Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben er nooit zo moeilijk in geweest. Ik geloof dat ik mijn vader naakt heb gezien tot mijn 10e en mijn moeder nog regelmatig toen ik nog thuis woonde (toen was ik 20). Mijn vader klopte al zo lang ik me kan herinneren netjes op de badkamerdeur als hij iets moest pakken, zelfs als ik alleen maar mijn tanden aan het poetsen was. Ik had de badkamerdeur ook bijna nooit op slot. Ik douchte vaak 's avonds rond een uur of 10, rond de tijd dat mijn moeder naar bed ging en haar medicijnen in moest nemen, haar kunstgebit kwijt moest en nog even moest plassen. Dat gebeurde allemaal tegelijk en vaak was dat mooi een momentje om nog even te bespreken wat de dag erna allemaal gepland stond
![]()
||
Citaat:
![]() Mijn vader houdt sowieso niet van zwemmen, dus als hij niet zwemt is iedereen tevreden.
|
Ik weet nog dat ik 12 of 13 was en dat we in een hotel waren. Mijn moeder sprak mijn vader toen aan dat hij een onderbroek aan moest, omdat ik ook in de kamer lag en ze het niet meer gepast vond met mijn leeftijd. Ik weet nog dat mijn vader het belachelijk vond, maar uiteindelijk toch morrend een onderbroek ging aantrekken. Helaas is hij nogal wat dronken op de bank in slaap gevallen, waarbij ik vol zicht had op ballen die uit zijn onderbroek hingen of 's ochtends als hij met alleen een badjas aan op de bank zat en zijn ballen bijna op de grond hingen. Erg prettig
![]() Mijn moeder loopt altijd naakt ofzo ![]() ![]() Ik zou niet met mijn moeder naar de sauna gaan ofzo, maar dan zou ik sowieso niet (zo snel) naar de sauna gaan. Ik ben niet zo van het naaktlopen rond mensen die geen reden hebben om mij naakt te zien.
|
Met mijn moeder ging ik tot mijn 15e regelmatig naar de sauna. Thuis liep ze nooit naakt maar we doen nog steeds niet moeilijk over omkleden waar de ander bij is.
Mijn vriend loopt altijd naakt Door het huis en zit op de wc met de deur open om met zijn ouders of zusje te praten en dat vind ik heel chill maarik merk dat ik iets minder vrij ben ddaarin |
![]() |
|
Als ik bij mijn ouders in de badkamer sta klopt mijn moeder wel eens aan om haar badjas te pakken. Dan probeert ze haar boobs te bedekken maar ik zie ze dan uieindelijk toch wel
![]()
|
Toen mijn moeder laatst haar bovenarm gebroken had en ik haar hielp met douchen, was niet perse plezant. Maar omdat het een medische aanleiding had was ik er denk ik minder mee bezig dan wanneer ze for no reason ineens naakt voor me had gestaan.
|
Verwijderd
|
Nu ik al een tijd niet meer thuis woon vind ik het soms wat vreemd mijn ouders naakt te zien of andersom in de badkamer etc. Maar dat is gewoon omdat dat niet meer zo vaak voorkomt. Ik doe daar ook nooit moeilijk over. We stonden vroeger regelmatig met heel de familie in de badkamer; mijn broertje en ik onder de douche, mijn vader al tandenpoetsend en mijn zusje op de wc e.d . Vind ik eigenlijk heel fijn; ik schaam me niet zo snel voor mijn lichaam en ben op dat vlak totaal niet preuts. Ik ga ook liever bij het zwembad voor een gemeenschappelijk kleedhok dan zo'n klein hokje.
![]() |
![]() |
|
Ik kom uit een uberpreutse familie, dus ik heb alleen m'n moeder wel een naakt gezien toen ik nog een kiddo was. Vanaf een jaar of 8/9 wilde ik ook niet meer dat m'n moeder m'n haar waste, dus sinds die tijd heeft niemand me meer nakend gezien.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
mijn ouders... (heel erg triets verhaal) fruitmand | 7 | 18-07-2018 20:53 | |
Seksualiteit |
naakt een stijve krijgen in het bij zijn van andere Boii | 11 | 04-11-2016 20:42 | |
Lifestyle |
Verander je je slaapkledij naargelijk de situatie? supergirl#1 | 11 | 14-05-2010 18:41 | |
Lifestyle |
Wat vind jij van naturisme? Pieter2 | 93 | 18-06-2006 23:09 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 |