|
|
Bekijk resultaten poll: OK kom maar door | |||
Fizzle |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 76.19% |
Iemand anders, namelijk: |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 23.81% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar als spawn grote problemen heeft en daar graag over wil praten dan kan dat natuurlijk. Ik kijk ook uit naar de vele topics die hij zal openen met zijn theorieën over 't beëindigen van wereldhonger. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, een paar weken terug heb ik je al eens gewezen op een stukje zeer hypocriete tekst van jezelf, een stukje tekst waarmee je in één keer je hele relaas over de kledingvoorschriften in de opera onderuit haalde. Iedereen heeft altijd een bias, dat hoort zo, dat is genetisch en dat krijg je er niet zomaar uit, het enige wat je kan doen is er mee leren leven dat het af en toe gebeurt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*En suffragettes, waar aardig wat letterlijke fascisiten bij zaten, maar die bestaan niet meer.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als je echt betrokken bent, dan moet je er voor gaan zorgen dat medische experimenten op even grote groepen vrouwen gaan plaatsvinden als op mannen om de effecten op het vrouwelijke geslacht beter te leren kennen in plaats van lukraak aan te nemen dat 'het werkt op mannen dus het zal wel werken op mannen'.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat is nu eigenlijk je punt? Je vindt enerzijds dat feministen niet moeten klagen, anderzijds dat ze te weinig klagen over medische experimenten. Verder zijn er bijzonder weinig mensen die het bestaan van geslachten ontkennen.
|
Het is prima dat jij afsluit met de prima helemaal goed, maar er zullen toch echt mensen af en toe zich moeten uiten voordat andere mensen ook denken, 'prima helemaal goed'. Jij bent toch homo, of heb ik dat verkeerd onthouden? Denk je dat er acceptatie / begrip / emancipatie was gevormd als iedereen het standpunt innam wat je nu inneemt? 'alles prima maar hou gewoon je mond er over'. Je zou heel de geschiedenis van het strijden voor gelijke rechten voor mensen met een niet-heteroseksuele geaardheid ook kunnen zien als 'aversie kweken', in jouw verhaal. Of is dat anders?
@deadlock, vanaf mijn telefoon dus slechte quotemogelijkheid bladieblabla |
![]() |
||
Citaat:
Wil je het punt maken dat feministen zich niet druk maken om genderongelijkheid wanneer mannen benadeeld worden? Want veel van de situaties waarin ongelijkheid bestaat ten koste van mannen (zoals echtscheidingszaken) komen voort uit dezelfde ideologieën en stereotypen waar vrouwen last van hebben. En zoals je weet kwam de tweede feministische golf in Nederland op gang door een situatie die mannen financieel benadeelde en vrouwen bevoordeelde (de hoogte van boetes).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, ik ben geen homo ik care gewoon geen ene fuck en steek mijn leuter in iedereen waarmee er een wederzijdse overeenkomst is tot leuterinsteekgedrag (waarom vindt Google Chrome dat wél een bestaand woord en het woord Chrome niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|