Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2015, 19:07
tjaptjoii
tjaptjoii is offline
Hoi Mensen,

Ik heb even wat hulp nodig.

Een vriend van mij zei dat hij op vakantie was geweest en daar met een meisje had gezoend en daar wat andere dingen had gedaan. Volgensmij klopt er helemaal niks van dit verhaal en dit wil ik graag uitzoeken.

Volgens hem heet zij Zoë en komt ze uit Vlissingen. Hij heeft geen nummer van haar en geen contact. Dit is een foto van haar, die stuurde hij mij via whatsapp:

>Foto weggehaald i.v.m. privacy redenen<

Hij zegt dat deze foto door haar is gemaakt op zijn mobiel, hij heeft een samsung galaxy s4. De voorkant camera (want daar moet dit mee gemaakt zijn) heeft 2 megapixel. Deze foto heeft daar niet de juiste afmetingen voor, dus volgensmij klopt dit al niet....

Kan iemand mij verder helpen?

Gr.

Laatst gewijzigd op 11-05-2015 om 19:56. Reden: Foto deed het niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2015, 19:12
Elin3
Elin3 is offline
Ik kan je foto überhaupt niet zien.
Maar waarom zou je je vriend niet geloven, en als je die vriend niet gelooft, waarom moet je dat dan bewijzen?
Oud 11-05-2015, 19:18
tjaptjoii
tjaptjoii is offline
Citaat:
Ik kan je foto überhaupt niet zien.
Maar waarom zou je je vriend niet geloven, en als je die vriend niet gelooft, waarom moet je dat dan bewijzen?
Nou, hij heeft vaak van dit soort grote praatjes en ik wil hem daar gewoon eens een keertje op betrappen. Maar heeft er nog iemand een idee hoe dit zou kunnen? Ik heb de afbeelding trouwens ook even aangepast

Laatst gewijzigd op 11-05-2015 om 19:24. Reden: Toevoeging
Met citaat reageren
Oud 11-05-2015, 19:29
Elin3
Elin3 is offline
Je kunt op Google afbeeldingen zoeken naar een plaatje, ik heb het vast even voor je geprobeerd *klik* om te achterhalen of een foto ergens anders vandaan komt.

Misschien kan je ook iets met de achtergrond van de foto? Daarop zie je duidelijk een slaapkamer/ bed. Als hij in een vakantiepark was kan je van dat park vaak wel foto's van de accommodaties opzoeken op de website, misschien hebben ze daar totaal andere bedden.

Kan je verder niet gewoon op haar naam zoeken op Facebook?
Oud 11-05-2015, 19:41
bloodyb
bloodyb is offline
Ik snap dat je dat vervelend vindt maar het lijkt me niet ok om hier ongevraagd foto's van iemand te gaan posten.
Oud 11-05-2015, 19:48
tjaptjoii
tjaptjoii is offline
Dankjewel voor de tips! Ik weet inmiddels zeker dat het een onzin verhaal is. Ik heb ook gezien dat er aan de bovenkant een zwart randje zit, dit zit er natuurlijk nooit als je een foto maakt.

Op Facebook zoeken zou ik kunnen proberen, alleen zijn er heel veel Zoë's en hij heeft geen achternaam, vaag verhaal dus!

Nu is alleen nog de vraag, hoe komt hij aan deze foto?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2015, 06:44
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dankjewel voor de tips! Ik weet inmiddels zeker dat het een onzin verhaal is. Ik heb ook gezien dat er aan de bovenkant een zwart randje zit, dit zit er natuurlijk nooit als je een foto maakt.

Op Facebook zoeken zou ik kunnen proberen, alleen zijn er heel veel Zoë's en hij heeft geen achternaam, vaag verhaal dus!

Nu is alleen nog de vraag, hoe komt hij aan deze foto?
Internet? Als je Google zoekt op meisje of gewoon een willekeurige naam op Facebook intikt is het makkelijk genoeg een foto op te slaan.
Oud 12-05-2015, 10:06
Verwijderd
Waarom doe je al die moeite?
Zeg gewoon dat je weet dat hik nep is en klaar
Met citaat reageren
Oud 12-05-2015, 10:07
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Waarom doe je al die moeite?
Zeg gewoon dat je weet dat hik nep is en klaar
Reageren