Advertentie | |
|
![]() |
|
Jullie zijn al lange tijd samen, wat positief lijkt maar ook hindernissen kan geven gezien jullie leeftijd. Juist in die periode van je leven kan je flink veranderen, leer je jezelf kennen en denk je na over wie je bent en wilt zijn. Het kan dus goed voorkomen dat jullie uit elkaar groeien doordat jullie je anders ontwikkelen.
Als haar gedrag structureel zo vervelend blijft is het verstandig na te denken of je met haar verder wil bouwen aan een toekomst samen. Natuurlijk ken jij haar ook als het lieve geweldige meisje waar je toen der tijd een relatie mee kreeg en waarschijnlijk hebben jullie samen al veel meegemaakt in het verleden, maar uiteindelijk gaat het erom of jullie ook in de toekomst samen willen en kunnen zijn.
||
![]() |
Citaat:
Niet altijd.. We hebben echt meer positieve dingen dan negatieve dingen! Ze is er ook echt wel voor me en helpt me etc.. Alleen soms heeft ze echt van die gekke momentjes, wat natuurlijk vervelend kan zijn.. Misschien ben ik te pussy om zelf een keuze te maken omdat ik te veel voor haar voel en al te lang met haar samen ben.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ze ervoor kiest om officieel weg te gaan, tuurlijk ga ik dan niet dood. Wel wordt het even een ''moeizame'' tijd voor mij om dit te verwerken, er valt zomaar iets weg.. Want buiten de momenten om dat het wat minder gaat, gaat het super en is het fijn! Ik heb alles al die jaren samen met haar gedeelte gedaan en gepraat.. Dat is niet zomaar iets voor een mens al zeg ik het zelf. Ik heb nu nergens meer invloed op en ''de bal ligt nu bij haar''.... Ik probeer er ook niet te veel over na te denken en m'n eigen ding te doen, maar dat gaat tamelijk lastig. Heeft iemand hier nog tips voor? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dan denk ik van; ZEG DAT DAN!! Ik kan niet ruiken wat zij voelt of denkt.... Ik wil er alles aan doen om goed voor haar te zijn omdat ik er totaal niet kwijt wel, maar dat kan ik moeilijk dan als ze mij niet verteld wat er is. Wij communiceren wel gewoon alleen meestal zegt zij dat het prima gaat. |
![]() |
|
Probeer in te zien dat jij, ook zonder haar, een tof persoon bent. Je verdient het om normaal n respectvol behandeld te worden. En je hebt niet per definitie haar/ een vriendin nodig om positieve invulling aan je leven te geven.
Misschien maakt dat het makkelijker om haar los te laten... Voor elkaar vechten is mooi, maar kan niet van één kant komen. In elk geval niet voor heel lang.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb gewoon veelte diepe gevoelens voor haar om zelf er een einde aan te maken.. Ze is alle andere keren zelf terug gekomen.. Je weet nooit hoe iets loopt. Beetje een ''We kunnen niet met en zonder elkaar'' verhaal denk ik.... Ik hoop dat ze mij nog een kans geeft om de dingen die ik dan misschien zelf nog vervelend doe (Of natuurlijk dat ze ook naar d'r zelf kijkt) te veranderen.... Afgelopen donderdagavond was het nog super gezellig en leuk, lijkt me toch stug als een mens dit zomaar kan met gevoelens! Het is en blijft gewoon een ontzettende lastige situatie voor me (En voor haar denk ik ook) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Tot nu toe heeft ze nog geen tijd om te praten. (Begrijp ik ook, want ik weet dat zij het heel druk heeft!)
Buiten dat ze het druk heeft gaf ze ook aan dat ze wilt praten wanneer zij goed heeft nagedacht en ''er klaar voor is''.... Ik moet me maar op het ergste voorbereiden denk ik zomaar.. Wat is het soms toch oneerlijk. Dan voel ik me namelijk afgelopen weken best wel bedrogen.... Dat ze zei dat alles goed was van me hield en nog veel seksueel contact met me heeft/had. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En naja het was en is buiten haar dingetjes om wel een mooi knap fijn lief meisje.... Waar ik dus echt tamelijk veel voor over heb! |
![]() |
|
![]() |
Ik kon het toch niet laten (Probeerde me al dagenlang ''in te houden'') haar een berichtje te sturen met: (Je hoeft niet te antwoorden) Ik mis je.... Daarop heeft zij na een tijdje verbazend genoeg gezegd: Waarom?? Toen heb ik haar uitgebreid verteld waarom.. Maar waarom is ze dan toch zo nieuwsgierig?! (Normaal gesproken als ik het zelf zou uitleggen waarom, blokkeerde ze me). Maar goed..
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Als mijn vriendin zich zo zou gedragen, kreeg ze 1 (één) kans om het uit te leggen en haar verontschuldigingen aan te bieden.
Met als toevoeging dat ze het de volgende keer niet hoeft te doen, want dan is het over voor ze de kans heeft om sorry te denken. Kerel, kweek ballen en dump haar. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gezien worden als "beste vriend" Praganonut | 278 | 05-09-2007 12:36 | |
Werk, Geld & Recht |
Conflict met verhuurder over sleutel(s) Daantje_0705 | 30 | 12-03-2006 19:41 | |
Psychologie |
Vanaf nu neem ik mijn leven in mijn handen! voyager | 7 | 21-10-2005 12:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |