Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2015, 18:59
Deandra
Deandra is offline
Heei ik heb een vraagje ik zit in de eerste en heb Gemengd Theoretische leerweg (mavo/kader) op onze school heb je 5 toets periodes de eerste 3 zijn al geweest maar mijn. 1e en 2e waren de slechtse ik had bijnavoor alle vakken een onvoldoende, Periode 3 heb ik mijn cijfers weer opgehaald maar omdat mijn 1e 2 periodes verknald zijn heb ik een lage gemiddelde dat ik ga zakken met advies of dat ik ga blijven zitten.Omdat ik 4 en 5 niet kan inhalen. En ik wil niet blijven zitten of zakken want ik wil volgend jaar naar een andere school maar die begint vanaf Mavo. Weet iemand hier iets van of kunnen jullie mij advies geven. Kan ik dan niet alle toetsen van de 1 en 2e allemaal inhalen. Of bij die andere school smeken om een soort toets te maken voor mij dat ik mezelf kan bewijzen dat ik Mavo kan. Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2015, 19:01
Elin3
Elin3 is offline
Zijn er geen herkansingsmogelijkheden? Zodat je de toetsen waarvoor je de laagste cijfers had kunt overdoen?

Overleg dit eens met je mentor! Dan weet je mentor gelijk dat je echt wel gemotiveerd bent, omdat je zelf inzet toont om je cijfers te verbeteren.
Oud 22-03-2015, 19:16
Axel11
Axel11 is offline
Je moet er alles aan doen om over te gaan. Dus hard werken voor periodes 4 en 5 en overleggen met je mentor, zoals Elin3 al zei.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2015, 21:25
Deandra
Deandra is offline
Citaat:
Zijn er geen herkansingsmogelijkheden? Zodat je de toetsen waarvoor je de laagste cijfers had kunt overdoen?

Overleg dit eens met je mentor! Dan weet je mentor gelijk dat je echt wel gemotiveerd bent, omdat je zelf inzet toont om je cijfers te verbeteren.
Je kan maar 2 toetsen herkansen en datvind ik juist jammer.1 toetsperiode duurt een week maar de eerste dag was ik zo ziek dat ik thuis ging blijven en die dag had ik dus 2 toetsen gemist. Daar kreeg ik automatische een 1 voor, die toetsen wil ik inhalen maar dan kan ik verder geen toetsen inhalen. En de eerste 2 periodes tellen dubbel mee dus daarom heb je weinig hoop bij de 4de en5e als de 1e 2 hebt verknald
Met citaat reageren
Oud 22-03-2015, 21:32
Deandra
Deandra is offline
Citaat:
Je moet er alles aan doen om over te gaan. Dus hard werken voor periodes 4 en 5 en overleggen met je mentor, zoals Elin3 al zei.

Ik leer nu elke dag voor de toetsen die ik aankomende april heb voor de Meivakantie. Maar de kans is echt klein dat ik hoog ga
Met citaat reageren
Oud 22-03-2015, 21:45
Elin3
Elin3 is offline
Overleg met je mentor wat er mogelijk is.
Reageren

Regels voor berichten