweest en toen zag je echt bijna alleen gabbers en hoorde je bijna overal hardcore. Ik vind het wel jammer dat ze zo zijn veranderd......ze hadden gewoon moeten blijven waar ze bekend om stonden. ID&T organiseert zoveel feestjes..allemaal zelfde shit.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het echt onzin wat je nu schrijft, sorry hoor. Maar ID&T is een bedrijf wat geld wilt verdienen, en als je geld wilt verdienen moet je inspelen op de vragen van je klant, en de vraag is nu hardstyle, en hardstyle werd er ook zwaar gedraaid. Je moet niet denken dat dit een soort van Sensation is ofz, wand dat is het totaal niet. In de Q-Dance tent werd de laatste uurtjes ook gewoon hardcore gedraaid hoor. En dat ID&T allemaal hetzelfde organiseerd klopt dus ook niet helemaal, het is allemaal dance muziek, maar wat moet je dan, de vrolijke meezingers draaien???
||
![]() |
Citaat:
Nou dat was alleen ff mijn mening hoor... |
![]() |
|
![]() |
MysteryLand alleen HardCore?!?!?! het was het Europian DANCE Festival. Het is altijd een festival geweest met meer stijlen en ja de laatste jaren was de Hcore de grootste tent maar t heeft nooit om alleen hardcore gedraaid. Dus ik weet niet hoe je bij deze onzin komt, waarschijnlijk nog nooit op ML geweest....
||
![]() |
Citaat:
Blijkbaar ga JIJ dus sinds kort naar MysteryLand.....ik heb er al vele mee gemaakt....en toen stond MysterLand bekend om zijn hardcore...en juist dat vind ik jammer van MysteryLand dat dat verloren is... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel er niet mee dat MysteryLand alleen maar om hardcore draait....maar dat MysteryLand bekend stond als houseparty voor hardcore liefhebbers..! Nu is het meer een feest voor iedereen die van dancemuziek houd...Ik weet niet of jij 3/4 jaar geleden ook van MysteryLand had gehoord...maar toen wisten de meeste wel..Oh ja Hardcore party...en nu is dat niet meer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja omdat de mainstream die jaren HC was. Hoe je t op deze manier zegt lijkt t al veel duidelijker ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Jah vind ik eg jammer dat ze de Hardcore eruit hebben gegooid!!!!!! (jaja die hard gabber...ghehe) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daarna kwam er techno en mellow bij ,zo werden er meer stijlen gehouden maar het was een hardcorefeest .check hier maar es http://forum.clubcharts.nl/topic/7504 Laatst gewijzigd op 22-08-2002 om 13:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
5 area's -Eclipse -House Of Love -Acropolis -The Tunnel of Terror -Ambient Forrest Oa: Quazar, Per, 100% isis............ Nu duidelijk *Zucht* Sjakie, Of denk je dat ze het op de site van id&t verkeerd hebben......
|
![]() |
waarom denk iedereen dat HC het begin was????? ten eerste komt Techno nog steeds voor (Detroit Techno 'jaren 80/90' ) HC en Acid al helemaal. HC is groot geworden op house feesten ( duh vandaar de naam house party
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
helft vd tijd was ik in de q-dance tent. als ik daar de hele dag had gestaan, was ik doodgegaan vd hitte denk ik ![]() ik vond Gary-D het beste draaien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben nog wel ff een half uur bij Technoboy geweest. die gozer ramt, alleen mixtechnisch issie echt een kneus...maar ja, wie let daarop ![]() Dana draaide trouwens een kopie van haar set op SensationBlack...beetje zielig |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://forum.clubcharts.nl/topic/7504 Laatst gewijzigd op 26-08-2002 om 14:21. |
Advertentie |
|
|
|