Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2014, 23:00
Monkey020
Monkey020 is offline
Hoe Een pracht vakantie eindige op een hel.

Ik kwam een vriend tegen op vakantie en die kende een plek waar je hoeren kun neuken dus ik dacht ik ga alleen mee maar niks doen. Hij was gaan neuken en ik stond te wachten toen een hoer me geil maakte ze begon met er billen bij mij pik te dansen. ik dacht van oke alleen pijpen maar toen begon ik ineens te neuken. waar ik tot de dag van vandaag nog walg van mezelf ik kan mezelf niet eens aan kijken ik ben er mentaal kapot van en ben depressief. Ik wou het altijd laten doen door iemand waar van ik hield echte liefde Ik heb echt zn enorme spijt.

Zelf kan ik geen vriendin nemen ben echt onzeker en was verlegen maar daar ben ik overheen. hoe het komt dat ik onzeker ben door de grappen die worden gemaakt zo van je bent kkrlelijk zulke grappen door vrienden. Ik wil geen player zijn gewoon een vrienddin heb waar ik mijn gevoelens en liefde kn uiten aan iemand

Mijn vraag is hoe kom ik weg van deze spijt gevoel mijn vriend zij dat je moet blijven neuken Maar ik zal nooit en ook nooit een hoer gaan neuken nooit meer

en hoe kan ik een vrienddin nemen ik bent niet de lelijkste maar ook niet de mooiste en ben best dik 90kg

ik kan echt niet leven zo.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2014, 23:06
Axel11
Axel11 is offline
Op ieder potje past een dekseltje.

Hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2014, 23:12
patrick1495
patrick1495 is offline
gozer door 1 meisje te neuken ben je niet gelijk een player een vriendin vind je niet zomaar gewoon afwachten
Met citaat reageren
Oud 12-12-2014, 06:59
bierkoning
bierkoning is offline
Zo erg is het nu ook weer niet. Vervelend dat je er spijt van hebt maar je kan er niks meer aan doen. En een prostituee is ook gewoon een mens. Het is niet zo dat je iets raars hebt gedaan. Velen zijn je al voorgegaan.

Dus ontspan en zet het van je af. En qua vriendin krijgen....tja werk aan je lichaam. Ga sporten en ga lekker op stap. Dan vind je vast iemand.
Oud 12-12-2014, 10:36
Monkey020
Monkey020 is offline
alex ik ben net 18 geworden
patrick ik wil niet eens neuken gewoon een vrienddin nemen. en ik wil geen player zijn
bierkoning thnx voor je reactie man je hebt wel gelijk eigenlijk maar toch ik voel me dr niet echt lekker bij
Met citaat reageren
Oud 12-12-2014, 10:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik raad een schrijfcursus aan, dan kun je leren iets betere fictie te schrijven.

Laatst gewijzigd op 12-12-2014 om 11:05.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2014, 13:36
Verwijderd
Te doorzichtig. 2/10
Met citaat reageren
Oud 13-12-2014, 06:45
feniks
feniks is offline
als je al depressief wordt van een neukpartij met een hoer, ga jij nog een heel heeeeel zwaar leven krijgen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2014, 09:36
Pluis
Pluis is offline
Tja, iedereen doet wel eens iets waar hij/zij later spijt van krijgt. maar aangezien je je verleden niet kunt veranderen, kun je er maar beter mee leren leven. Seks is gewoon seks, en als jouw eerste keer toevallig met een prostituee is geweest dan is dat maar zo. Dat maakt jou niet ineens een slecht mens. Er zijn zoveel mensen die hun eerste keer hebben met iemand waar ze niet van houden (wat dacht je van one night stands met een onbekende?).

Er is vast wel een meisje dat jou leuk vindt. Niet iedereen valt namelijk op strakgetrainde jongens met een wasbordje. Dat is namelijk helemaal niet het belangrijkste aan een jongen. Ik vind het veel belangrijker dat je je lief kunt vertrouwen, dat het gezellig is, dat je kunt lachen met elkaar, en dat je een fatsoenlijk gesprek kunt voeren. Kijk buiten maar eens goed om je heen: er lopen genoeg mensen rond die geen supermodel zijn, maar toch een vriend of vriendin hebben.
Oud 17-12-2014, 19:28
RWAKK
RWAKK is offline
Haha de helft trapt erin
Oud 23-12-2014, 13:28
FlorenceFlo
FlorenceFlo is offline
Citaat:
Haha de helft trapt erin
Waar slaat dat nou weer op?
Reageren

Regels voor berichten