|
|
Bekijk resultaten poll: Het is onwenselijk dat stellen van hetzelfde geslacht kinderen mogen hebben/krijgen | |||
Ja, mee eens |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 10.34% |
Nee, niet mee eens: 2 mannen of 2 vrouwen mogen samen kinderen hebben/krijgen |
25 | 86.21% |
Alleen 2 mannen mogen samen kinderen hebben/krijgen |
0 | 0% |
Alleen 2 vrouwen mogen samen kinderen hebben/krijgen |
0 | 0% |
Anders, namelijk ... |
1 | 3.45% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Overigens zou ik me juist kunnen voorstellen dat kinderen met twee moeders/vaders dit niet als "normaal" maar juist als "normafwijkend" zien en voelen omdat bij 't merendeel van de vriendjes en vriendinnetjes waar ze na school gaan spelen wél "gewoon" een vader en een moeder rondlopen.
|
![]() |
||
Citaat:
Maar zou je als kind van zulke ouders zelf heel fel anti-homo's kunnen worden? Of ben je juist blij met jouw mams en mams (of paps en paps) waardoor je homo-relaties prima acceptabel vindt?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Deze ook niet? Maargoed dit is ook wel een heel loze uitspraak nu ik het teruglees, misschien kan je ook wel beter twee superleuke adoptieouders hebben dan twee slechte biologische ouders: lijkt me vrijwel onmogelijk te meten/bewijzen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Punt is inderdaad dat het nogal een loze uitspraak is, je kunt een kind ook beter bij wolven laten opgroeien dan bij pedofielen, maar dat is niet zo relevant denk ik.
|
je moet gewoon niet kut opgevoed worden lijkt me. Het zal voor zo'n kind wel 'anders' zijn als het situaties gaat vergelijken met andere kinderen, maar dat krijg je ook als een blank stel een negertje uit Afrika importeert.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik weet niet of t klopt hoor, ben verder geen expert erin maar dat kan ik me zo voorstellen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Stel een meisje/vrouw raakt ongewenst zwanger en besluit dat ze het kind niet wil of kan houden. We hebben twee opties: A. Het kind wordt geaborteerd. B. Het kind wordt aan een man-man of vrouw-vrouw stel die met elkaar getrouwd zijn ter adoptie afgestaan. Wat vind jij hierin de betere keuze?
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|