Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2015, 22:43
ibrk
ibrk is offline
Hallo allemaal.

Ik heb dit jaar een negatieve bsa gekregen voor sociologie aan de Erasmus universiteit. Mijn vraag is: mag ik dit jaar opnieuw beginnen met sociologie aan de Erasmus universiteit?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2015, 23:05
Axel11
Axel11 is offline
Nee, je kunt je na een definitief negatief bindend studieadvies voor een periode van 3 jaar niet opnieuw inschrijven voor Sociologie aan de EUR.

Het definitieve bindend studieadvies kan natuurlijk wel pas ergens in de zomer worden gegeven (na de laatste tentamens). Wat je nu mogelijk hebt gekregen is een voorlopig (niet-bindend) studieadvies.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2015, 18:31
ibrk
ibrk is offline
Citaat:
Nee, je kunt je na een definitief negatief bindend studieadvies voor een periode van 3 jaar niet opnieuw inschrijven voor Sociologie aan de EUR.

Het definitieve bindend studieadvies kan natuurlijk wel pas ergens in de zomer worden gegeven (na de laatste tentamens). Wat je nu mogelijk hebt gekregen is een voorlopig (niet-bindend) studieadvies.
Oh, kan ik me dit jaar dan uitschrijven voordat ik een negatief bsa krijg en vervolgens opnieuw inschrijven voor sociologie?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2015, 20:04
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Oh, kan ik me dit jaar dan uitschrijven voordat ik een negatief bsa krijg en vervolgens opnieuw inschrijven voor sociologie?
Dat kan alleen als je dat doet voor 1 februari 2015, dus je bent te laat Het is nu of voldoen aan de eisen, of een negatief bsa krijgen. (Of als een gek vrijstelling aanvragen via de Examencommissie, maar ook daarvoor ben je al aan de late kant en moet je zware redenen hebben zoals ernstige ziekte, overlijden van een van je ouders etc.).
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 18:17
ibrk
ibrk is offline
Citaat:
Dat kan alleen als je dat doet voor 1 februari 2015, dus je bent te laat Het is nu of voldoen aan de eisen, of een negatief bsa krijgen. (Of als een gek vrijstelling aanvragen via de Examencommissie, maar ook daarvoor ben je al aan de late kant en moet je zware redenen hebben zoals ernstige ziekte, overlijden van een van je ouders etc.).
Nog bedankt voor je hulp!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 18:22
Axel11
Axel11 is offline
Graag gedaan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten