BRUGKLAS-Ik weet dat er al meerdere topics hierover zijn maar elke jongen is anders en elk verhaal ook wel. Ik ben 12 jaar, en hij ook.We hadden het over licht en we moesten door iets kijken en Turqoise is mijn favoriete kleur dus ik riep turqoise. Die jongen deed mij na op een goede/leuke manier. deze jongen zit aan de rechter kant ( als je zit en kijkt) en ik in het midden dus we keken naar elkaar. Note\; ik was toen nog niet op deze jongen.Gesprek begon en we hadden het over holografische reflecties in witte tegel's alleen wij met z'n tweeen dan. Het was een fijn gesprek, niet echt awkward ofso. Ik merkte wel al de hele tijd dat hij naar me keek of misschien lijkt dat. Het weekend ging voorbij ( want het was vrijdag). Elke keer als we elkaar zagen zeiden we 'Turqoise!' en op Dinsdag liep ik naar het 'High class/populair werktafel want we hadden A&T (Art en Technology) Ik was aan het praten met mijn Crush, toen mijn vorige crush opeens aandacht vroeg. NOTE ik kende niemand uit mijn klas tot de kennismakingsdag. Ik en mijn Crush van nu waren aan het praten Turqoise zei ik Turqoise zei hij en de meest populaire jongen die trouwens een goede vriend is van Turqoise zei \: 'We hebben een liefdeskoppel' riep ie door de klas. Hij (Turqoise) zei niks ik zei niks we accepteerde het een beetje soort van. Dag erna keek hij naar mij ik voelde het en kijk ook met mn ooghoeken. Maar ik keek op en direct naar hem en hij keek ook naar mij en hij keek niet weg. Ik schrok en keek meteen weer terug. Donderdag kwam ie zomaar naar mijn tafel hij zei niks ofso gewoon niks. Later hadden we een gesprek en vroeg ik wat is jou favoriete kleur toen zei die Oranje die dag ervoor had ik een Hartje gemaakt met de ene kant Oranje en de andere turqoise maar ik wist nog niet dat dat zijn favo kleur was. Wat kan ik doen\? Is hij op me? Somebody Help!
|