Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2015, 22:51
TheGiant
TheGiant is offline
Ik ben nog maagd en ben ondertussen erg nieuwschierig geworden naar hoe het voelt om sex te hebben, hoe borsten aanvoelen en hoe het is om iemand te vingeren
Met citaat reageren
Oud 08-10-2015, 22:57
bloodyb
bloodyb is offline
En hoe oud ben je?
Oud 08-10-2015, 23:01
Durian
Durian is offline
Ik ook
Oud 08-10-2015, 23:07
Verwijderd
Ik niet
Met citaat reageren
Oud 08-10-2015, 23:09
TheGiant
TheGiant is offline
Ik ben 17
Met citaat reageren
Oud 08-10-2015, 23:12
Verwijderd
Ik niet
Met citaat reageren
Oud 08-10-2015, 23:18
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
En wat is je vraag?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2015, 00:26
bloodyb
bloodyb is offline
Dan wordt het tijd voor een vriendin of liever een fuckbuddy. Een hoop vrouwen zitten niet direct te wachten op mannen die als hoofddoel hebben om zo snel mogelijk hun hand in hun slipje te krijgen.
Oud 09-10-2015, 07:06
Durian
Durian is offline
ik ook
Oud 09-10-2015, 08:33
Axel11
Axel11 is offline
Lekker.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2015, 19:09
Jessicadr
Jessicadr is offline
Rusting je tijd afwachten tot je iemand vindt en dat komt wel. Je kan inderdaad ook altijd op zoek gaan naar een fwb.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2015, 16:20
Ilikechicks1
Ilikechicks1 is offline
Citaat:
Rusting je tijd afwachten tot je iemand vindt en dat komt wel. Je kan inderdaad ook altijd op zoek gaan naar een fwb.
Ik denk dat het ook wel belangrijk is dat hij wacht op de ware. Als je zomaar iemand als fuckbuddy neemt kan je een meisje kwetsen want op den tijdens het vrijen maakt een meisje een hormaan aan waardoor ze soms verlieft worden en als je geen liefde zoekt dan ga je iemand kwetsen, wacht je tijd af en je vind de ware anders kan hij het mss later ook wel beklagen
Als je de ware vind kun je zoveel mogelijk experimenteren met elkaar zonder mensen te kwetsen

Laatst gewijzigd op 15-10-2015 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2015, 16:31
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ten eerste maken jongens ook dat hormoon aan. In mijn ervaring worden jongens zelfs sneller verliefd/emotioneel afhankelijk dan meisjes, misschien omdat ze weinig uitlaatkleppen voor hun emoties hebben.

Maar daarnaast kun je ook gewoon afspreken dat je alleen gaat neuken en verder niks. Gekwetst raken mensen vooral van onduidelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2015, 16:36
Talenlover
Talenlover is offline
Citaat:
Ik denk dat het ook wel belangrijk is dat hij wacht op de ware. Als je zomaar iemand als fuckbuddy neemt kan je een meisje kwetsen want op den tijdens het vrijen maakt een meisje een hormaan aan waardoor ze soms verlieft worden en als je geen liefde zoekt dan ga je iemand kwetsen, wacht je tijd af en je vind de ware anders kan hij het mss later ook wel beklagen
Als je de ware vind kun je zoveel mogelijk experimenteren met elkaar zonder mensen te kwetsen
Als je 'wachten op de ware' vervangt door 'wachten tot hij echt verliefd is', ga ik hiermee akkoord. Het maakt echt niet uit als je eerste niet je 'ware' (voor zover die al bestaat) is, het belangrijkste is dat het iemand is bij wie je je helemaal goed voelt. En als het dan gedaan geraakt, so be it... Er komt dan later wel iemand anders, en waarschijnlijk voor jou beter, in de plaats
Maar seks hebben gewoon omdat je wil weten hoe het voelt (een heel normale nieuwsgierigheid wel), is voor de eerste keer niet zo'n goed idee, want dan krijg je later misschien spijt, als je wel echt verliefd wordt op iemand. Nu, iedereen doet op dat vlak wat hij of zij wil natuurlijk
Oud 15-10-2015, 17:04
Ilikechicks1
Ilikechicks1 is offline
Citaat:
Als je 'wachten op de ware' vervangt door 'wachten tot hij echt verliefd is', ga ik hiermee akkoord. Het maakt echt niet uit als je eerste niet je 'ware' (voor zover die al bestaat) is, het belangrijkste is dat het iemand is bij wie je je helemaal goed voelt. En als het dan gedaan geraakt, so be it... Er komt dan later wel iemand anders, en waarschijnlijk voor jou beter, in de plaats
Maar seks hebben gewoon omdat je wil weten hoe het voelt (een heel normale nieuwsgierigheid wel), is voor de eerste keer niet zo'n goed idee, want dan krijg je later misschien spijt, als je wel echt verliefd wordt op iemand. Nu, iedereen doet op dat vlak wat hij of zij wil natuurlijk
Ja idd zo ben ik het ook eens over
Met citaat reageren
Oud 15-10-2015, 18:25
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Er zijn ook best meisjes/vrouwen die een fuckbuddy willen, gewoon seks willen hebben zonder "allerlei gedoe", etc.

Citaat:
Als je 'wachten op de ware' vervangt door 'wachten tot hij echt verliefd is', ga ik hiermee akkoord. Het maakt echt niet uit als je eerste niet je 'ware' (voor zover die al bestaat) is, het belangrijkste is dat het iemand is bij wie je je helemaal goed voelt.
Lijkt me prima dat je seks hebt met iemand met/bij wie je je goed voelt, maar of je daarvoor echt verliefd moet zijn... Voor sommige mensen is dat misschien verstandig, voor andere niet.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2015, 14:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je gaat ook niet dood aan een slechte eerste keer of aan niet voor altijd bij je eerste blijven. Dat is zelfs heel waarschijnlijk.
Als je maar open bent over je gevoelens en verwachtingen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2015, 15:00
Durian
Durian is offline
Bijna 18 en nog steeds maagd. Gossie wat een narigheid.

Laatst gewijzigd op 07-11-2015 om 15:34. Reden: niet schelden.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2015, 15:45
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bijna 18 en nog steeds maagd kkrzooi
Wat is daar zo dramatisch aan?
Oud 16-10-2015, 15:51
Durian
Durian is offline
Citaat:
Wat is daar zo dramatisch aan?
ja gewoon, ik probeer wel dingen etc spreek af met meisjes en dan gaan ze op de dag zelf afhaken echt irritant
Oud 16-10-2015, 18:28
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
ja gewoon, ik probeer wel dingen etc spreek af met meisjes en dan gaan ze op de dag zelf afhaken echt irritant
Misschien push je ze iets teveel?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2015, 23:08
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Je gaat ook niet dood aan een slechte eerste keer of aan niet voor altijd bij je eerste blijven. Dat is zelfs heel waarschijnlijk.
Als je maar open bent over je gevoelens en verwachtingen.

Bovendien zijn er genoeg mensen die juist spijt krijgen als ze ooit een leuk iemand hebben afgewezen die seks wilde. Bijvoorbeeld mannen die later verkrampen, door gebrek aan vlieguren steeds meer af gaan steken als seksueel onsuccesvol, en heel lang spijt blijven houden van die ene gemiste afslag. En meisjes gaan zich op 'n gegeven moment ook voelen als een ouwe vrijster. Seks is nou eenmaal belangrijk voor veel mensen, dus de seksuele ontwikkeling is een belangrijke stap.

Betekent niet dat je moet haasten, maar afremmen is ook niet goed. Dat had zin voordat er anticonceptiemiddelen waren en je meteen moest kunnen trouwen als er iemand zwanger raakte. Dat hoeft niet meer, dus vind ik 'wacht op de ware' inmiddels slecht algemeen advies.

Je moet luisteren naar jezelf, vertrouwen hebben in dat je zelf controle hebt over je leven, accepteren dat je niet van te voren zult weten waar je later spijt van zal krijgen, en vervolgens doen wat jij zelf wil. Of dat nou wel of juist geen seks is maakt verder niet uit.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 00:07
Axel11
Axel11 is offline
Een zeer goede post weer, Dekaloog
Met citaat reageren
Oud 18-10-2015, 14:52
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Spreek je dan wel met de juiste meiden af? Jij lijkt me juist wel een tof persoon om mee om te gaan!
Oud 18-10-2015, 15:29
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik ben ook wel benieuwd naar Durians tactieken. Zoek je een FWB, Durian? Of een relatie? Of probeer je gewoon mensen te leren kennen en te kijken waar 't toe leidt?

In mijn ervaring: mannen die op zoek zijn naar iemand die ze wil ontmaagden zoeken 't vaak in de friends-with-benefits-hoek, maar vergeten daarbij helemaal dat meisjes die 'n FWB willen vooral gewoon chill willen neuken. Dus die zijn minder geneigd om iets te doen met een maagd. Bovendien zijn maagden 't vaak nog niet gewend om de focus buiten hun eigen plezier te leggen, dus stralen ze vooral uit wat ze zelf willen krijgen, niet wat ze zelf te bieden hebben. Daardoor haken ook veel mensen af. Combineer dat met een zekere wanhoop, tel er de verhoogde kans op emotionele shit bij op, en je valt al snel buiten de boot.

Maar het is goed dat je 't probeert. Flirten/relaties/seks vereisen een bepaalde sociale vaardigheid, en die vaardigheid kun je oefenen. De meeste mensen zijn geen natuurtalent.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2015, 23:00
Durian
Durian is offline
Citaat:
Spreek je dan wel met de juiste meiden af? Jij lijkt me juist wel een tof persoon om mee om te gaan!
Ik heb weleens gekke dingen gedaan in een niet nuchter moment van mezelf
Citaat:
Ik ben ook wel benieuwd naar Durians tactieken. Zoek je een FWB, Durian? Of een relatie? Of probeer je gewoon mensen te leren kennen en te kijken waar 't toe leidt?

In mijn ervaring: mannen die op zoek zijn naar iemand die ze wil ontmaagden zoeken 't vaak in de friends-with-benefits-hoek, maar vergeten daarbij helemaal dat meisjes die 'n FWB willen vooral gewoon chill willen neuken. Dus die zijn minder geneigd om iets te doen met een maagd. Bovendien zijn maagden 't vaak nog niet gewend om de focus buiten hun eigen plezier te leggen, dus stralen ze vooral uit wat ze zelf willen krijgen, niet wat ze zelf te bieden hebben. Daardoor haken ook veel mensen af. Combineer dat met een zekere wanhoop, tel er de verhoogde kans op emotionele shit bij op, en je valt al snel buiten de boot.

Maar het is goed dat je 't probeert. Flirten/relaties/seks vereisen een bepaalde sociale vaardigheid, en die vaardigheid kun je oefenen. De meeste mensen zijn geen natuurtalent.
Wil gewoon mensen leren kennen om te kijken waar t naar toe leidt maar wil niet meteen de romanticus spelen etc. Dus eigenlijk liever FWB mja je verwoord het al goed.
Oud 19-10-2015, 03:02
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Als je echt graag seks wilt om te weten hoe het voelt zou je naar de hoeren kunnen gaan. En als je dat echt niet wilt zou je uit kunnen gaan en je een beetje kunnen focussen op iemand die aangeschoten/dronken. Zijn meestal makkelijker te regelen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2015, 12:26
Dekaloog
Dekaloog is offline
Een bepaald type meisje grijpt inderdaad regelmatig naar alcohol als excuus om seks te regelen. Het is een makkelijke manier om te ontsnappen aan het 'wie seks wil is een slet en dat is slecht'-ding, en 't geeft een handig excuus achteraf. Ik ben geen fan van zulk gedrag, maar 't is wat het is.

Maar sommige meisjes willen ook gewoon gezellig drinken met vrienden. En andere meisjes durven niet goed te dansen en drinken zich moed in. Niet iedereen die dronken is wil seks. En niet iedereen die seks wil, wil penetratieve seks. Kijk dus goed uit dat je niet iemand actief zit te overtuigen.

Uitzondering op dat overtuigen zijn meisjes die denken dat 'hihihihi nee hihi ik ben heel braaf hoor ' een goeie vorm van flirten is. Ook van dat meisjesgedrag ben ik geen fan, want het maakt 't moeilijker om te zien welke 'nee' een echte 'nee' is. Er zit een giftig maatschappelijk element van 'seks = slecht' in. Mijn advies zou zijn om zoiets glashard af te kappen, maar wel met een ondertoon van dat ze iets missen door hun gewauwel. Een lacherig 'o, oke, dan ga ik je dus niet neuken' waarbij je ruimte overlaat voor een teleurgesteld 'waarom niet?'. Als je slim bent draai je het daarna zo dat ze jóu proberen te overtuigen van dat het oke is. Maar goed, dat is mijn manier. Er zijn ook mannen die er gewoon in meegaan. Daarmee snijden ze zichzelf in de vingers, maar dat doen die meisjes ook, dus 't is maar wat je zelf wil. Maatschappelijk gezien is heldere communicatie wel altijd beter.

Tot slot - als je drank en seks combineert, let dan ook op je eigen grenzen. Als je plezier hebt; prima! Maar als je 't niet leuk vindt dat een dronken meisje jou zomaar betast in de kroeg dan is dat ook legitiem. Je hoeft niet alles maar leuk te vinden omdat je toevallig een man bent.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2015, 19:13
Durian
Durian is offline
Ik kom denk ik te dorstig en onduidelijk over
Oud 26-10-2015, 15:16
Rickk246
Rickk246 is offline
Misschien is het wat om een Fleshlight te kopen. Dit is een nepvagina van bekende personen. Voelt ook net echt!

Laatst gewijzigd op 26-10-2015 om 15:19. Reden: Reclame
Met citaat reageren
Oud 26-10-2015, 18:18
Durian
Durian is offline
Citaat:
Misschien is het wat om een Fleshlight te kopen. Dit is een nepvagina van bekende personen. Voelt ook net echt!
BRUH
Oud 26-10-2015, 19:24
MisterShy
MisterShy is offline
Zelf ben ik ook nog 17 en maagd hoor. Wel merk ik dat ik er ook behoefte aan heb.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2015, 19:28
Cootje01
Cootje01 is offline
Citaat:
Wie heb jij dan gehad dat je weet dat het net echt voelt?

Regels voor berichten