|
|
Bekijk resultaten poll: zie tt | |||
ja was leuk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 50.00% |
ja was kut! |
0 | 0% |
nee maar wil het nog wel eens |
6 | 30.00% |
nee en ook geen behoefte aan |
4 | 20.00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Wel zelf gelift, van Berlijn naar Riga en van Riga naar Hamburg. En wat random stukjes in Corsica, Wales en Ierland. In die laatste twee plekken was het overigens niet makkelijk een lift te krijgen
![]() Met mijn ouders hebben we wel eens lifters meegenomen in Frankrijk en dat was cool. Maar als ik zelf alleen in de auto zit zou ik toch meer twijfelen.
|
Verwijderd
|
Een paar jaar geleden wilde ik met een vriendinnetje gaan liften naar de documenta in Kassel, Duitsland. Mijn papa vond dat een immens slecht idee en zei dat het én veel tijd kost en dat ik ook geen problemen moet opzoeken. Dus toen heb ik braaf geluisterd en ben niet gegaan
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ooit eens geprobeerd om 5km te liften van een wegrestaurant naar het dichtstbijzijnde station maar dat was niet gelukt.. dus toen maar gelopen. Verder hebben we afgelopen zomer wel een paar keer lifters meegenomen in Georgie. Die kon je ook moeilijk laten staan, langs zo'n bergpas van 70km waar verder helemaal geen bewoonde wereld was
![]() |
![]() |
|
|