|
Ik weet het niet hoor van zo'n buttplug. Als je een dikke stift niet plezierig vind, vind je waaschijnlijk die buttplug ook niets aan,
Ik heb zelf ook bi-gevoelens, want ik fantaseer vaak hoe het zou zijn om een andere jongen af te trekken of te pijpen. Maar ik heb helemaal geen behoefte aan een piemel of buttplug in mijn kont. Wat dat betreft heb je misschien meer behoefte om te experimenteren met iemand van vlees en bloed. Voor zover dat gaat dan, want het blijft lastig om dat aan iemand te vragen die je leuk vind. Voor hetzelfde gedt heb je een blauw oog te pakken omdat die niets van jongens wil weten,,,, |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
als je een vinger in je anus doet en hem naar de kant van je penis toe wijst moet je je prostaat kunnen voelen, voelt als een walnootachtig iets ofzo. Als je die stimuleert moet je super chill kunnen klaarkomen hoorde ik.
|
||||
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe jezelf te verwennen (meisjes)??? | evanescence | Seksualiteit | 52 | 29-06-2005 09:27 |
probleempje | Verwijderd | Seksualiteit | 55 | 29-07-2004 20:55 |
HomeWork | Swéétygí®l | Algemene schoolzaken | 10 | 18-12-2002 21:35 |
Lifestyle: Wat je bent of wat je wil zijn? | Morphia | Lifestyle | 19 | 23-05-2002 22:00 |
Wat vind je belangrijker in het leven? Leed voorkomen? of Plezier stimuleren? | McMotion | Levensbeschouwing & Filosofie | 52 | 19-03-2002 13:30 |
Hoe kom ik aan discipline?? | MeCute1983 | Algemene schoolzaken | 14 | 12-11-2001 16:56 |