Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien heeft ze gewoon even iets tijd nodig om alles te over denken en op haar in te laten spelen. Iemand die je verkering vraagt is natuurlijk niet niks en misschien is ze wel bang dat ze iets fout zegt als ze te snel reageert. Geef haar inderdaad een beetje tijd en dan reageert ze vast wel.
|
Verwijderd
|
Ik ben er achter gekomen dat ze rustig met andere jongens dingen zit te doen (dan heeft ze het dus druk) , en als ze het druk heeft me negeert. Dus als ze het niet druk heeft ( ze doet niks met die andere jongens) dat ze dan wel wil praten.
Dus ik ben een soort backup persoon , of verteld ze dit (dat ze het druk had en wat ze heeft gedaan) omdat ze hard to get speelt ?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Het gekke / grappige is dat ze dan wel weer slaap lekker , welterusten enzo zegt als ze gaat slapen en dan ook vraagt hoe ik heb geslapen.
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Daar formuleer je het wel prachtig, zo had ik er zelf nog niet na gekeken.
De ene kant denk ik nee andere kant denk ik ja nee: omdat je alleen reactie enzo terug krijgt als het haar uitkomt, en dan doet ze het niet omdat ze het leuk vind, dus word het nooit iets ja: misschien dat ik haar zover krijg dat ze ook reageert als het haar niet uitkomt (maar hoe groot is de kans hierop..) |
![]() |
|
![]() |
Gewoon contact verbreken. Je zegt dat je minder waarde gaat hechten aan haar, maar uit je reactie blijkt toch dat je het erg vindt haar te verliezen en genoegen neemt, met het feit dat ze alleen wanneer het haar uitkomt op jouw reageert. Toon wat meer zelf respect en laat je niet zo behandelen...
Ja, het is moeilijk, maar je maakt jezelf mentaal alleen maar meer kapot door het zo door te laten gaan en hopen dat er ooit nog iets zal gebeuren... Wat niet gebeurt in 9 van de 10 gevallen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben er vandaag via iemand achter gekomen dat ze een oud twitteraccount heeft , een daarop zoekt ze aandacht (mensen die ze neit kent afkraken , foto van zichzelf sturen naar zo'n welk cijfer geven jullie dit) , dit account heeft ze wel verwijderd maar de @... die tweets bestaan nog.
Dus voor andere mensen die ooit zo iets krijgen, je weet in welke categorie meid je het moet zetten |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |