Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik whatsapp heel vaak met mijn vriendin.
Maar ik weet niet of ik op whatsapp moet vragen : "waar liggen jou grenzen" (in een relatie) Want is dat dan raar dat je dat opeens zo zegt of juist niet dat het juist geïnteresseerd is. Of moet ik het echt in een gesprek vragen gewoon in het echt dat is wat persoonlijker maar wel een beetje ongemakkelijk .... Geef maar jullie mening! Alle informatie helpt dus stuur maar vol! Thnx |
![]() |
|
In een echt gesprek is fijner! Anders durf je straks over belangrijke dingen alleen te appen en nooit te praten. Ongemakkelijk is niet zo erg, het zorgt later voor veel meer vertrouwen in jullie relatie als je open in gesprek gaat.
||
![]() |
Citaat:
En natuurlijk wil ik wel tongen en what ever maar als zij niet wilt dan doe ik dat niet en om er achter te komen wat ze wilt zou ik het toch echt moeten vragen. Het lijkt mij ook een beetje raar om uit het niets dat gesprek te beginnen...? Zo van "waarom ineens dit onderwerp" Zoals altijd graag jullie mening Thnx |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Als meisjes je leuk vinden en ongeveer dezelfde denkbeelden hebben over seks willen ze dezelfde dingen als jij. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een meisje... Hoe nu verder? 01sam.yt | 2 | 26-07-2015 11:07 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met een jonger meisje fire24 | 34 | 17-10-2014 10:15 | |