Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2015, 21:43
Verwijderd
Hoi allemaal ik ben een jongen van 12 en wil graag seks ik heb geen vriendin en ik ben niet zo goed in meisjes aanspreken kan iemand me helpen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2015, 23:09
Thom love grill
Thom love grill is offline
Ben je niet een beetje heel erg jong voor sex
En met meisje om gaan kan ik meschien mee helpen had er vroeger ook moeite mee maar probeer via internet met klas genoten chat gaat veel makelijker dat had ik
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 01:27
GuitarMan69
GuitarMan69 is offline
Mijn tip is wacht ermee. Hoe stom het misschien ook klinkt, wacht tot je dat leuke meisje tegenkomt en jullie het samen willen. Je gaat er spijt van krijgen als je eerste keer niet is met een meisje waar je echt veel van houd, en die ook van jou houd.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 03:30
Obelise
Obelise is offline
Praat met een psycholoog
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 07:53
nico17
nico17 is offline
Idd te jong wachten op juiste tyd krijg je vast leuk meisje die het wilt met jou
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Praat met een psycholoog
Als je zo reageert, is dat advies op jezelf van toepassing..
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 15:15
ITO777
ITO777 is offline
Het is een beetje jong, maar als jij er klaar voor bent kun je het best doen, maar zorg er wel voor dat je het doet met iemand die van jou houd en jij van haar.
Oud 04-08-2015, 16:18
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is een beetje jong, maar als jij er klaar voor bent kun je het best doen, maar zorg er wel voor dat je het doet met iemand die van jou houd en jij van haar.
Of vraag me af of je op je 12e al zo serieus bezig kunt zijn met "houden van", natuurlijk kan je tot over je oren verliefd zijn op iemand en hopen dat je altijd bij diegene blijft, maar een echte vertrouwensband, veel voor elkaar overhebben, elkaar echt kennen is denk ik best ambitieus voor een verkering op die leeftijd.
Het is wel een goed advies om het inderdaad pas te doen als jij er klaar voor bent (echt 100% kaar voor bent, dus je ook niet schaamt tegenover de ander voor je lichaam, of rare geluidjes en als je verantwoordelijkheid neemt het veilig te doen) en het doet met iemand die je vertrouwd.

Op deze leeftijd kan je drang naar seks ook nog heel goed "gewoon nieuwsgierigheid" zijn, je bent benieuwd naar seks en vraagt je af hoe het is, maar je bent er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor om daadwerkelijk seks met iemand te hebben. Ik kan het zo niet inschatten, maar het is een mogelijkheid
Oud 06-08-2015, 12:43
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Joh, toen ik 12 was wilde ik ook wel seks. Niks raars aan als je de seksuele kant van het leven aan het ontdekken bent.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2015, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Joh, toen ik 12 was wilde ik ook wel seks. Niks raars aan als je de seksuele kant van het leven aan het ontdekken bent.
Hoe oud ben je nu dan?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2015, 14:18
Obelise
Obelise is offline
Ik begon pas toen ik 15 was.

Als je eenmaal op de middelbare school zit, is er aan het begin van het jaar altijd een dating's ronde, en de rest van t jaar op de mensen die er niet aan meedoen, of gedumpt zijn na de eerste 1-2 maanden en daarom een verzoenings relatie zoeken.

Je vind vast wel iemand depresief en zonder enig zelfwaarde waar je hem in kan steken.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2015, 14:18
Obelise
Obelise is offline
Je kan altijd ook nog homo worden, vind je genoeg vieze jongetjes waar je mee kan sexen enzo!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2015, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Je kan altijd ook nog homo worden, vind je genoeg vieze jongetjes waar je mee kan sexen enzo!
Wtf
Met citaat reageren
Oud 06-08-2015, 15:20
bikinigek
bikinigek is offline
Toen ik 12 was wou ik technisch lego 😃
Met citaat reageren
Oud 06-08-2015, 15:28
Obelise
Obelise is offline
Speelde bordspellen, en begon met blowen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2015, 17:06
Verwijderd
Bedankt voor de serieuze reacties😐 de andere mensen die wel probeerden te helpen bedankt voor de steun ik moet denk ik m'n kleine njongen nog ff opgeborgen moet houden (behalve om te plassen natuurlijk) ik had ook niet zoveel antwoorden in een paar dagen verwacht bedankt voor de steun allemaal!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2015, 17:07
Verwijderd
Citaat:
ik moet denk ik m'n kleine njongen nog ff opgeborgen moet houden (behalve om te plassen natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2015, 17:08
Verwijderd
Vooral bedankt guitarman69 en elin3 👍
Met citaat reageren
Oud 07-08-2015, 00:49
magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Citaat:
Een klasgenoot stelde laatst voor om samen af te trekken lol.
Oud 07-08-2015, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Een klasgenoot stelde laatst voor om samen af te trekken lol.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2015, 15:05
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Je vind vast wel iemand depresief en zonder enig zelfwaarde waar je hem in kan steken.
Citaat:
:')
Met citaat reageren
Oud 07-08-2015, 15:38
Dekaloog
Dekaloog is offline
Karsie, twaalf is inderdaad aan de jonge kant. Maar dat je per se van de ander moet houden, of dat een relatie garant staat voor een fijne ontmaagding, dat is niet waar. Voor sommige mensen gaat dat inderdaad op, maar niet voor iedereen, en je mag uiteindelijk gewoon zelf beslissen hoe je er tegenover staat. Dat alleen homo's, verknipte mensen of mensen zonder eigenwaarde zo vroeg seks willen zijn verder hi-ha-ho-hilarische grapjes van Obelise maar natuurlijk ook dom en feitelijk onjuist.

Dus mocht je 't toch doen: ga niet te snel, kijk bijvoorbeeld eerst hoe 't is om met iemand te knuffelen op bed. In de weken/maanden/jaren erna kun je langzaam verder gaan, dan heb je de tijd om te reflecteren en weet je zeker dat jullie 't allebei willen. Houd 't bij leeftijdsgenootjes, zorg dat 't voor jullie beiden een goede ervaring is, behandel de ander als mens en niet als iemand die eventjes jouw fantasietjes moet vervullen. Praat goed met elkaar over wat jullie meningen over seks zijn, zodat je zeker weet dat je op één lijn zit. En koop condooms bij zo'n automaat bij een tankstation. Zelfs als je nog niks doet, voor de zekerheid.

Dan kan er niet zoveel misgaan.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2015, 15:46
Dekaloog
Dekaloog is offline
Oja, 'spijt' is betekenisloos.

Zo zijn er bijvoorbeeld ook mensen die spijt krijgen van dat ze nooit casual seks hebben gehad voordat ze een serieuze relatie kregen. Die krijgen vervolgens allemaal relatieproblemen omdat ze van hun partner houden, monogaam zijn, niet uit elkaar willen, maar wel willen weten hoe seks met andere mensen is. Tja.

Sommige mensen krijgen spijt van hun kappersbezoek, betekent ook niet dat je nooit meer je haar moet knippen. Denk goed na voor je iets doet, meer kun je niet doen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2015, 23:42
Obelise
Obelise is offline
Je mag zoiezo je hele leven spijt hebben als je een meid ontmaagd

En ja meeste 12 jarige met zelfwaarde en die niet deprisief zijn, willen graag met casual sex ontmaagd worden door een (hopeloze) andere 12 jarige, zodat we sex kunnen meemaken XD

En ik hoop dat je ook critisch naar jezelf kan kijken en kan zeggen dat mijn statement meer waar is dan het tegenovergestelde ervan, dus het was wel een serieuze opmerking.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2015, 12:17
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik hoop ook iets, maar 't zou onbeleefd zijn om te zeggen wat
Met citaat reageren
Oud 08-08-2015, 21:01
magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Als je in Italië woont mag je al op je 14e seks trouwens.
Oud 08-08-2015, 21:27
Verwijderd
*verhuist naar Italië*
Met citaat reageren
Oud 09-08-2015, 01:25
Verwijderd
Is er serieus een wet op welke leeftijd je seks mag wtf
Met citaat reageren
Oud 09-08-2015, 01:29
magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Citaat:
Is er serieus een wet op welke leeftijd je seks mag wtf
In Nederland is het 16 helaas.
Oud 09-08-2015, 01:29
magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Citaat:
*verhuist naar Italië*
Duitsland ook dacht ik maar ik weet het niet zeker en ik ben te lui om het op te zoeken.
Oud 09-08-2015, 01:38
Verwijderd
Volgens mij bedoelen ze dan met volwassenen ik kan me niet voorstellen dat t illegaal is
Met citaat reageren
Oud 09-08-2015, 08:33
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Volgens mij bedoelen ze dan met volwassenen ik kan me niet voorstellen dat t illegaal is
Formeel wel.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2015, 16:01
Rik15
Rik15 is offline
Ben je nog niet een beetje te jong daarvoor? Je mag er best over fantaseren maar egte sex lijkt me nog een beetje te vroeg😉
Met citaat reageren
Oud 09-08-2015, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Ben je nog niet een beetje te jong daarvoor? Je mag er best over fantaseren maar egte sex lijkt me nog een beetje te vroeg😉
Dat is al 100 keer gezegd in dit topic, het is denk ik handiger als je even de reacties van te voren leest want je post is nogal mosterd na de maaltijd.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2015, 19:00
Rik15
Rik15 is offline
Citaat:
Dat is al 100 keer gezegd in dit topic, het is denk ik handiger als je even de reacties van te voren leest want je post is nogal mosterd na de maaltijd.

Ja sorry, ik had alleen over een wet ofzo gelezen😂 ik zal voortaan alles even lezen en ik wou gewoon mn mening geven
Met citaat reageren
Oud 28-08-2015, 20:41
Demipet660
Demipet660 is offline
Citaat:
Praat met een psycholoog
Dat is wel nogal grof vind je niet?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2015, 17:05
Uria
Uria is offline
Eigenlijk ben je nog te jong, maar ik begrijp je. Jouw gevoelens zijn heel normaal. Je bent een puber. Als je een meisje leuk vind moet je het haar tonen. Praat veel met haar. Begin niet met verliefde woordjes.
Laat haar veel lachen en doe aardig. Na een tijdje mag je haar leuke dingen zeggen zoals: je haar is mooi, ik vind je kleding leuk etc. Wees speciaal en zeg haar gewoon na een tijd dat je haar leuk vind.
Het gaat makkelijker op deze manier.
Succces
Met citaat reageren
Oud 26-09-2015, 16:08
Verwijderd
wacht nog maar beter ik ben ook 12 en ik wacht ook en ik ben een meisje en ik wil niet zwanger worden dat ik 12 ben dus wacht maar beter
Met citaat reageren
Oud 26-09-2015, 18:31
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
wacht nog maar beter ik ben ook 12 en ik wacht ook en ik ben een meisje en ik wil niet zwanger worden dat ik 12 ben dus wacht maar beter
Mocht je besluiten wel seks te hebben, zorg dan dat je het veilig doet. Een condoom beschermt tegen SOA's en zwangerschap. De pil alleen tegen zwangerschap.
Oud 26-09-2015, 21:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Beste TS, genoeg mensen die moraalridderig doen natuurlijk, dat krijg je altijd. Ik was op jouw leeftijd ook erg benieuwd naar seks. Het is allemaal heel onbekend en spannend en er wordt supergeheimzinnig over gedaan door 'volwassenen'.
Bovendien krijg je langzaamaan lichamelijke prikkels door met betrekking tot seks en dat maakt het extra spannend om ermee te experimenteren.
Mijn advies is - experimenteer vooral eerst met je eigen lichaam en geest - kijk waar je het fijn vindt om jezelf te strelen, knijpen, wrijven, kijk waar je graag aan denkt en waar liever niet, en waar stiekem toch. Daar is al een hele wereld in te ontdekken! Uiteindelijk is het ook te gek om iemand tegen te komen bij wie je zo vrij kunt zijn dat je samen die wereld kunt gaan ontdekken, maar om je zo vrij te voelen helpt het in elk geval, zelf al een beetje bekend te zijn met jouw eigen ins en outs. Op zowel lichamelijk als geestelijk gebied.
Dan kan het nog steeds gebeuren dat die persoon jouw persoonlijke grenzen verlegt en je nieuwe dingen laat zien, maar kijk eerst maar waar je die grenzen zelf neerlegt.

En of je nou op je 13e of op je 23e zo iemand tegenkomt, dat maakt verder niet uit. In je eentje kom je echt een heel eind
Met citaat reageren
Oud 29-10-2015, 21:22
fleut
fleut is offline
lekker toch, wil ik ook wel. ben 12 maarja.. misschien wat later
Met citaat reageren
Oud 30-10-2015, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Beste TS, genoeg mensen die moraalridderig doen natuurlijk, dat krijg je altijd. Ik was op jouw leeftijd ook erg benieuwd naar seks. Het is allemaal heel onbekend en spannend en er wordt supergeheimzinnig over gedaan door 'volwassenen'.
Bovendien krijg je langzaamaan lichamelijke prikkels door met betrekking tot seks en dat maakt het extra spannend om ermee te experimenteren.
Mijn advies is - experimenteer vooral eerst met je eigen lichaam en geest - kijk waar je het fijn vindt om jezelf te strelen, knijpen, wrijven, kijk waar je graag aan denkt en waar liever niet, en waar stiekem toch. Daar is al een hele wereld in te ontdekken! Uiteindelijk is het ook te gek om iemand tegen te komen bij wie je zo vrij kunt zijn dat je samen die wereld kunt gaan ontdekken, maar om je zo vrij te voelen helpt het in elk geval, zelf al een beetje bekend te zijn met jouw eigen ins en outs. Op zowel lichamelijk als geestelijk gebied.
Dan kan het nog steeds gebeuren dat die persoon jouw persoonlijke grenzen verlegt en je nieuwe dingen laat zien, maar kijk eerst maar waar je die grenzen zelf neerlegt.

En of je nou op je 13e of op je 23e zo iemand tegenkomt, dat maakt verder niet uit. In je eentje kom je echt een heel eind
En zo is het maar net!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten