Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2014, 10:36
Bobblin92
Bobblin92 is offline
Ik heb een chronische ziekte (epilepsie) en dit heb ik mijn hele leven al gehad, door controles en concentratieproblemen (door de medicijnen) ondervindt ik hier soms hinder van. Kom ik dan in aanmerking voor een jaar extra studiefinanciering?

Iemand hier ervaringen mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2014, 16:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hiervoor moet je naar de decaan of studiebegeleider van je opleiding. Je moet het in elk geval melden dat je er last van hebt zodat je als het ware een dossier opbouwt, mocht het niet lukken je studie op tijd af te ronden.

Hier staat ook nog wat info op de site van DUO.
Oud 11-12-2014, 18:39
Verwijderd
ik denk dat je wel kans maakt! Maar je moet het inderdaad via je decaan aanvragen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2014, 20:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En niet wachten tot je in je laatste jaar zit en er achter komt dat je het niet gaat halen. Hoe eerder hoe beter aangeven dat je mogelijk vertraging verwacht.
Oud 12-12-2014, 08:40
Bobblin92
Bobblin92 is offline
Zit nu in het 3e jaar en had gisteren dus afspraak voor controle. Ook over mn studie gehad en waarom ik sommige vakken niet haal of er iig vaker over doe. Komt ze ermee dat een bijwerking van mijn medicijnen concentratieproblemen zijn dus toen ben ik aan het denken gezet.
Is dit te laat?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2014, 09:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gewoon zo snel mogelijk een afspraak maken bij de decaan en het uitleggen. Beter laat dan nooit.
Reageren

Regels voor berichten