Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2015, 21:23
Sussexkip
Sussexkip is offline
Dag iedereen,

Zo'n 3 jaar geleden ontdekte ik dat ik een hard schijfje onder m'n tepel heb. in het begin was hij zo'n centimeter doorsnee en 4mm dik. Tegenwoordig is hij lichtjes gegroeid als ik me niet vergis tot zo'n 1,5 centimeter doorsnee. Ondertussen ben ik 17 dus ik ontdekte het op 14 jarige leeftijd. M'n moeder had vroeger eens snel naar de dokter gebeld hiervoor maar die zij dat het als jongen van 14-15normaal was- en einde gesprek. Ondertussen heb ik het nog steeds en de hele tijd heb ik me er niets van aan getrokken. Het doet totaal geen pijn, ik voel het niet, ik zie het niet, ik heb geen bloed uit m'n tepel of dergelijke.. toch zou ik jullie reactie eens willen zien? Ik vermoed geen kanker of ik zou dat al gemerkt hebben na 3 jaar.

Dank
Met citaat reageren
Oud 03-05-2015, 09:36
Verwijderd
Zit het precies achter je tepel? Dan is het waarschijnlijk een klierschijfje. Daaruit groeien bij meisjes in de puberteit de borsten, maar door alle hormonen in je lichaam kunnen jongens ze tijdens de puberteit ook krijgen. Meestal gaan ze na de puberteit weer weg, soms niet helemaal maar dan wordt het wel minder hard. Voor je gezondheid kan het absoluut geen kwaad, en aangezien je het bij jou (als ik je goed begrijp) niet zichtbaar is maar alleen voelbaar, is het ook niet zo vervelend.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2015, 00:55
patrick1495
patrick1495 is offline
Citaat:
Dag iedereen,

Zo'n 3 jaar geleden ontdekte ik dat ik een hard schijfje onder m'n tepel heb. in het begin was hij zo'n centimeter doorsnee en 4mm dik. Tegenwoordig is hij lichtjes gegroeid als ik me niet vergis tot zo'n 1,5 centimeter doorsnee. Ondertussen ben ik 17 dus ik ontdekte het op 14 jarige leeftijd. M'n moeder had vroeger eens snel naar de dokter gebeld hiervoor maar die zij dat het als jongen van 14-15normaal was- en einde gesprek. Ondertussen heb ik het nog steeds en de hele tijd heb ik me er niets van aan getrokken. Het doet totaal geen pijn, ik voel het niet, ik zie het niet, ik heb geen bloed uit m'n tepel of dergelijke.. toch zou ik jullie reactie eens willen zien? Ik vermoed geen kanker of ik zou dat al gemerkt hebben na 3 jaar.

Dank
als je er echt onzeker over miss nog een keer naar andere dokter/arts gaan.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2015, 16:32
Verwijderd
Ik denk niet dat je je veel zorgen moet maken, dat gebeurt wel vaker in de pubertijd bij jongens.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten