Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2014, 21:34
stitch29
stitch29 is offline
Yo mensen,
Een van mn beste vrienden heeft sinds een paar weken een vriendin.
Allemaal heel leuk enzo maar nou spreekt hij echt alleen nog maar met haar af wat ten koste gaat van de dingen die wij altijd deden.
Het begint zelfs zo erg te worden dat hij smoesjes verzint om niet met mij te hoeven af te spreken maar met zn vriendin.
Is er een manier hoe ik dit zou kunnen oplossen? Want boos worden heeft weinig zin.
Ik zou idd gwn met andere vrienden kunnen optrekken maar ik vind het dan ook sneu voor hem dat hij straks naast zn vriendin niemand meer heeft.
Grtz.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2014, 21:41
Elin3
Elin3 is offline
Het is vervelend voor zowel hem als jou dat hij alleen nog tijd voor zijn vriendin heeft. Misschien kan je dat gewoon in zijn gezicht zeggen, dat je je daar zorgen om maakt, omdat een relatie zomaar over kan zijn en je dan je vrienden juist nodig hebt.
"Vriendinnen voor vriendjes" zeiden we altijd als meiden onderling, en daar waren we soms best streng in. Wel heel nuttig uiteindelijk, want we zijn nog steeds goede vriendinnen terwijl het met die eerste vriendjes snel weer over was
Oud 21-11-2014, 21:47
stitch29
stitch29 is offline
Citaat:
Het is vervelend voor zowel hem als jou dat hij alleen nog tijd voor zijn vriendin heeft. Misschien kan je dat gewoon in zijn gezicht zeggen, dat je je daar zorgen om maakt, omdat een relatie zomaar over kan zijn en je dan je vrienden juist nodig hebt.
"Vriendinnen voor vriendjes" zeiden we altijd als meiden onderling, en daar waren we soms best streng in. Wel heel nuttig uiteindelijk, want we zijn nog steeds goede vriendinnen terwijl het met die eerste vriendjes snel weer over was
Het in zijn gezicht zeggen lijkt me de beste oplossing idd
Met citaat reageren
Oud 22-11-2014, 14:17
Verwijderd
Ach, het is pas een paar weken. Laat 'm even, als de ergste hoteldebotelheid eraf is zal hij wel weer beter worden in het verdelen van zijn aandacht. Eventueel kun je hem erop wijzen dat jullie er ook nog zijn ofzo, maar ik zou er nog geen big deal van maken.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2014, 16:32
onizuka-
onizuka- is offline
heb ik ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten