Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: OK kom maar door
Fizzle 16 76.19%
Iemand anders, namelijk: 5 23.81%
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2015, 20:01
Hazel
Hazel is offline
Oud 05-11-2015, 20:02
Cootje01
Cootje01 is offline
Voted
Oud 05-11-2015, 20:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
lief forum
Met citaat reageren
Oud 05-11-2015, 20:08
Cootje01
Cootje01 is offline
Citaat:
lief forum
Jij bent de liefste
Oud 06-11-2015, 14:11
Dekaloog
Dekaloog is offline
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 17:29
ecnelis
ecnelis is offline
ik heb bij politieke partijen gekeken en bij d66 en sp kan je bij geslacht 'anders' invullen, bij groenlinks 'overige', en bij de partij voor de dieren 'genderneutraal' of 'zeg ik liever niet'. Ik dacht, dat vind jij vast interessant fizzle!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 17:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
K vind dat zeker interessant! 'Overige' vind ik niet helemaal ideaal verwoord. Ik hou vooral van de optie 'zeg ik liever niet' want het gaat niemand aan behalve de personen in wiens gezicht ik mijn edele delen wil wrijven!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 18:15
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik vind 'overige' wel oké, alhoewel ik me wel kan voorstellen dat het woord kan snijden. Ik vraag me af of er onderzoek is gedaan naar wat mensen die die optie aanklikken zelf willen. Van de optie 'zeg ik niet' ben ik ook wel fan.

Maar eigenlijk is iedere derde optie al een verbetering.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 18:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat zeker
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 18:31
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Voted
Die ken ik niet!
Oud 07-11-2015, 01:20
Turk February
Turk February is offline
Waarom wordt er bij politieke partijen überhaupt gevraagd naar gender? Wat dóen ze met die informatie?
Oud 07-11-2015, 01:25
Verwijderd
Nou, poe hee. Tjonge. Dat dat kan in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 02:48
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Waarom wordt er bij politieke partijen überhaupt gevraagd naar gender? Wat dóen ze met die informatie?
Dat vroeg ik me ook nog af, ja!

Citaat:
Nou, poe hee. Tjonge. Dat dat kan in Nederland.
Makkelijk praten als jouw genderidentiteit altijd, door iedereen en overal, 100% erkend wordt.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 03:31
Verwijderd
Citaat:
Makkelijk praten als jouw genderidentiteit altijd, door iedereen en overal, 100% erkend wordt.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 03:54
Dekaloog
Dekaloog is offline
Niet dan?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 08:50
Verwijderd
Fizzle is helemaal niet genderneutraal.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 09:43
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Voor de keuze van de adressering/aanhef in brieven/e-mails vooral denk ik.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 09:49
df
df is offline
Met je gender privilige!
Oud 07-11-2015, 09:49
df
df is offline
En dan nog blank zijn ook. Het is bijna onbeschoft Spawn.
Oud 07-11-2015, 09:56
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
ik heb bij politieke partijen gekeken en bij d66 en sp kan je bij geslacht 'anders' invullen, bij groenlinks 'overige', en bij de partij voor de dieren 'genderneutraal' of 'zeg ik liever niet'. Ik dacht, dat vind jij vast interessant fizzle!
alleen bij gender of ook bij de rest?
Oud 07-11-2015, 14:11
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Met je gender privilige!
Citaat:
En dan nog blank zijn ook. Het is bijna onbeschoft Spawn.
Het is wel typisch aan een bepaald type witte heteroseksuele cisman dat ze 't niet kunnen hebben als het een keertje níet over hen gaat. Het is altijd een soort "UGHHH WAAROM GAAT HET HIEROVER, IK HEB NERGENS LAST VAN ". Fijn voor je. Geldt niet voor iedereen. Ga weer zitten, dit gaat niet over jou.

Maar als spawn grote problemen heeft en daar graag over wil praten dan kan dat natuurlijk. Ik kijk ook uit naar de vele topics die hij zal openen met zijn theorieën over 't beëindigen van wereldhonger.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 14:56
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik kijk ook uit naar de vele topics die hij zal openen met zijn theorieën over 't beëindigen van wereldhonger.
Nou ja, wereldhonger.. Ik heb ook weleens trek als ik een uurtje niks gegeten heb, maar verder valt het allemaal wel mee. ()
Oud 07-11-2015, 15:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle is helemaal niet genderneutraal.
Want?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Want?
Omdat niemand dat is, jij kan je niet verplaatsen in bepaalde mannendingen en een man zal zich nooit kunnen verplaatsen in bepaalde vrouwendingen. Dat is mijn uitspraak en daar kunt u het mee doen.

Trouwens, een paar weken terug heb ik je al eens gewezen op een stukje zeer hypocriete tekst van jezelf, een stukje tekst waarmee je in één keer je hele relaas over de kledingvoorschriften in de opera onderuit haalde.

Iedereen heeft altijd een bias, dat hoort zo, dat is genetisch en dat krijg je er niet zomaar uit, het enige wat je kan doen is er mee leren leven dat het af en toe gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Behalve dan door feminazi's. Of is dat een afrondingsfout?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2015, 15:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die erkennen ook dat je een man bent?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Omdat niemand dat is, jij kan je niet verplaatsen in bepaalde mannendingen en een man zal zich nooit kunnen verplaatsen in bepaalde vrouwendingen. Dat is mijn uitspraak en daar kunt u het mee doen.

Trouwens, een paar weken terug heb ik je al eens gewezen op een stukje zeer hypocriete tekst van jezelf, een stukje tekst waarmee je in één keer je hele relaas over de kledingvoorschriften in de opera onderuit haalde.

Iedereen heeft altijd een bias, dat hoort zo, dat is genetisch en dat krijg je er niet zomaar uit, het enige wat je kan doen is er mee leren leven dat het af en toe gebeurt.
Mijn hypocriete tekst over kleding (hoewel ik het daarover nog steeds niet met je eens ben want ik vind zelf een mening hebben niet hetzelfde als die anderen opdringen) is toe te passen op mijn ideeën en identiteit wbt gender - hoe?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Die erkennen ook dat je een man bent?
Nee natuurlijk niet, die erkennen alleen dat je geen vrouw bent.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn hypocriete tekst over kleding (hoewel ik het daarover nog steeds niet met je eens ben want ik vind zelf een mening hebben niet hetzelfde als die anderen opdringen) is toe te passen op mijn ideeën en identiteit wbt gender - hoe?
Als je in WO2 vond dat je de nazi's moesten winnen maar je deed verder niet mee behalve dan wel gewoon brood verkopen aan iedereen, inclusief de nazi's, dan ben je toch ook niet neutraal?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar waar vind ik dat "de nazi's" moeten winnen en hoe is dat toe te passen op mijn identiteit?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:33
Verwijderd
Ugh. Okay dan misschien zo; je hebt een mening dus je bent niet neutraal.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als ik een mening heb over mode kan ik toch alsnog neutraal zijn op politiek gebied?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:38
Verwijderd
Maar je hebt HIER een mening over geventileerd, gekoppeld aan geslacht.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:39
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Behalve dan door feminazi's. Of is dat een afrondingsfout?
De term feminazi's lijkt me alleen van toepassing op transexclusieve feministen*, die bijzonder strikt zijn in de scheiding tussen man en vrouw.

*En suffragettes, waar aardig wat letterlijke fascisiten bij zaten, maar die bestaan niet meer.
Verwijderd
Genderneutraliteit is trouwens gezever van de bovenste plank. Alsof je met een boormachine een spijker in een stuk hout slaat, serieus.
Met citaat reageren
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Maar je hebt HIER een mening over geventileerd, gekoppeld aan geslacht.
Genderneutraal =/= geen mening hebben over gender.
Oud 07-11-2015, 15:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb trouwens het woord genderneutraal niet over mezelf in de mond genomen. Maar ik zie gewoon je punt niet, dat ik dat niet zou kunnen zijn. Je kunt ook identificeren als man en vinden dat alle mannen domme boeren zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:40
Verwijderd
Als je echt betrokken bent, dan moet je er voor gaan zorgen dat medische experimenten op even grote groepen vrouwen gaan plaatsvinden als op mannen om de effecten op het vrouwelijke geslacht beter te leren kennen in plaats van lukraak aan te nemen dat 'het werkt op mannen dus het zal wel werken op mannen'.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Genderneutraliteit is trouwens gezever van de bovenste plank. Alsof je met een boormachine een spijker in een stuk hout slaat, serieus.
Want?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Want?
Omdat geslachten er zijn en ook met een vrij goed uitlegbare reden, als jij niet in een hokje geduwd wil worden dan mag dat van mij, maar in plaats van aversie kweken door te roepen dat je ongelijk behandeld wordt kan je ook gewoon negeren wat iedereen zegt en je eigen ding doen (dat laatste kostte me heel veel moeite om op te schrijven maar ik kon geen betere term vinden na 7 dagen met 5 uur slaap). Geslachten zijn er, aantoonbaar, het zijn simpele hokjes, sommige mensen hebben ze zelfs alle twee, misschien zijn er zelfs mensen zonder geslacht (nooit van gehoord maar het zou me niet verbazen), maar dat geslacht is er gewoon. Kan je je daar niet mee identificeren? Prima, helemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:49
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Omdat geslachten er zijn en ook met een vrij goed uitlegbare reden, als jij niet in een hokje geduwd wil worden dan mag dat van mij, maar in plaats van aversie kweken door te roepen dat je ongelijk behandeld wordt kan je ook gewoon negeren wat iedereen zegt en je eigen ding doen
In plaats van? "Je eigen ding doen" lijkt me niet uitsluiten dat je je beklag doet wanneer er sprake is van onrechtvaardige behandeling.

Wat is nu eigenlijk je punt? Je vindt enerzijds dat feministen niet moeten klagen, anderzijds dat ze te weinig klagen over medische experimenten.

Verder zijn er bijzonder weinig mensen die het bestaan van geslachten ontkennen.
Oud 07-11-2015, 15:50
ecnelis
ecnelis is offline
Het is prima dat jij afsluit met de prima helemaal goed, maar er zullen toch echt mensen af en toe zich moeten uiten voordat andere mensen ook denken, 'prima helemaal goed'. Jij bent toch homo, of heb ik dat verkeerd onthouden? Denk je dat er acceptatie / begrip / emancipatie was gevormd als iedereen het standpunt innam wat je nu inneemt? 'alles prima maar hou gewoon je mond er over'. Je zou heel de geschiedenis van het strijden voor gelijke rechten voor mensen met een niet-heteroseksuele geaardheid ook kunnen zien als 'aversie kweken', in jouw verhaal. Of is dat anders?

@deadlock, vanaf mijn telefoon dus slechte quotemogelijkheid bladieblabla
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:52
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Als je echt betrokken bent, dan moet je er voor gaan zorgen dat medische experimenten op even grote groepen vrouwen gaan plaatsvinden als op mannen
Waarom? Als je niet alles op alles stelt om dit specifieke geval van ongelijkheid te verhelpen, heb je geen recht van spreken?

Wil je het punt maken dat feministen zich niet druk maken om genderongelijkheid wanneer mannen benadeeld worden? Want veel van de situaties waarin ongelijkheid bestaat ten koste van mannen (zoals echtscheidingszaken) komen voort uit dezelfde ideologieën en stereotypen waar vrouwen last van hebben. En zoals je weet kwam de tweede feministische golf in Nederland op gang door een situatie die mannen financieel benadeelde en vrouwen bevoordeelde (de hoogte van boetes).
Oud 07-11-2015, 15:52
Verwijderd
Citaat:
In plaats van? "Je eigen ding doen" lijkt me niet uitsluiten dat je je beklag doet wanneer er sprake is van onrechtvaardige behandeling.

Wat is nu eigenlijk je punt? Je vindt enerzijds dat feministen niet moeten klagen, anderzijds dat ze te weinig klagen over medische experimenten.

Verder zijn er bijzonder weinig mensen die het bestaan van geslachten ontkennen.
Nee, ik vind dat 'jullie' spijkers op laag water aan het zoeken zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:53
Verwijderd
Ongelijkheid? Omdat je niet kan aangeven dat je hermafrodiet of dat je je geslachteloos voelt? Serieus.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Het is prima dat jij afsluit met de prima helemaal goed, maar er zullen toch echt mensen af en toe zich moeten uiten voordat andere mensen ook denken, 'prima helemaal goed'. Jij bent toch homo, of heb ik dat verkeerd onthouden? Denk je dat er acceptatie / begrip / emancipatie was gevormd als iedereen het standpunt innam wat je nu inneemt? 'alles prima maar hou gewoon je mond er over'. Je zou heel de geschiedenis van het strijden voor gelijke rechten voor mensen met een niet-heteroseksuele geaardheid ook kunnen zien als 'aversie kweken', in jouw verhaal. Of is dat anders?

@deadlock, vanaf mijn telefoon dus slechte quotemogelijkheid bladieblabla
Ik snap je punt wel maar ik snap niet waarom iedereen zich er zo druk over moet maken. Echt totale waanzin. Negeer die mensen.

En nee, ik ben geen homo ik care gewoon geen ene fuck en steek mijn leuter in iedereen waarmee er een wederzijdse overeenkomst is tot leuterinsteekgedrag (waarom vindt Google Chrome dat wél een bestaand woord en het woord Chrome niet ). Mensen moeten zich gewoon met zichzelf bemoeien en niet met anderen, negeer die idioten, sterft vanzelf uit.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:58
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee, ik vind dat 'jullie' spijkers op laag water aan het zoeken zijn.
Denk je dan dat we in een post-feministische wereld leven; dat de strijd gestreden is? Die mening zou wanneer je consequent bent gepaard gaan met de aanname dat vrouwen nu eenmaal minder goed zijn in leidinggeven en wetenschap (want als het niet door seksisme komt dat ze daar ondergerepresenteerd zijn, waardoor dan?) - geloof je dat? Zo ja, prima; dat kunnen we praten over kleinigheden als vrouwenbesnijdenis en waarom 'we' daar niet over moeten zeuren.
Oud 07-11-2015, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Omdat daar mensen aan doodgaan en veel meer energie verdient dan het nu krijgt.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 15:59
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ongelijkheid? Omdat je niet kan aangeven dat je hermafrodiet of dat je je geslachteloos voelt? Serieus.
Volgens mij weet je niet zo goed wat genderneutraal betekent.
Oud 07-11-2015, 16:00
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Omdat daar mensen aan doodgaan en veel meer energie verdient dan het nu krijgt.
En die energie moet komen vanuit iedereen die zich op welk gebied dan ook met genderproblematiek bezighoudt?
Reageren

Regels voor berichten