Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: Het is onwenselijk dat stellen van hetzelfde geslacht kinderen mogen hebben/krijgen
Ja, mee eens 3 10.34%
Nee, niet mee eens: 2 mannen of 2 vrouwen mogen samen kinderen hebben/krijgen 25 86.21%
Alleen 2 mannen mogen samen kinderen hebben/krijgen 0 0%
Alleen 2 vrouwen mogen samen kinderen hebben/krijgen 0 0%
Anders, namelijk ... 1 3.45%
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2015, 13:21
Axel11
Axel11 is offline
N.a.v. het betoog van De Veroorzaker op Nieuws & Achtergronden. Poll volgt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2015, 13:22
zeehond23
zeehond23 is offline
Het is ook onwenselijk dat mensen van een verschillend geslacht kinderen krijgen
Oud 25-02-2015, 13:23
remco2015
remco2015 is offline
Het zorgt voor een ontwrichte maatschappij en is gewoon geen goed voorbeeld voor de maatschappij. Het moraal brengt het naar beneden en de discipline is dan ver zoek.
Hoe dan ook vind ik dat mensen van het zelfde geslacht niet samen een huwelijk behoren aan te gaan of relatie want dat is niet netjes en zorgt voor verloedering en immoreel gedrag.
Ik vind dan ook dat docenten op scholen dusdanig op kinderen moeten inpraten dat het niet normaal is ipv het te bevorderen!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 13:24
Mema
Mema is offline
Kinderen zijn onwenselijk.
Oud 25-02-2015, 13:26
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoe dan ook vind ik dat mensen van het zelfde geslacht niet samen een huwelijk behoren aan te gaan of relatie want dat is niet netjes en zorgt voor verloedering en immoreel gedrag.
Wtf
Oud 25-02-2015, 13:34
Elin3
Elin3 is offline
Ik denk dat je beter een goed man-man of goed vrouw-vrouw stel kan hebben wat liefdevol voor hun kinderen zorgt dan een hetero-stel dat er een bende van maakt waardoor kinderen ook (psychische) schade oplopen

Het geeft de kinderen direct tolerantie mee richting hun ouders en andere homo-relaties. Vanuit religieus oogpunt kan ik me wel voorstellen dat dat niet wenselijk is, een man en vrouw zijn immers samen gemaakt om kinderen te kunnen krijgen, man-man en vrouw-vrouw stellen niet. Juist door deze stellen dan ook kinderen te laten hebben zorg je voor extra gewenning aan en acceptatie van homoseksuele relaties.
Oud 25-02-2015, 13:35
-Marleen
-Marleen is offline
Jaa
Mensen van hetzelfde geslachten mogen van mij gerust kinderen hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 13:41
Miekje*
Miekje* is offline
Eline, wat houd ik toch van je realisme Was elke christen maar zoals jij.
Oud 25-02-2015, 13:43
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Oud 25-02-2015, 13:43
De Veroorzaker
Citaat:
Ik denk dat je beter een goed man-man of goed vrouw-vrouw stel kan hebben wat liefdevol voor hun kinderen zorgt dan een hetero-stel dat er een bende van maakt waardoor kinderen ook (psychische) schade oplopen

Het geeft de kinderen direct tolerantie mee richting hun ouders en andere homo-relaties. Vanuit religieus oogpunt kan ik me wel voorstellen dat dat niet wenselijk is, een man en vrouw zijn immers samen gemaakt om kinderen te kunnen krijgen, man-man en vrouw-vrouw stellen niet. Juist door deze stellen dan ook kinderen te laten hebben zorg je voor extra gewenning aan en acceptatie van homoseksuele relaties.
Dat is helaas niet waar, maar wel leuk bedacht hoor!
Oud 25-02-2015, 13:51
df
df is offline
Ze doet nogal veel beweringen, welke is/zijn niet waar?
Met citaat reageren
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Link naar betreffende topic
Met citaat reageren
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is helaas niet waar, maar wel leuk bedacht hoor!
Wat is er precies niet waar?
Oud 25-02-2015, 13:53
df
df is offline
Overigens zou ik me juist kunnen voorstellen dat kinderen met twee moeders/vaders dit niet als "normaal" maar juist als "normafwijkend" zien en voelen omdat bij 't merendeel van de vriendjes en vriendinnetjes waar ze na school gaan spelen wél "gewoon" een vader en een moeder rondlopen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 13:53
df
df is offline
Dus of het nou echt positief is voor de kinderen weet ik niet eigenlijk maar het moet wel gewoon mogen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 13:54
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Overigens zou ik me juist kunnen voorstellen dat kinderen met twee moeders/vaders dit niet als "normaal" maar juist als "normafwijkend" zien en voelen omdat bij 't merendeel van de vriendjes en vriendinnetjes waar ze na school gaan spelen wél "gewoon" een vader en een moeder rondlopen.
Kan ik me ook wel voorstellen.

Maar zou je als kind van zulke ouders zelf heel fel anti-homo's kunnen worden? Of ben je juist blij met jouw mams en mams (of paps en paps) waardoor je homo-relaties prima acceptabel vindt?
Oud 25-02-2015, 13:58
df
df is offline
Ja dat kan allebei denk ik
Geen idee of daar ooit onderzoek naar is gedaan.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 13:59
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Maar zou je als kind van zulke ouders zelf heel fel anti-homo's kunnen worden? Of ben je juist blij met jouw mams en mams (of paps en paps) waardoor je homo-relaties prima acceptabel vindt?
Mijn vriendjuh heeft er nooit problemen mee gehad, maar goed die is dan ook zelf homo/bi
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 14:14
De Veroorzaker
Citaat:
Ze doet nogal veel beweringen, welke is/zijn niet waar?
Geen enkele.
Oud 25-02-2015, 14:17
df
df is offline
Citaat:
Geen enkele.
"Ik denk dat je beter een goed man-man of goed vrouw-vrouw stel kan hebben wat liefdevol voor hun kinderen zorgt dan een hetero-stel dat er een bende van maakt"

Deze ook niet? Maargoed dit is ook wel een heel loze uitspraak nu ik het teruglees, misschien kan je ook wel beter twee superleuke adoptieouders hebben dan twee slechte biologische ouders: lijkt me vrijwel onmogelijk te meten/bewijzen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 14:19
De Veroorzaker
Citaat:
"Ik denk dat je beter een goed man-man of goed vrouw-vrouw stel kan hebben wat liefdevol voor hun kinderen zorgt dan een hetero-stel dat er een bende van maakt"

Deze ook niet? Maargoed dit is ook wel een heel loze uitspraak nu ik het teruglees, misschien kan je ook wel beter twee superleuke adoptieouders hebben dan twee slechte biologische ouders: lijkt me vrijwel onmogelijk te meten/bewijzen.
Nou ja er staat ik denk voor dus het klopt altijd

Punt is inderdaad dat het nogal een loze uitspraak is, je kunt een kind ook beter bij wolven laten opgroeien dan bij pedofielen, maar dat is niet zo relevant denk ik.
Oud 25-02-2015, 14:19
Verwijderd
Ik vind alles best, zolang de kinderen niet verpest worden
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 14:21
Carn
Carn is offline
je moet gewoon niet kut opgevoed worden lijkt me. Het zal voor zo'n kind wel 'anders' zijn als het situaties gaat vergelijken met andere kinderen, maar dat krijg je ook als een blank stel een negertje uit Afrika importeert.
Oud 25-02-2015, 14:21
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nou ja er staat ik denk voor dus het klopt altijd

Punt is inderdaad dat het nogal een loze uitspraak is, je kunt een kind ook beter bij wolven laten opgroeien dan bij pedofielen, maar dat is niet zo relevant denk ik.
Maar waarom zouden 2 mannen of 2 vrouwen minder goed voor een kind kunnen zorgen en/of de ontwikkeling van het kind belemmeren?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 14:22
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Het kan voor grote mentale problemen zorgen voor de kinderen die er niks aan kunnen doen. Pesterijen op scholen enzo terwijl de ouders er voor gezorgd hebben dat hij of zij het kind is. Daarnaast heb ik me vraagtekens wat ze allemaal als ouders zijnde met de kinderen doen want als zulke het al normaal vinden dat ze samen trouwen dan houd ik mn hart vast
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2015, 14:23
Carn
Carn is offline
ah, remco2015 leeft in een 'wat als' angstcultuur
Oud 25-02-2015, 14:23
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Het kan voor grote mentale problemen zorgen voor de kinderen die er niks aan kunnen doen. Pesterijen op scholen enzo terwijl de ouders er voor gezorgd hebben dat hij of zij het kind is. Daarnaast heb ik me vraagtekens wat ze allemaal als ouders zijnde met de kinderen doen want als zulke het al normaal vinden dat ze samen trouwen dan houd ik mn hart vast
Oh my
Oud 25-02-2015, 14:24
-Marleen
-Marleen is offline
Ik las laatst ook ergens dat een jongetje jaloers op zn vriendje was, omdat zn vriendje twee moeders had en hij maar een
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 14:25
-Marleen
-Marleen is offline
Vind ik wel schattig
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 14:26
df
df is offline
Citaat:
Maar waarom zouden 2 mannen of 2 vrouwen minder goed voor een kind kunnen zorgen en/of de ontwikkeling van het kind belemmeren?
Omdat ze het gevoel hebben dat ze "anders" zijn dan hun klasgenootjes?

Ik weet niet of t klopt hoor, ben verder geen expert erin maar dat kan ik me zo voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 14:26
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Daarnaast heb ik me vraagtekens wat ze allemaal als ouders zijnde met de kinderen doen want als zulke het al normaal vinden dat ze samen trouwen dan houd ik mn hart vast
Homo's zijn allemaal pedoseksuelen?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 14:30
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Omdat ze het gevoel hebben dat ze "anders" zijn dan hun klasgenootjes?

Ik weet niet of t klopt hoor, ben verder geen expert erin maar dat kan ik me zo voorstellen.
Kinderen verschillen op zoveel gebieden. Arme ouders - rijke(re) ouders is zeker op de basisschool ook heel goed merkbaar.
Met citaat reageren
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb een interessante stelling!

Stel een meisje/vrouw raakt ongewenst zwanger en besluit dat ze het kind niet wil of kan houden. We hebben twee opties:
A. Het kind wordt geaborteerd.
B. Het kind wordt aan een man-man of vrouw-vrouw stel die met elkaar getrouwd zijn ter adoptie afgestaan.

Wat vind jij hierin de betere keuze?
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Homo's zijn allemaal pedoseksuelen?
Jij geeft homo's nogal een slechte naam

Spoiler
Oud 25-02-2015, 14:31
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Jij geeft homo's nogal een slechte naam

Spoiler
Pfff
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vind alles best, zolang de kinderen niet verpest worden
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 14:35
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Dat sowieso
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 14:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Kinderen verschillen op zoveel gebieden. Arme ouders - rijke(re) ouders is zeker op de basisschool ook heel goed merkbaar.
als kinderen willen pesten vinden ze altijd wel iets, ongeacht de situatie.
Oud 25-02-2015, 14:51
De Veroorzaker
Citaat:
Geen idee axel, maar ik vermoed dat het iets met biologie te maken heeft.
Oud 25-02-2015, 14:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Geen idee axel, maar ik vermoed dat het iets met biologie te maken heeft.
Laten we in dat geval ook maar stoppen met werken en naar school gaan en dat soort zaken, dat zit immers ook niet in de biologie.
Oud 25-02-2015, 15:02
De Veroorzaker
Citaat:
Laten we in dat geval ook maar stoppen met werken en naar school gaan en dat soort zaken, dat zit immers ook niet in de biologie.
Zorgen voor voedsel is niet biologsich inderdaad.
Oud 25-02-2015, 15:04
Carn
Carn is offline
lekker foerageren, bessen en nootjes zoeken fuck winkels, fuck kapitalisme, dat zit niet in de biologie
Oud 25-02-2015, 15:04
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Zorgen voor voedsel is niet biologsich inderdaad.
Lekker op kantoor achter een schermpje zitten om te zorgen voor voedsel is biologisch
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 16:10
De Veroorzaker
Inderdaad Axel, goed opgemerkt hoor.
Oud 25-02-2015, 16:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het zorgt voor een ontwrichte maatschappij en is gewoon geen goed voorbeeld voor de maatschappij. Het moraal brengt het naar beneden en de discipline is dan ver zoek.
Ik vind dan ook dat docenten op scholen dusdanig op kinderen moeten inpraten dat het niet normaal is ipv het te bevorderen!
Jij moet echt klappen hebben.
Citaat:

Jij ik ben het er helemaal mee eens.
Oud 25-02-2015, 16:22
df
df is offline
Yeah de eerste lesbo is in het topic gearriveerd
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 16:24
De Veroorzaker
En kijk haar eens tolerant zijn!
Oud 25-02-2015, 16:26
Little Phoebe