Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2015, 11:26
Axel11
Axel11 is offline
Zie of zag jij je ouders wel eens naakt? Zo ja, in welke omstandigheden? Was dat tot een bepaalde leeftijd? Wanneer/waarom stopte dat?

Zien/zagen je ouders jou wel eens naakt (als klein kind natuurlijk wel, dat snap ik ). Zo ja, in welke omstandigheden? Was dat tot een bepaalde leeftijd? Wanneer/waarom stopte dat?

Was er een verschil tussen je vader en je moeder?

Seksualiteit biedt me weer even inspiratie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2015, 11:29
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Was er een verschil tussen je vader en je moeder?
Really?
Oud 06-07-2015, 11:30
zoef de haas
zoef de haas is offline
Misschien kun je dit soort topics beter op seksualiteit plaatsen
Oud 06-07-2015, 11:32
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Really?
Neem me niet te letterlijk
Met citaat reageren
Oud 06-07-2015, 11:32
Elin3
Elin3 is offline
Mijn vader kan ik me beiden kanten op echt niet herinneren (), mijn moeder heb ik denk ik naakt gezien tot m'n 7e (ik denk dat we daarna niet meer samen in bad paste ), daarna alleen gedeeltelijk, bijvoorbeeld i.v.m. wondverzorging. Zij mij tot mijn 13e, misschien langer. Van beha wisselen met mijn moeder erbij vond ik ook nooit zo'n probleem.

Mijn hele gezin heeft sowieso wat moeite met privacy, zowel mijn vader als oma komen met enige regelmaat mijn kamer binnen gelopen zonder te kloppen. Van mijn oma vind ik dat dan weer minder erg
Oud 06-07-2015, 12:01
df
df is offline
Citaat:
Mijn vader kan ik me beiden kanten op echt niet herinneren (), mijn moeder heb ik denk ik naakt gezien tot m'n 7e (ik denk dat we daarna niet meer samen in bad paste ), daarna alleen gedeeltelijk, bijvoorbeeld i.v.m. wondverzorging. Zij mij tot mijn 13e, misschien langer. Van beha wisselen met mijn moeder erbij vond ik ook nooit zo'n probleem.

Mijn hele gezin heeft sowieso wat moeite met privacy, zowel mijn vader als oma komen met enige regelmaat mijn kamer binnen gelopen zonder te kloppen. Van mijn oma vind ik dat dan weer minder erg
Oud 06-07-2015, 12:11
-Marleen
-Marleen is offline
Ik vind het al vies als mijn ouders thuis in hun zwemkleding rondlopen!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2015, 12:14
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind het al vies als mijn ouders thuis in hun zwemkleding rondlopen!
Mijn moeder en ik hebben jaren geprobeerd mijn vader in een zwembroek proberen te praten wat geen strakke speedo was. Is nooit gelukt. Gelukkig zwemt mijn pa ook eigenlijk nooit meer
Oud 06-07-2015, 12:15
Macrador
Macrador is offline
Gelukkig zwemt die nooit meer ja. Kei leuk voor jou. De tering.
Oud 06-07-2015, 12:36
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben er nooit zo moeilijk in geweest. Ik geloof dat ik mijn vader naakt heb gezien tot mijn 10e en mijn moeder nog regelmatig toen ik nog thuis woonde (toen was ik 20). Mijn vader klopte al zo lang ik me kan herinneren netjes op de badkamerdeur als hij iets moest pakken, zelfs als ik alleen maar mijn tanden aan het poetsen was. Ik had de badkamerdeur ook bijna nooit op slot. Ik douchte vaak 's avonds rond een uur of 10, rond de tijd dat mijn moeder naar bed ging en haar medicijnen in moest nemen, haar kunstgebit kwijt moest en nog even moest plassen. Dat gebeurde allemaal tegelijk en vaak was dat mooi een momentje om nog even te bespreken wat de dag erna allemaal gepland stond
Oud 06-07-2015, 12:39
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Gelukkig zwemt die nooit meer ja. Kei leuk voor jou. De tering.
Het was echt een heel heel heel klein zwembroekje. Moeders van vriendinnetjes spraken mijn moeder er op aan, dat het eigenlijk niet kon

Mijn vader houdt sowieso niet van zwemmen, dus als hij niet zwemt is iedereen tevreden.
Oud 06-07-2015, 12:48
Verwijderd
Elin3 je maakt het er niet beter op met deze uitleg.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2015, 12:51
zeehond23
zeehond23 is offline
Elin3, wat is er mis met je pa?
Oud 06-07-2015, 13:02
hppa
hppa is offline
strakke speedo's bij mannen ouder dan 12 zijn toch ook genant? tenzij je duitser bent natuurlijk
Oud 06-07-2015, 13:03
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
strakke speedo's bij mannen ouder dan 12 zijn toch ook genant? tenzij je duitser bent natuurlijk
Jij snapt t
Oud 06-07-2015, 13:05
df
df is offline
Elin3's vader een dagje uit

NSFW

Laatst gewijzigd op 06-07-2015 om 17:27. Reden: nsfw.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2015, 17:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet nog dat ik 12 of 13 was en dat we in een hotel waren. Mijn moeder sprak mijn vader toen aan dat hij een onderbroek aan moest, omdat ik ook in de kamer lag en ze het niet meer gepast vond met mijn leeftijd. Ik weet nog dat mijn vader het belachelijk vond, maar uiteindelijk toch morrend een onderbroek ging aantrekken. Helaas is hij nogal wat dronken op de bank in slaap gevallen, waarbij ik vol zicht had op ballen die uit zijn onderbroek hingen of 's ochtends als hij met alleen een badjas aan op de bank zat en zijn ballen bijna op de grond hingen. Erg prettig

Mijn moeder loopt altijd naakt ofzo die heeft nooit enig probleem gehad met naaktlopen in mijn buurt en vond ook dat ik geen problemen hoefde te hebben om naakt rond haar te zijn. Want ze had me toch gemaakt en alles maar ik ben de badkamerdeur en alles op slot gaan doen rond mijn 12e, denk ik, misschien wat later.
Ik zou niet met mijn moeder naar de sauna gaan ofzo, maar dan zou ik sowieso niet (zo snel) naar de sauna gaan. Ik ben niet zo van het naaktlopen rond mensen die geen reden hebben om mij naakt te zien.
Oud 06-07-2015, 17:43
Verwijderd
Het is soms een hit and run als ik vanuit de douche naar mijn kamer ga en mijn moeder is boven
Met citaat reageren
Oud 06-07-2015, 19:49
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Het is soms een hit and run als ik vanuit de douche naar mijn kamer ga en mijn moeder is boven
Je moeder probeert je naakt te pakken?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2015, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Nee ik haar nou goed
XD

I don't hope so
Met citaat reageren
Oud 06-07-2015, 20:56
hitz0r
hitz0r is offline
Citaat:
Oud 06-07-2015, 21:10
Durian
Durian is offline
In de badkamer zie ik tegenwoordig m'n pa soms nog naakt (douchen) en dan ik tandenpoetsen bijvoorbeeld.
M'n ma heb ik eigenlijk zelden naakt gezien.
Oud 06-07-2015, 21:28
Abby.
Abby. is offline
Van m'n vader kan ik me niet eens meer herinneren. Met m'n moeder ga ik nog wel eens naar de sauna dus daardoor wel.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2015, 21:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met mijn moeder ging ik tot mijn 15e regelmatig naar de sauna. Thuis liep ze nooit naakt maar we doen nog steeds niet moeilijk over omkleden waar de ander bij is.

Mijn vriend loopt altijd naakt Door het huis en zit op de wc met de deur open om met zijn ouders of zusje te praten en dat vind ik heel chill maarik merk dat ik iets minder vrij ben ddaarin
Met citaat reageren
Oud 09-07-2015, 00:29
ßuerp
ßuerp is offline
Altijd preuts geweest, dus geen familielid die mij te zien krijgt sinds dat ik jong was.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2016, 14:08
annoniempje2002
annoniempje2002 is offline
ik ben 14 jaar en ga nog steeds in ons grootte bad met mijn moeder'en sooms met me pa
Met citaat reageren
Oud 03-05-2016, 14:18
Yne
Yne is offline
Als ik bij mijn ouders in de badkamer sta klopt mijn moeder wel eens aan om haar badjas te pakken. Dan probeert ze haar boobs te bedekken maar ik zie ze dan uieindelijk toch wel en ik heb mijn vader een keer naakt gezien toen ik de badkamer binnenstormde toen hij aan het douchen was en ik dat niet hoorde. Was ook niet echt prettig.
Oud 03-05-2016, 15:26
Verwijderd
Oh ja, dit topic
Met citaat reageren
Oud 03-05-2016, 15:28
Verwijderd
Wacht maar tot je ouders (of jij) gruwelijk ziek en hulpbehoevend zijn
Met citaat reageren
Oud 03-05-2016, 18:57
Tigerly
Tigerly is offline
Toen mijn moeder laatst haar bovenarm gebroken had en ik haar hielp met douchen, was niet perse plezant. Maar omdat het een medische aanleiding had was ik er denk ik minder mee bezig dan wanneer ze for no reason ineens naakt voor me had gestaan.
Oud 04-05-2016, 07:39
Verwijderd
Alleen in de badkamer. En boeit me niet zo veel.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2016, 17:57
Verwijderd
Nu ik al een tijd niet meer thuis woon vind ik het soms wat vreemd mijn ouders naakt te zien of andersom in de badkamer etc. Maar dat is gewoon omdat dat niet meer zo vaak voorkomt. Ik doe daar ook nooit moeilijk over. We stonden vroeger regelmatig met heel de familie in de badkamer; mijn broertje en ik onder de douche, mijn vader al tandenpoetsend en mijn zusje op de wc e.d . Vind ik eigenlijk heel fijn; ik schaam me niet zo snel voor mijn lichaam en ben op dat vlak totaal niet preuts. Ik ga ook liever bij het zwembad voor een gemeenschappelijk kleedhok dan zo'n klein hokje.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2016, 18:02
Verwijderd
Waarom hou je dan altijd je kleren aan als ik er ben
Met citaat reageren
Oud 04-05-2016, 18:13
Verwijderd
Wij zijn toch nooit gaan zwemmen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2016, 18:29
bloodyb
bloodyb is offline
Dat wordt het hoog tijd voor een zwembadmeet in Belgenland!
Oud 04-05-2016, 18:43
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik kom uit een uberpreutse familie, dus ik heb alleen m'n moeder wel een naakt gezien toen ik nog een kiddo was. Vanaf een jaar of 8/9 wilde ik ook niet meer dat m'n moeder m'n haar waste, dus sinds die tijd heeft niemand me meer nakend gezien.
Reageren

Regels voor berichten