Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2014, 19:22
Limbi
Limbi is offline
Hoi mensen,
ik ben verliefd op een jongen die bij mij in de scoutinggroep zit. We hebben heel veel gemeen, en zitten bij elkaar op school. Hij zit een klas hoger dan ik. Vandaag liep ik door een gang, om een absentiebriefje inteleveren omdat ik ziek was geweest. Ik zag hem in de gang lopen, we maakten oogcontact,we glimlachte naar elkaar,hij gaf me een knikje,keek heel verlegen, en we bloosden allebei! Ik ben in de zevende hemel, en weet 101% zeker dat ik verliefd op hem ben, omdat ik alleen maar aan hem denk. Ik vertelde het mijn vader en die zei tegen mij dat hij waarschijnlijk ook op mij was. Maar, ik heb nog nooit een relatie gehad, en heb nog nooit een jongen verteld dat ik verliefd op hem ben! Ik weet niet wat ik moet doen,zou hij mij wel leuk vinden? Hoe moet ik het hem zeggen? ZAL IK HET WEL ZEGGEN?!
Heb echt hulp nodig!

S.O.S!
Oud 19-11-2014, 20:32
bruceleethe1
bruceleethe1 is offline
meid flirt met hem
stap 1: maak oog contact done
stap 2: ga een kort gesprek aan bijvoorbeeld
"heey"
hoi
"hoe gaat het?"
goed met jou?
"ook goed"
"wat zijn je hobby's?"
antwoord
"wat is je mobile nummer?"
stap 3: heb je zijn nummer? app met hem be best frends vertel nog nie direct dat je hem leuk vind
stap 4: na een tijdje vraag hoe het met zijn liefde is
stap 5:het klinkt cliché maar vraag dan of hij verkering wil?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 23:29
Elin3
Elin3 is offline
Praat met hem, spreek een keer wat af en leer hem beter kennen. Dan is een relatie ook een veel minder grote stap
Oud 20-11-2014, 07:17
Bobblin92
Bobblin92 is offline
Ik kan je vader geen gelijk geven, het hoeft helemaal niet zo te zijn dat hij verliefd is. Maar net wat Elin zegt ga gewoon met hem in gesprek en flirt een beetje. Dan merk je het snel genoeg
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 17:07
Nederlander1999
Nederlander1999 is offline
Nou meid, ik wil je niet uit je Wonderworld halen, maar ik ben dus ook verliefd op een meisje uit mijn klas en als ik naar haar kijk, kijkt zij soms ook naar mij, snel, en keert dan haar hoofd.

Maar, ik heb geen schijn van kans bij haar. Ze valt op die kut Marokkanen. Of op die gasten die minstens 3 jaar ouder zijn dan zijzelf. En ze is zo mooi....... zo verleidelijk....... maar echt, het is een droom die ik uit mijn hoofd moet zetten. Ik zal genoegen moeten nemen met een ander meisje.

Dus al met al hoeft dit niet te betekenen dat hij je leuk vindt, sorry meis. Ik probeerde aan te geven dat ik je probleem ken in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 18:07
dyliedylie
dyliedylie is offline
Citaat:
Nou meid, ik wil je niet uit je Wonderworld halen, maar ik ben dus ook verliefd op een meisje uit mijn klas en als ik naar haar kijk, kijkt zij soms ook naar mij, snel, en keert dan haar hoofd.

Maar, ik heb geen schijn van kans bij haar. Ze valt op die kut Marokkanen. Of op die gasten die minstens 3 jaar ouder zijn dan zijzelf. En ze is zo mooi....... zo verleidelijk....... maar echt, het is een droom die ik uit mijn hoofd moet zetten. Ik zal genoegen moeten nemen met een ander meisje.

Dus al met al hoeft dit niet te betekenen dat hij je leuk vindt, sorry meis. Ik probeerde aan te geven dat ik je probleem ken in ieder geval.
Niet naar hem luisteren joh. Gewoon met hem praten en dan vragen of hij iets leuks wilt doen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 18:09
Jongenuittwente
Jongenuittwente is offline
hou contact en probeer als je hem een keer alleen tegen komt onder 4 ogen te spreken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten