Damens en heren,
Het zit dus zo, ik weet het even niet meer en ik hoop dat ik hier een goeie raad kan krijgen want ik word er langzaam wanhopig van.
Ik vind een meisje al bijna een jaar leuk, ik denk heel de dag aan haar en als ze werkt zoekt ik haar graag op, na mijn werk scheur ik altijd gelijk door naar de winkel omdat ik haar perse moet zien.
Ik heb haar nummer ook, heel af en toe appen we maar meestal moet het uit mij komen en vaak krijg ik dan korte berichtjes terug terwijl ik hele lappe teksten stuur en een gesprek opgang probeer te krijgen.
Dit is echt de eerste keer dat ik een meisje heel erg leuk vind, ik kijk elke dag naar haar foto's en kan dan alleen maar dromen dat ik bij haar ben.
Ik heb haar al een keer gevraagd of we samen naar het strand gingen om de honden uit te laten, ze zei toen ''jaa leukkk'' maar ik weet nou niet of ze het echt ''leuk'' vind, of dat ze het alleen zegt voor mij in de hoop dat ik het verder nooit meer zou vragen.
Het kwam voor mij niet echt overtuigend over en dat vind ik wel kut want ik weet nou niet wat ik moet doen.
aan de andere kant ben ik bang om te gaan ''daten'' met haar, ik weet nu al dat ik dan verlegen word en niet veel te vertellen heb.
Ik ben dan bang dat het niet gezellig word en dat ze daarom dan geen volgende date wilt.
oftewel, bang om het te verpesten.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, aan de andere kant denk ik, je bent al een jaar verliefd op iemand en je hebt nog geen stappen ondernomen?
Ik kan het ook niet achter me laten omdat ik nog geen antwoord heb, misschien moet ik er meer moeite voor doen?
wie kan mij helpen?
|