Ik ben halverwege de brugklas van het vwo naar de havo gegaan, ik kon het vwo wel maar deed mijn best alleen niet, ik stond denk ik 4 a 5 minpunten. Alleen de reden waarom ik ben afgestroomd was omdat ik de klas totaal niet leuk vond (opzich best dom, inderdaad, alleen school deed mij toen niet veel aangezien ik net van de basisschool kwam) ik mocht namelijk nog wel op het vwo blijven maar ik wou het niet. Nou dat jaar daarna zat ik ook nogsteeds op de havo, in de tweede klas, alleen ik ben blijven zitten in de tweede, maar dat was niet omdat ik mijn best niet deed, maar omdat ik het hele jaar chronisch ziek ben geweest (daar was school van bewust) en teveel had gemist, mijn gemiddeldes van de toetsen die ik wel heb gemaakt waren ongeveer 6jes a 7ens. Nu moet ik de tweede klas overdoen dit schooljaar, alleen ik vind het eigenlijk zonde dat ik ben afgestroomd, (niet het blijven zitten, dat vind ik toch wel verstandig aangezien ik superveel heb gemist). Ik heb er met mijn moeder overgepraat, en die zei dat als ik dit jaar gewoon superhard ging werken en allemaal 7ens a 8en ging staan, dat ik misschien na dit jaar of na volgend jaar (van H3 naar A4) wel weer zou mogen opstromen. Zou school mij dit toelaten? Gewoon aangezien ik al ben afgestroomd én blijven zitten, en omdat ze weten dat ik zowieso nooit echt motivatie voor school heb gehad eerst... Of zou het wel mogen maar niet na dit schooljaar? Ik wil weer supergraag naar het atheneum, alleen ik wil niet na havo5 pas naar het atheneum gaan, begrijp mij niet verkeerd, alleen ik zie geen punt in deze school de havo af te maken aangezien ik op het atheneum thuishoor.
|