Bedrijf
Hallo, Ik weet dat dit e-mail aan u zal komen als een verrassing, dan kunt u de inhoud te goeder trouw te accepteren.
Laat ik me even voorstellen, ik ben de heer Andrew WANG Shuhui, ik werk met Chong Hing Bank in Hong Kong. Ik heb een zakelijk voorstel voor u.
Ik had een Iraakse client genaamd Mohamed Al Ghanim, een zakenman, hij maakte genummerde vaste depositorekening van 44,500,000.00 dollar in mijn tak.
Op de eindvervaldag verschillende aankondiging aan hem, zelfs tijdens de oorlog, enkele jaren geleden. Opnieuw na de oorlog een andere kennisgeving is
verzonden en nog steeds geen reactie kwam van hem. Later bleek dat Mohamed Al Ghanim en zijn familie waren gedood tijdens de oorlog in Schoten die
hun huis hit op Mukaradeeb waar zijn persoonlijke olie bedrijf was gevestigd.
Na verder onderzoek ook werd ontdekt dat Mohamed Al Ghanim geen nabestaanden heeft verklaart in zijn officiële papieren, waaronder het papier
werk van zijn bank storten. En ook hij vertrouwde mij de laatste keer dat hij op mijn kantoor was dat niemand behalve ik wist van zijn storting in mijn
bank. Dus, is 44,500,000.00 dollars nog liggend in mijn bank en niemand zal ooit naar voren gekomen om het te claimen. Wat mij stoort is dat
volgens de wetten van mijn land op het verstrijken van zeven jaar, zes maanden de tegoeden keert terug naar de eigendom van de Chinese
regering als niemand is van toepassing op de middelen claimen. Ik wil niet dat de Chinese regering om dit geld te claimen.