Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2002, 16:21
gna
gna is offline
post hier foto's die je gemaakt hebt met je digitale camera van, zoals in het topic staat, 200 euro of minder.

laten we zeggen foto's van 640x480 tot 1024x768
Oud 18-08-2002, 19:00
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Denk jij een beetje fatsoenlijke digitale camera te kopen van minder dan 200 euro? Ik heb een van de goedkoopste modellen (goede prijs/kwaliteit verhouding overigens!) en die kostte al 450 euro!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 19:27
Chimera
Chimera is offline
Idd. En die goedkope digicam-wannabe's zijn gewoon prut. Hou die 200 euro dan liever in je zak...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 19:37
Razzle
Razzle is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
Denk jij een beetje fatsoenlijke digitale camera te kopen van minder dan 200 euro? Ik heb een van de goedkoopste modellen (goede prijs/kwaliteit verhouding overigens!) en die kostte al 450 euro!
welke heb je dan en waarom precies die?
Oud 18-08-2002, 19:43
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
http://cf.olympus-europa.com/consume...m?id=C-220ZOOM

Simpele camera
Mooie spec`s vind ik, voor mijn gebruik dan.
Leuk prijsje
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 19:50
Verwijderd
De Fuji Finepix 1300(1.3MP) zit nog onder de 200 euro (weet niet eens of ie nog te krijgen is ). Het is een goede (instap)camera om kennis te maken met de wereld van de digitale fotografie.

Ik heb zelf een sony dsc p20 (ook 1.3MP), hij bevalt me erg goed. Toch mis ik nog wat functies, zoals het handmatig instellen van een langere sluitertijd en iets om mee te focussen. De conclusie is dan toch dat je beter maar iets langer door moet sparen.

Een erg leuk en "gemakkelijk" camera'tje is trouwens de canon A40; compact, alles automatisch en daarnaast is ook nog erg veel in te stellen. Mijn neef heeft hem twee weken geleden voor €330 gekocht...

http://jeffp.endoria.net/terschelling hier kan je wat foto's vinden, om de kwaliteit van een redelijk goedkoop cameraatje te controleren. (sorry dat ik die stomme link geef heb verder even geen foto's)
De foto's zijn allemaal gemaakt in 640*480 modus zodat ik die week meer foto's kun schieten, ik kan tot een maximum resolutie van 1216*912...

Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 19:52.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 20:51
Verwijderd
Citaat:
halve banaan schreef:
De Fuji Finepix 1300(1.3MP) zit nog onder de 200 euro (weet niet eens of ie nog te krijgen is ). Het is een goede (instap)camera om kennis te maken met de wereld van de digitale fotografie.

Ik d8 dat hij €168,- kostte...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 21:08
!Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
die van mij was dan €325 en ik heb de nikon coolpix 2500 waar ik wel heel blij mee ben...

deez is er mee gemaakt, alleen me lens was toen een beetje viesjes... ennn ik heb de foto niet gemaakt...
Van Olympus heb je wel 1 van 222 euro, maar die vink ook niet zoow zuperz.... mja
Oud 25-08-2002, 12:36
gna
gna is offline
Ik heb n Trust familycam 500 gekocht, maar dat is prut - terug naar de winkel

Ik heb veel goede reakties gelezen over de Mustek MDC-3000
(189,-) heeft iemand hier ervaringen mee (of een foto van )
Oud 25-08-2002, 12:52
]{ing
]{ing is offline
Nikon Coolpix 2000 is te krijgen voor +-250 euro en maakt zelfde kwaliteit foto's als de Coolpix 2500
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 20:57
gna
gna is offline
dit is een van de beste plaatjes die ik met de TRUST familycam 500 heb kunnen maken
(resized, maar in 1248*960 is ie toch niet gedetailleerder)

binnenkort post ik een foto met mijn pas bestelde Mustek MDC3000 (184,-)
Oud 03-09-2002, 20:56
Razzle
Razzle is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Ik heb zelf een sony dsc p20 (ook 1.3MP), hij bevalt me erg goed. Toch mis ik nog wat functies, zoals het handmatig instellen van een langere sluitertijd en iets om mee te focussen. De conclusie is dan toch dat je beter maar iets langer door moet sparen.

Een erg leuk en "gemakkelijk" camera'tje is trouwens de canon A40; compact, alles automatisch en daarnaast is ook nog erg veel in te stellen. Mijn neef heeft hem twee weken geleden voor €330 gekocht...

http://jeffp.endoria.net/terschelling hier kan je wat foto's vinden, om de kwaliteit van een redelijk goedkoop cameraatje te controleren. (sorry dat ik die stomme link geef heb verder even geen foto's)
De foto's zijn allemaal gemaakt in 640*480 modus zodat ik die week meer foto's kun schieten, ik kan tot een maximum resolutie van 1216*912...
die foto's kunnen er nog wel redelijk mee door hoor...
Oud 07-09-2002, 17:55
gna
gna is offline

dit is een selectie uit een 1600x1200 plaatje
genomen met mijn nieuwe Mustek MDC 3000

Echt een cool ding voor z'n prijs,

maar slurpt batterijen ERG gauw leeg...
Oud 07-09-2002, 18:12
gna
gna is offline
Sorry, maar dit moet ff:
Oud 11-09-2002, 11:59
gna
gna is offline
is er dan niemand anders met een goedkope digitale camera?
ik wil wel eens wat shotjes zien van een 0.3 mpixel camera'tje van 70 euro ofzo, meer mpixels ook trouwens
Oud 13-09-2002, 16:44
Razzle
Razzle is offline
800.000 pixels... met Sharp videocamera

Oud 13-09-2002, 16:48
S
S is offline
En die ene Aldi-camera dan?
Van Medion.
4.1 Mpixel. Helaas hadden ze 'em 2 uur na openening van de winkel al niet meer...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 14:04
gna
gna is offline
dat noem ik geen budget camera, was toch iets van 400 euro ofzo... (niet dat dat duur is voor 4.1 Mpixel hoor)
Oud 14-09-2002, 18:46
Razzle
Razzle is offline
Die heeft m'n 2 familieleden van me gekocht! Toevallig heb ik er vanmiddag even mee gespeeld. Is een goede camera qua prijs/kwaliteit! Erg scherpe foto's, genoeg functies en ziet er ook nog wel redelijk uit. Het merk Medion is het huismerk van Aldi maar deze camera is officieel een Kodak. Nadeel is wel dat er 4 batterijen ingaan die erg snel op zijn, het gewicht is een beetje aan de zware kant en hij is nogal breed...

Conclusie: waar voor je geld! Helaas niet meer te koop

Prijs was 389 euro + 59 euro voor 128 Mb geheugenkaartje = € 448!

Laatst gewijzigd op 14-09-2002 om 18:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten