Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2015, 16:00
Rik15
Rik15 is offline
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over masturberen, voor zover ik weet trekken alle jongens af (dus met hun hand heen en weer) maar ik doe het heel anders. Ik lig altijd op m'n buik en dan wrijf ik met m'n hand hard over mn penis (beetje vage omschrijving) zijn er meer jongens die op een andere manier masturberen? (Dus niet aftrekken) alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2015, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over masturberen, voor zover ik weet trekken alle jongens af (dus met hun hand heen en weer) maar ik doe het heel anders. Ik lig altijd op m'n buik en dan wrijf ik met m'n hand hard over mn penis (beetje vage omschrijving) zijn er meer jongens die op een andere manier masturberen? (Dus niet aftrekken) alvast bedankt!
Hoe kan je over je pik wrijven als je op je buik ligt? Mag ik vragen waarom je het zo doet? Behalve dat het waarschijnlijk lekker is? Je kan wel op de normale manier rukken? Dus geen krappe voorhuid oid? Groeten.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2015, 18:57
Rik15
Rik15 is offline
Ja ingewikkeld uit te leggen maar je hand gewoon daar leggen zeg maar, niet heel moeilijk! Ik had nog effe op google gezocht en daarmee stimuleer je blijkbaar de hele penis(?) het is veel lekkerder als rukken maar duurt wel veel korter omdat je dus de hele penis stimuleert. Nee verder geen problemen daarmee
Met citaat reageren
Oud 09-08-2015, 21:43
bijongen
bijongen is offline
Citaat:
Ja ingewikkeld uit te leggen maar je hand gewoon daar leggen zeg maar, niet heel moeilijk! Ik had nog effe op google gezocht en daarmee stimuleer je blijkbaar de hele penis(?) het is veel lekkerder als rukken maar duurt wel veel korter omdat je dus de hele penis stimuleert. Nee verder geen problemen daarmee
Ik doe het ook zo soms je komt dan idd sneller het is echt heerlijk om het zo te doen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2015, 21:55
Yannickje
Yannickje is offline
Ik denk dat ik het ook wel een paar keer heb gedaan: je legt je hand onder je stijve piemel terwijl je op je buik ligt en beweegt een beetje heen en weer tot je spuit. Ik vind het eigenlijk niet zo leuk want je hand zit onder het sperma en je beddegoed is erdoor doordrenkt.
Oud 11-08-2015, 14:15
Verwijderd
Ik snap dit rukstandje niet...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2015, 14:58
Rik15
Rik15 is offline
Haha, begrijpelijk! Ik was gewoon benieuwd of meer jongens het zo deden... Bedankt voor jullie reacties👍
Met citaat reageren
Oud 16-08-2015, 21:29
Verwijderd
Ik vind het ook de lekkerste manier
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten