Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2002, 13:56
Chandler
Chandler is offline
En dan was het weer afgelopen,

HOE VOND JE HET???

QUESTIONS:

1. Hoe ben je er heen, met die PendelBussen die je ergens in de middle of nowhere brachten, of met auto,fiets,broms?

2. Hoe laat was je er?

3. Waar ben je allemaal geweest?

4. Wat vond je het beste?

5. Hoe ging je terug?

ANTWOORDEN:
1. Met de pendelbus, en dat betekende dus door de woestijn lopen.

2. euh rond half 3 liep ik het terrein op

3 eigenlijk overal eerst mainstage, daarna eff langs alles gelopen, daarna gewoon steeds Q-Dance tent afgewisseld met afkoelings periodes in andere tenten.

4. De Afsluiting van PAVO, die kerel DOET ALS EEN GEK

5. Met de pendelbus, daarna langs een vaag tentje wat gegeten bij Sloterdijk, daarna met zn alle de trein in naar centraal in amsterdam, daarna nog geFebo't, daarna maar nachtbus gepakt...

HET WAS SUPER

Oud 18-08-2002, 14:58
JayDee
JayDee is offline
QUESTIONS:

1. Hoe ben je er heen, met die PendelBussen die je ergens in de middle of nowhere brachten, of met auto,fiets,broms?

2. Hoe laat was je er?

5. Hoe ging je terug

-------------------------------------------------------------------------

1 Trein, Pendelbus, KLOTE ! veel te ver lopen.......

2 13:00

3 Overal, MusicFreak heh

4: Anna Savage,CosmicGate, Dumonde, RUDE AWAKENING!!!!(Promo),Westbam, LUNA!

5 Trein, moest rond 21:45 weg Dus jammergenoeg veel gemist, ach free ticket dus zo erg was t nie

maaaar cker goed vermaakt
Oud 18-08-2002, 17:18
Blalala
Blalala is offline
QUESTIONS:

2. Hoe laat was je er?

5. Hoe ging je terug?

ANTWOORDEN:
1. Met oto heengeweest, parkeren op P4, behoorlijk stuk lopen, bus, weer stuk lopen, toen waren we er

2. Uur of 2

3 Voornamelijk trance tent, maar ook serious, en mainstage. Wel overal gekeken, maar niet gebleven.

4. Ricky Effe & Mauro Picotto live. Das dus echt mijn stijl. Zooooo veeeeeet!!!!!!

5. Zelfde als heen
Oud 19-08-2002, 11:42
osmano
osmano is offline
Citaat:
Blalala schreef:
QUESTIONS:

2. Hoe laat was je er?

5. Hoe ging je terug?

ANTWOORDEN:
1. auto ,met hele groep in m;n bak naar ruigoord gereden ,pcies op tijd

2. rond 13.00 kwou niet te vroeg en niet te laat .

3. bijna alle tenten heb ik wle nagechecked maar ik was vooral in de id-t en q dance ,hadrstyle is m;n favoriet

4. technoboy ,lady dana ,dumonde ,marco v en luna
5. alweer met de bak ,et was egt ook al was er geen hardcore tent
Oud 19-08-2002, 19:17
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
1: Trein / Pendelbussen, ging wel snel en goed vond ik, nergens last van gehad, we konden altijd allemaal zitten, alleen was wel redelijk endje lopen maarja boeie...

2: Vanaf het begin...

3: Bas & Ram, Yves de Ruyter, Judge Jules, Ferry Corsten, JamX & DeLeon, Rude Awakening Live, Armin van Buuren, Technoboy en Mauro Picotto...

4: Judge (die had ik nog nooit eerder live gezien, was echt fet) en Technoboy... hehe die gek roeleert echt overal bovenuit met z'n snoeiharde sound...

5: Pendelbussen, ging weer snel, toen met de trein, moesten wel 3 kwartier op 't station wachten ofzo maar effe snaakjes roken enzow, lekker zitten in de trein, reis was perfect.
Oud 20-08-2002, 14:43
Kapiteinkoek
Kapiteinkoek is offline
Citaat:
Chandler schreef:
[B]En dan was het weer afgelopen,

HOE VOND JE HET???

QUESTIONS:

2. Hoe laat was je er?

5. Hoe ging je terug?

ANTWOORDEN:
1. Eerst met metro naar sloterdijk toen pendelbusje gepakt richting Ruig!!oord..

2. Vanaf half 2 ongeveer geloof ik

3. Marcel Woods, Johan Gielen, Judge Jules, Michel de Hey, luna, Technoboy, Marco V, Rude Awakening, Woeiiiii doef doef doef<-- Hardcore!! Toen Picotto als afsluitertje

4. Ik vond Marcel woods zeer goed maar die heb ik maar heel kort meegemaakt, Judge Jules draaide niet super maar dankzij de goede sfeer en het briesje in die tent was dit ook een van mijn favo's.

5. Met de bus en metro, nog bij Zuid WTC stil komen te staan maar gelukkig kon iemand ons nog op komen pikken
Oud 20-08-2002, 20:42
Prins
Prins is offline
1: Pendelbussen, gelukkig een stuk minder ver lopen dan op DV.

2: 11.15h (dus: picknicken op mainstage en dan verschrikt wegrennen door de techniek en platenkeus van Benny Rodrigues)

3: Benny Rodrigues, Lucien Foort, Johan Gielen, Jean, Roog, Felix da Housecat, Funk d' Void, Michel de Heij, Bas&Ram, Kai Tracid, Gary D, Dana, Eddie Halliwell, John Kelly, Judge Jules, Matt Hardwick, Francois, Marcel Woods, Marnix, Junior Sanchez, Groovemaster Johnson, Andy Jay, Dave Seaman, K-Cee.

4: Felix da Housecat (van alle markten thuis, met een hele mooie en originele, eigenwijze sound). Verder vielen mij Dana, Funk d' Void, Junior Sanchez, Judge Jules en K-Cee in positieve zin op.

5: Pendelbussen. Moest helaas om half 8 weg.

Erg lekker feestje!
Oud 20-08-2002, 22:44
Wahan_Metan
Wahan_Metan is offline
Wat me op is gevallen is dat MysteryLand nu niet meer zo bekent staat om zijn Hardcore en gabber...paar jaar geleden had je op de mainstage altijd wel hardcore...daar stond MysteryLand toch altijd om bekend..?? Hardcore enzow...of heb ik het mis??? Ben er een aantal keer geweest en toen zag je echt bijna alleen gabbers en hoorde je bijna overal hardcore. Ik vind het wel jammer dat ze zo zijn veranderd......ze hadden gewoon moeten blijven waar ze bekend om stonden. ID&T organiseert zoveel feestjes..allemaal zelfde shit.
Oud 21-08-2002, 14:30
Blalala
Blalala is offline
Citaat:
Wahan_Metan schreef:
ID&T organiseert zoveel feestjes..allemaal zelfde shit.
Noem eens een vergelijkbaar feestje als Mysteryland dan..
Oud 21-08-2002, 14:31
Chandler
Chandler is offline
Citaat:
Wahan_Metan schreef:
Wat me op is gevallen is dat MysteryLand nu niet meer zo bekent staat om zijn Hardcore en gabber...paar jaar geleden had je op de mainstage altijd wel hardcore...daar stond MysteryLand toch altijd om bekend..?? Hardcore enzow...of heb ik het mis??? Ben er een aantal keer geweest en toen zag je echt bijna alleen gabbers en hoorde je bijna overal hardcore. Ik vind het wel jammer dat ze zo zijn veranderd......ze hadden gewoon moeten blijven waar ze bekend om stonden. ID&T organiseert zoveel feestjes..allemaal zelfde shit.

Ik vind het echt onzin wat je nu schrijft, sorry hoor.
Maar ID&T is een bedrijf wat geld wilt verdienen, en als je geld wilt verdienen moet je inspelen op de vragen van je klant, en de vraag is nu hardstyle, en hardstyle werd er ook zwaar gedraaid.
Je moet niet denken dat dit een soort van Sensation is ofz, wand dat is het totaal niet.
In de Q-Dance tent werd de laatste uurtjes ook gewoon hardcore gedraaid hoor.

En dat ID&T allemaal hetzelfde organiseerd klopt dus ook niet helemaal, het is allemaal dance muziek, maar wat moet je dan, de vrolijke meezingers draaien???
Oud 21-08-2002, 15:43
Wahan_Metan
Wahan_Metan is offline
Citaat:
Chandler schreef:

Ik vind het echt onzin wat je nu schrijft, sorry hoor.
Maar ID&T is een bedrijf wat geld wilt verdienen, en als je geld wilt verdienen moet je inspelen op de vragen van je klant, en de vraag is nu hardstyle, en hardstyle werd er ook zwaar gedraaid.
Je moet niet denken dat dit een soort van Sensation is ofz, wand dat is het totaal niet.
In de Q-Dance tent werd de laatste uurtjes ook gewoon hardcore gedraaid hoor.

En dat ID&T allemaal hetzelfde organiseerd klopt dus ook niet helemaal, het is allemaal dance muziek, maar wat moet je dan, de vrolijke meezingers draaien???
Ja ok je hebt wel gelijk..maar wat ik jammer vind is gewoon zo van...als er een mysteryland party is wist je meteen...Hardcore feessie...maar nu is het meer a la DanceValley! Niet dat ik meteen denk..ooh dit is net als Sensation..nee ik vind het alleen hetzelfde kwa muziek...op bijna elk feest heb je wel verschillende soorten muziek! En dan had je altijd MysteryLand die alleen Hardcore draaide...dat vond ik juist tof aan MysteryLand.

Nou dat was alleen ff mijn mening hoor...
Oud 21-08-2002, 16:07
JayDee
JayDee is offline
MysteryLand alleen HardCore?!?!?! het was het Europian DANCE Festival. Het is altijd een festival geweest met meer stijlen en ja de laatste jaren was de Hcore de grootste tent maar t heeft nooit om alleen hardcore gedraaid. Dus ik weet niet hoe je bij deze onzin komt, waarschijnlijk nog nooit op ML geweest....
Oud 21-08-2002, 19:12
Wahan_Metan
Wahan_Metan is offline
Citaat:
JayDee schreef:
MysteryLand alleen HardCore?!?!?! het was het Europian DANCE Festival. Het is altijd een festival geweest met meer stijlen en ja de laatste jaren was de Hcore de grootste tent maar t heeft nooit om alleen hardcore gedraaid. Dus ik weet niet hoe je bij deze onzin komt, waarschijnlijk nog nooit op ML geweest....
Nu pas hebben ze echt meer verschillende stylen muziek...toen was de grootste tent hardcore.....mainstage hardcore...tunnel of terror...ze hadden wel tenten met andere stylen...maar dat waren toen niet de publiekstrekkers.....
Blijkbaar ga JIJ dus sinds kort naar MysteryLand.....ik heb er al vele mee gemaakt....en toen stond MysterLand bekend om zijn hardcore...en juist dat vind ik jammer van MysteryLand dat dat verloren is...
Oud 21-08-2002, 20:30
JayDee
JayDee is offline
Citaat:
Wahan_Metan schreef:

Nu pas hebben ze echt meer verschillende stylen muziek...toen was de grootste tent hardcore.....mainstage hardcore...tunnel of terror...ze hadden wel tenten met andere stylen...maar dat waren toen niet de publiekstrekkers.....
Blijkbaar ga JIJ dus sinds kort naar MysteryLand.....ik heb er al vele mee gemaakt....en toen stond MysterLand bekend om zijn hardcore...en juist dat vind ik jammer van MysteryLand dat dat verloren is...
Vanaf t begin zijn er altijd meerdere stylen geweest ja. hcore was de grootste tent maar zoals jij t zegt draait t allemaal op Hc en dat is gewoon niet zo. Er kwamen veel voor hc maar Er zijn ook genoeg mensen die voor de andere stylen kwamen. Beetje beter lezen en begrijpen
Oud 21-08-2002, 20:58
Wahan_Metan
Wahan_Metan is offline
Citaat:
JayDee schreef:

Vanaf t begin zijn er altijd meerdere stylen geweest ja. hcore was de grootste tent maar zoals jij t zegt draait t allemaal op Hc en dat is gewoon niet zo. Er kwamen veel voor hc maar Er zijn ook genoeg mensen die voor de andere stylen kwamen. Beetje beter lezen en begrijpen
Ja dat klopt wel dat er ook mensen kwamen voor andere stylen enzow...
Ik bedoel er niet mee dat MysteryLand alleen maar om hardcore draait....maar dat MysteryLand bekend stond als houseparty voor hardcore liefhebbers..! Nu is het meer een feest voor iedereen die van dancemuziek houd...Ik weet niet of jij 3/4 jaar geleden ook van MysteryLand had gehoord...maar toen wisten de meeste wel..Oh ja Hardcore party...en nu is dat niet meer.
Oud 21-08-2002, 21:26
JayDee
JayDee is offline
Citaat:
Wahan_Metan schreef:

Ja dat klopt wel dat er ook mensen kwamen voor andere stylen enzow...
Ik bedoel er niet mee dat MysteryLand alleen maar om hardcore draait....maar dat MysteryLand bekend stond als houseparty voor hardcore liefhebbers..! Nu is het meer een feest voor iedereen die van dancemuziek houd...Ik weet niet of jij 3/4 jaar geleden ook van MysteryLand had gehoord...maar toen wisten de meeste wel..Oh ja Hardcore party...en nu is dat niet meer.

ja omdat de mainstream die jaren HC was. Hoe je t op deze manier zegt lijkt t al veel duidelijker Maarja, id-t heeft hc jammergenoeg uit t ml concept gegooid. Enneh 3/4 jaar geleden wist ik wel dat ML er was hoor zelfs geweest u ook?.........
Oud 21-08-2002, 21:35
Wahan_Metan
Wahan_Metan is offline
Citaat:
JayDee schreef:

ja omdat de mainstream die jaren HC was. Hoe je t op deze manier zegt lijkt t al veel duidelijker Maarja, id-t heeft hc jammergenoeg uit t ml concept gegooid. Enneh 3/4 jaar geleden wist ik wel dat ML er was hoor zelfs geweest u ook?.........
Yep ben r geweest...waar was dat ook alweer..?? Utrecht..indoor ofzow...maar jah whatevaa..
Jah vind ik eg jammer dat ze de Hardcore eruit hebben gegooid!!!!!! (jaja die hard gabber...ghehe)
Oud 21-08-2002, 22:02
JayDee
JayDee is offline
Heheheh keej dan Kheb me altijd in bijna alle house stylen geintresseerd. Hou ook nie van hokjes ofzo. Ene x vette techno ala Rush andere x rammen met RudeAwakening en dan lekker Funky op Roog hehehe . Kweet t, ben weird
Oud 22-08-2002, 13:51
osmano
osmano is offline
Citaat:
JayDee schreef:
bullshit ,in het begin was mysteryland een hardcore feest !!! FEIT
daarna kwam er techno en mellow bij ,zo werden er meer stijlen gehouden maar het was een hardcorefeest .check hier maar es

http://forum.clubcharts.nl/topic/7504

Laatst gewijzigd op 22-08-2002 om 13:54.
Oud 22-08-2002, 20:12
JayDee
JayDee is offline
Citaat:
osmano schreef:

bullshit ,in het begin was mysteryland een hardcore feest !!! FEIT
daarna kwam er techno en mellow bij ,zo werden er meer stijlen gehouden maar het was een hardcorefeest .check hier maar es

1e ML is in Lelystad '93.

5 area's
-Eclipse
-House Of Love
-Acropolis
-The Tunnel of Terror
-Ambient Forrest

Oa: Quazar, Per, 100% isis............

Nu duidelijk *Zucht*

Sjakie, Of denk je dat ze het op de site van id&t verkeerd hebben......
Oud 22-08-2002, 20:31
JayDee
JayDee is offline
Oja in t begin t was gewoon HOUSE Was t nog maar zo.........
Oud 23-08-2002, 15:52
SpeCteR
SpeCteR is offline
waarom denk iedereen dat HC het begin was????? ten eerste komt Techno nog steeds voor (Detroit Techno 'jaren 80/90' ) HC en Acid al helemaal. HC is groot geworden op house feesten ( duh vandaar de naam house party ) Hardcore is er toen gewoon bijgenomen door organisatoren. get it
Oud 23-08-2002, 18:12
partychick16
partychick16 is offline
heeey peoples

wie heeft er op ml bijna zeg maar gerust de hele dag in de q-dance tent gestaan?????en wie vonden jullie de beste dj???

greetz
Oud 23-08-2002, 21:27
Wahan_Metan
Wahan_Metan is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
waarom denk iedereen dat HC het begin was????? ten eerste komt Techno nog steeds voor (Detroit Techno 'jaren 80/90' ) HC en Acid al helemaal. HC is groot geworden op house feesten ( duh vandaar de naam house party ) Hardcore is er toen gewoon bijgenomen door organisatoren. get it
Huh?? Hier ging het helemaal niet om.....het ging erom dat toen..ML bekend stond om zijn HC en nu is het juist zo veranderd....nu is het meer a la DanceValley...maar jah laat maar hanguuh...xxxx
Oud 24-08-2002, 13:42
osmano
osmano is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
darr hebben we niet voer ,ik weet dat techno eerdre was maar niet op MYSTERYLAND
Advertentie
Oud 24-08-2002, 13:45
osmano
osmano is offline
Citaat:
JayDee schreef:

1e ML is in Lelystad '93.

5 area's
-Eclipse
-House Of Love
-Acropolis
-The Tunnel of Terror
-Ambient Forrest

Oa: Quazar, Per, 100% isis............

Nu duidelijk *Zucht*

Sjakie, Of denk je dat ze het op de site van id&t verkeerd hebben......
jaja ,mysteryland stond toch in het begin vooral bekend om de gabber/hardcore ,toen was Nederland ook nog een land waar veel maar gabbers leefden *owja* btw eclipse was ook een hardecore tent op mysteryland ,tunnel fo etrror ook en mainstaeg was gewoon hardcore
Oud 24-08-2002, 15:38
FDL
FDL is offline
De mainstream was toen hardcore dus ze hadden de grootste tent dus er waren veel gabbers ja. maar het is niet een hardcore festival..........
Oud 24-08-2002, 17:38
Wahan_Metan
Wahan_Metan is offline
Citaat:
FDL schreef:
De mainstream was toen hardcore dus ze hadden de grootste tent dus er waren veel gabbers ja. maar het is niet een hardcore festival..........
Neeeeeeeeeeeeee Damnsssssssss daar gaat het niet om man!!!!!!! Shittttttttttttt lezen jullie wel? MysteryLand stond bekend om zijn hardcore...niet dat het een gabber festival was...
Oud 24-08-2002, 17:51
FDL
FDL is offline
Citaat:
Wahan_Metan schreef:

als er een mysteryland party is wist je meteen...Hardcore feessie...maar nu is het meer a la DanceValley!

Daar focusde ik me op Maar tis nu duidelijk
Oud 25-08-2002, 13:28
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
partychick16 schreef:
heeey peoples

wie heeft er op ml bijna zeg maar gerust de hele dag in de q-dance tent gestaan?????en wie vonden jullie de beste dj???

greetz

helft vd tijd was ik in de q-dance tent. als ik daar de hele dag had gestaan, was ik doodgegaan vd hitte denk ik

ik vond Gary-D het beste draaien.
Oud 25-08-2002, 15:42
FDL
FDL is offline
Ja druif, en toch heb ik je nergens gezien Bij Luna heb ik de hele bende kapot gestampt
Oud 25-08-2002, 22:38
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
FDL schreef:
Ja druif, en toch heb ik je nergens gezien Bij Luna heb ik de hele bende kapot gestampt
toen Luna begon, ben ik ook weggegaan. z'n overmatig gescratch trek ik niet.

ik ben nog wel ff een half uur bij Technoboy geweest. die gozer ramt, alleen mixtechnisch issie echt een kneus...maar ja, wie let daarop
Dana draaide trouwens een kopie van haar set op SensationBlack...beetje zielig
Oud 26-08-2002, 11:09
FDL
FDL is offline
Jah idd, Ben toen bij dana naar andere tenten gegaan
Oud 26-08-2002, 12:17
osmano
osmano is offline
Citaat:
FDL schreef:
schele ik zeg niet dat het en hardcore feest was ,maar het stond het meest bekend om z,n hardcore muziek ,

Laatst gewijzigd op 26-08-2002 om 14:21.
Advertentie

Regels voor berichten