Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2015, 15:18
Verwijderd
Hey

ik ben 17 en wordt niet zo snel verliefd, echter ken ik nu een meid waar ik verliefd op ben.
Ze heeft een mooi karakter en een prachtige lach (val vooral op karakter en gezicht uitdrukking zoals lach)
We praten al een aardige tijdje met elkaar via app, en af en toe zie ik haar in het echt.

maar ik weet nu niet wat ik verder moet doen. Op af en toe een compliment geven na.

Wat moet ik doen??

edit: het ligt een beetje moeilijk , maar ik hou jullie op de hoogte

Laatst gewijzigd op 18-04-2015 om 17:13. Reden: edit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2015, 15:20
Durian
Durian is offline
Vragen of ze zin heeft iets samen te doen. Dit hoeft niet per se meteen samen met z'n tweetjes, maar kan ook dat zij een paar vriendinnen meeneemt en jij een paar vrienden.
Oud 16-04-2015, 15:38
bloodyb
bloodyb is offline
Het wordt weer lekker weer. Ga eens een ijsje met haar eten.
Oud 16-04-2015, 17:40
Verwijderd
Iets met haar gaan doen zat ik ook al aan te denken, dat ijsje vind ik wel een goed idee weet alleen niet of ze van ijs houd. Want ze zegt nog al is nee op dingen puur omdat ze dat niet leuk vind en niet omdat het idee niet goed is. Dus als ze niet van ijs houdt komt er een nee , omdat ze ijs niet lekker vind.

Hebben jullie misschien een idee hoe ik dit het beste kan formuleren iets van: Zal je het leuk vinden om of we zouden eigenlijk is een keer..

en dan afsluiten met als je het leuk lijkt en je het niet te druk hebt ? of hebben jullie iets beters
Met citaat reageren
Oud 16-04-2015, 20:19
Sketching
Sketching is offline
Vraag haar gewoon eens een keer of ze zin heeft om een keer met zijn tweeën of met meerderen af te spreken en iets leuks te gaan doen. Als ze dit wil kun je haar vragen wat ze zelf leuk zou vinden om te gaan doen en kun je zelf ook gewoon voorstellen geven waarvan jij denkt dat ze dat wel leuk vindt. Spreek vervolgens een datum af en klaar is kees.
Oud 17-04-2015, 08:09
Verwijderd
Dankje, daar heb ik nog is wat aan
zal vandaag is wat proberen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2015, 10:31
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Succes!
Oud 17-04-2015, 12:57
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Succes! Laat maar weten hoe het afgelopen is
Met citaat reageren
Oud 17-04-2015, 14:46
Verwijderd
Weet niet helemaal of het vandaag wordt, maar weet de manier van aanpakken al wel.
Maar ik zal jullie op de hoogte houden
Met citaat reageren
Oud 17-04-2015, 19:11
Sketching
Sketching is offline
Heel veel succes
Oud 18-04-2015, 17:12
Verwijderd
Het ligt een beetje moeilijk, maar post wel wat er is gebeurd. kan nog wel een tijdje duren
Met citaat reageren
Oud 20-04-2015, 13:31
Verwijderd
Ik heb het vandaag rond een uur van negen het geprobeerd, ze heeft het 5 min later gelezen.
Alleen zegt ze niks terug... , ze is onder tussen al tig keer online geweest, wordt ik nu genegeerd ?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2015, 14:00
Elin3
Elin3 is offline
Wat als je het nu volgende keer in het echt probeert, ipv via een berichtje?
Oud 20-04-2015, 14:23
Verwijderd
Ik zie haar bijna niet, ze zit op andere school , heeft andere vrienden groep.
Kom haar soms tegen op de fiets of bij het uitgaan
Met citaat reageren
Oud 20-04-2015, 15:23
Elin3
Elin3 is offline
Ah okee dan is via een berichtje niet zo'n gek idee
Oud 20-04-2015, 16:57
Verwijderd
maar wil dat negeren nog iets zeggen, want ze heeft nog steeds niks terug gezegd
of trek ik te snel een conclusie
Met citaat reageren
Oud 20-04-2015, 17:29
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
maar wil dat negeren nog iets zeggen, want ze heeft nog steeds niks terug gezegd
of trek ik te snel een conclusie
Het kan bewust negeren zijn, maar het kan net zo goed dat ze je berichtje zag, besloot later te reageren (misschien had ze haast of was ze wat anders aan het doen) en het compleet vergeten is.
Oud 20-04-2015, 17:37
Verwijderd
ik zal haar wel de tijd en ruimte geven

bedankt voor je hulp
Met citaat reageren
Oud 20-04-2015, 19:17
Sketching
Sketching is offline
Misschien heeft ze gewoon even iets tijd nodig om alles te over denken en op haar in te laten spelen. Iemand die je verkering vraagt is natuurlijk niet niks en misschien is ze wel bang dat ze iets fout zegt als ze te snel reageert. Geef haar inderdaad een beetje tijd en dan reageert ze vast wel.
Oud 20-04-2015, 21:08
Verwijderd
Het was meer iets samen doen, in de manier van vriendschap zodat we elkaar in het echt ook beter kennen ipv alleen op app

maar bedankt voor je advies zal haar wel ruimte en tijd geven
Met citaat reageren
Oud 25-04-2015, 16:53
Verwijderd
Ik ben er achter gekomen dat ze rustig met andere jongens dingen zit te doen (dan heeft ze het dus druk) , en als ze het druk heeft me negeert. Dus als ze het niet druk heeft ( ze doet niks met die andere jongens) dat ze dan wel wil praten.

Dus ik ben een soort backup persoon , of verteld ze dit (dat ze het druk had en wat ze heeft gedaan) omdat ze hard to get speelt ??
Met citaat reageren
Oud 25-04-2015, 16:55
bloodyb
bloodyb is offline
Dan zit je dus gewoon in de friendzone. Ik zou er maar niet te veel aandacht aan besteden.
Oud 25-04-2015, 17:27
Verwijderd
Ik weet niet eens of je het de friendzone moet noemen, want iets samen doen vriendschappelijk wou ze dus niet
Met citaat reageren
Oud 26-04-2015, 09:44
Elin3
Elin3 is offline
Dan ben je waarschijnlijk een plan B (of C, of D)... Vraag je af of je wel een plan D wil zijn
Oud 26-04-2015, 11:05
Verwijderd
Het gekke / grappige is dat ze dan wel weer slaap lekker , welterusten enzo zegt als ze gaat slapen en dan ook vraagt hoe ik heb geslapen.

Citaat:
Vraag je af of je wel een plan D wil zijn
wat wil je hier mee zeggen , dat ik moet proberen plan A te worden of dat ik het moet laten gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2015, 11:19
Elin3
Elin3 is offline
Wil jij keihard je best gaan doen voor een meisje die er alleen is als het haar uitkomt?
Oud 26-04-2015, 12:09
Verwijderd
Daar formuleer je het wel prachtig, zo had ik er zelf nog niet na gekeken.

De ene kant denk ik nee andere kant denk ik ja
nee: omdat je alleen reactie enzo terug krijgt als het haar uitkomt, en dan doet ze het niet omdat ze het leuk vind, dus word het nooit iets

ja: misschien dat ik haar zover krijg dat ze ook reageert als het haar niet uitkomt (maar hoe groot is de kans hierop..)
Met citaat reageren
Oud 26-04-2015, 12:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Lees eens wat je zegt "misschien krijg ik haar zover".
Zoiets moet uit haar komen en anders niet.
Oud 26-04-2015, 15:17
Verwijderd
dat was meer in de trant van "eerst was er ook geen gesprek maar dat is er nu wel",dus bedoelde ik dat.

Maar je ehbt zeker gelijk dat het uit haar moet komen, ze moet het zelf ook leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 27-04-2015, 19:52
Verwijderd
ik denk dat ik blijf praten met haar, alleen dat ik minder waarde aan haar hecht.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2015, 21:05
maddudeman
maddudeman is offline
Je kan wel relatie krijgen met haar als je in de friendzone zit alleen heeft dat een kwestie van tijd nodig. bouw je vriendschap op door iets leuks te gaan doen en dan dat vaker te gaan doen. Dan zou ze je later wel als een A optie gaan zien zoals jullie het bekijken.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2015, 21:34
Verwijderd
Bedankt iedereen voor jullie advies en reacties
Met citaat reageren
Oud 28-04-2015, 07:42
Scrimble
Scrimble is offline
Gewoon contact verbreken. Je zegt dat je minder waarde gaat hechten aan haar, maar uit je reactie blijkt toch dat je het erg vindt haar te verliezen en genoegen neemt, met het feit dat ze alleen wanneer het haar uitkomt op jouw reageert. Toon wat meer zelf respect en laat je niet zo behandelen...

Ja, het is moeilijk, maar je maakt jezelf mentaal alleen maar meer kapot door het zo door te laten gaan en hopen dat er ooit nog iets zal gebeuren... Wat niet gebeurt in 9 van de 10 gevallen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2015, 16:11
Verwijderd
Door minder waarde te hechten, hoop ik dat het makkelijker wordt om haar te laten gaan
Met citaat reageren
Oud 28-04-2015, 16:30
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Door minder waarde te hechten, hoop ik dat het makkelijker wordt om haar te laten gaan
En hoe wil je dat concreet gaan doen?
Oud 28-04-2015, 17:25
Verwijderd
door 2x per dag te kijken of ze iets heeft gezegd (dus in ochtend en in avond)
mocht ze er tussendoor iets zeggen antwoord ik gewoon niet

en later misscien naar 1x per dag en dan kan het ook wel zonder

of hebben jullie een beter manier?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2015, 19:04
Verwijderd
ik ben er vandaag via iemand achter gekomen dat ze een oud twitteraccount heeft , een daarop zoekt ze aandacht (mensen die ze neit kent afkraken , foto van zichzelf sturen naar zo'n welk cijfer geven jullie dit) , dit account heeft ze wel verwijderd maar de @... die tweets bestaan nog.

Dus voor andere mensen die ooit zo iets krijgen, je weet in welke categorie meid je het moet zetten
Met citaat reageren
Oud 02-05-2015, 09:36
Scrimble
Scrimble is offline
In de tussen tijd had je ook wat leuks kunnen doen met je vrienden, je bent toch geen privé detective !?

Dit bedoelde ik al met aandacht geven. Je wilt er minder waarde en aandacht aangeven, maar je acties zeggen precies het tegenover gestelde..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2015, 14:44
Verwijderd
O nee, ik had het met een vriend er over toen we uitgingen.
hij had ooit met het haar gepraat via twitter dus zodoende kende hij dat account.

maar je hebt wel gelijk, misschien geef ik nog iets te veel aandacht aan haar...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2015, 17:51
quintyy
quintyy is offline
Ja idd. Ze klinkt niet echt als een sympathiek iemand. Je negeren en met andere jongens wél praten. Ik zeg: zoek een ander. Als je haar naam tegenkomt: dat is verleddn. Move on
Met citaat reageren
Oud 02-05-2015, 22:16
Verwijderd
dat probeer ik ook, maar soms hoor je iets wat met haar te maken heeft (personen, plaatsnamen, winkel waar ze werkt,etc) en dan denk ik weer aan haar

en dan heeft ze toch weer mijn aandacht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten