Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2015, 21:07
Cootje01
Cootje01 is offline
Ik heb een topic uit 2010 gevonden die ik nieuw leven in wil blazen. Maar aangezien 70% van de forummers zijn verwijderd start ik maar een nieuw topic erover.

Ik zie zoveel soorten namen hier voorbij vliegen dat ik wel benieuwd ben naar de herkomst ervan.

De mijne Cootje01 komt gewoon van mijn eigen naam af, Marco. Maar bijna iedereen noemt mij Co of Cootje. En de 01 heb ik erbij omdat er al een Cootje was.
En mijn avatar, die zag ik toevallig en vond hem grappig.
Mijn onderschrift; Pubertijd, tijd dat je ouders vervelend beginnen te doen, omdat ouders altijd zeggen dat pubers lastig zijn.
En ja ik heb Pubertijd omdat er eigenlijk een streepje moet tussen puber en tijd, ik weet dat het officieel puberteit is, maar ik bedoel echt de tijd die puberen duurt.
Oud 13-11-2015, 21:09
Mark52
Mark52 is offline
JOUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Mark52
Mark52 is offline
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1149/
Met citaat reageren
claret
claret is offline
Citaat:
JOUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sowieso
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 21:11
Cootje01
Cootje01 is offline
Citaat:
JOUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wist het daarom ook
Mark52
Mark52 is offline
Oh. En het is gewoon mijn naam met twee willekeurig gekozen cijfers, omdat Mark al in gebruik was.
Met citaat reageren
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Yo mark calm yo tits.

Fizzle-fluffy heb ik bedacht toen ik 11 was en ik dacht dat het 'duizelpluisje' betekende, zo noemde ik die pluisjes die je altijd in de lente rond ziet zweven. Nu ik oud en wijs ben weet ik dat 'fizzle' 'sissend uitdoven' betekent. Maar dat geeft niet ik ben inmiddels vergroeid met de naam.

Mijn avatar is een mooi schilderij in het Albertina in Wenen, foto is gemaakt door mijn PARTNER.

Mijn sig vind ik een prettig statement om aan het eind van alles wat ik post te hebben.
Met citaat reageren
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
sowieso
Met citaat reageren
Abby.
Abby. is offline
Puberteit.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 21:13
Cootje01
Cootje01 is offline
Citaat:
Puberteit.
Staat er toch
Oud 13-11-2015, 21:14
Abby.
Abby. is offline
Oh
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 21:16
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
PARTNER.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 21:17
Elin3
Elin3 is offline
Ik koos mijn naam omdat ik Eline heet en ik het ooit cool vond om in plaats van de laatste "e" een "3" te schrijven. Helaas denken veel mensen daardoor dat ik "Elin" heet i.p.v. Eline.

Mijn avatar en sig heb ik omdat ik een zwak heb voor Ariël (ondanks dat ze verschrikkelijk naïef is, en ik het originele verhaal mooier vindt ). Ik heb ooit mijn avatar veranderd in een plaatje van Smurfin (omdat ik haar na The Smurfs best een leuk personage vond) maar dat gaf zoveel negatieve reacties (verandering! autisme! eng ) dat ik mijn avatar weer vervangen heb door Ariël.
Oud 13-11-2015, 21:18
Abby.
Abby. is offline
Ik was Absinthe, gewoon omdat. Ik hou van de periode fin-de-siecle, met de absint en de kunst en de bohemien en art nouveau enzo.
Toen stopte ik met forumen en kwam ik terug als Abs, sommige forumers noemden me toch al zo. Maar ik las er toen vaak buikspieren in en dat was een beetje stom, dus toen maakte ik er maar Abby van. Is ook nog één van mijn favoriete personages uit ER.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 21:24
Verwijderd
Spawn is een comic die ik lees en een nummer van de soundtrack van de film. Spawn Again is een nieuwe versie van dat nummer.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 21:27
hahahahahahaha
hahahahahahaha is offline
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 21:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 21:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben klein en ik keek Charmed en Friends na elkaar. Dit was trouwens toen ik 13 was.

Mijn ava is Tom van Tokio Hotel, want die vind ik leuk. En autisme met verandering van ava's

Mijn sig is een deel van "Träumer", een nummer van TH en een deel van "Hemelslicht" uit De klokkenluider van de Notre Dame, allebei omdat ik het mooie zinnen vind.

Laatst gewijzigd op 13-11-2015 om 21:38. Reden: Brainfart, thanks Fizzle ;)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 21:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je sig.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 21:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, dat bedoel ik.
Oud 13-11-2015, 21:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 21:43
Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik was Absinthe, gewoon omdat. Ik hou van de periode fin-de-siecle, met de absint en de kunst en de bohemien en art nouveau enzo.
Toen stopte ik met forumen en kwam ik terug als Abs, sommige forumers noemden me toch al zo. Maar ik las er toen vaak buikspieren in en dat was een beetje stom, dus toen maakte ik er maar Abby van. Is ook nog één van mijn favoriete personages uit ER.
Ik heb heel lang gedacht dat je Babs was toen je abs was. Dat was verwarrend.

Mijn nick is een variatie op al mijn gebruikersnamen die met licht te maken hebben.
Mijn avatar sluit daarbij aan en komt uit de film fantasia.
Mijn sig is ook aansluitend.
Oud 13-11-2015, 21:54
Verwijderd
Ik wilde toch niet mijn volledige naam gebruiken maar toch wel dat je kon weten wat mijn naam is
Een nieuwe nickname is nu te laat, iedereen kent nthn3d nu. En veel weten mijn naam nu toch al.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 21:57
Cootje01
Cootje01 is offline
Citaat:
Ik wilde toch niet mijn volledige naam gebruiken maar toch wel dat je kon weten wat mijn naam is
Een nieuwe nickname is nu te laat, iedereen kent nthn3d nu. En veel weten mijn naam nu toch al.
Maar waar staat de 3d op het eind dan voor?
Oud 13-11-2015, 21:57
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Hoi Nathan! Was het gezellig bij je vriendje?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2015, 21:58
Verwijderd
Is! Ik blijf er logeren
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 22:11
EleventhHour
EleventhHour is offline

lyrics:
http://www.metrolyrics.com/the-eleve...s-warning.html
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 22:13
MightyDuck#1
MightyDuck#1 is offline
Iets met ijshockey
Oud 13-11-2015, 22:28
magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Ik heet magnusdebaas omdat ik Magnús heet. Waarom ik deze avatar koos kan je makkelijk raden
De sig lijkt me duidelijk.
Oud 13-11-2015, 22:29
Cootje01
Cootje01 is offline
Citaat:
Iets met ijshockey
Van die film?
Oud 13-11-2015, 22:33
Verwijderd
deadlock is een soort patstelling waarin twee processen op elkaar zitten te wachten tot ze klaar zijn. Vind ik leuk. Heb ooit overwogen om het te wijzigen naar dædløck.

Mijn sig werd me ingegeven door de Heilige Koe.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 22:36
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
deadlock is een soort patstelling waarin twee processen op elkaar zitten te wachten tot ze klaar zijn. Vind ik leuk. Heb ooit overwogen om het te wijzigen naar dædløck.

Mijn sig werd me ingegeven door de Heilige Koe.
Ik heb ooit college gehad van het vak Databases waarin de docent vol overgave aan het vertellen was wat een deadlock is. En ik zag alleen maar jouw forumavatar voor me
Oud 13-11-2015, 22:37
MightyDuck#1
MightyDuck#1 is offline
Citaat:
Van die film?
Nee, team bestaat echt. Inmiddels onder een andere naam (Anaheim Ducks) maar vroeger waren het Mighty Ducks of Anaheim. Dat die films er waren wist ik pas wat later en die heb ik niet eens gezien.
Oud 13-11-2015, 22:40
Miekje*
Miekje* is offline
Miekje is mijn bijnaam voor familie en vrienden IRL. Docenten noemen me ook weleens zo.

Mijn avatar is van Jip en Janneke, want die zijn de bom. Mijn sig is waarheid.
Oud 13-11-2015, 22:59
-Marleen
-Marleen is offline
Mijn naam
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 22:59
-Marleen
-Marleen is offline
Betekent maria nogwat of bitter of zee ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 00:31
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik koos mijn naam omdat ik Eline heet en ik het ooit cool vond om in plaats van de laatste "e" een "3" te schrijven. Helaas denken veel mensen daardoor dat ik "Elin" heet i.p.v. Eline.

Mijn avatar en sig heb ik omdat ik een zwak heb voor Ariël (ondanks dat ze verschrikkelijk naïef is, en ik het originele verhaal mooier vindt ). Ik heb ooit mijn avatar veranderd in een plaatje van Smurfin (omdat ik haar na The Smurfs best een leuk personage vond) maar dat gaf zoveel negatieve reacties (verandering! autisme! eng ) dat ik mijn avatar weer vervangen heb door Ariël.
Elindrie is het toch? Ik ben toch ook Przeroxy....
Oud 14-11-2015, 01:21
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
niets
Oud 14-11-2015, 04:00
Mema
Mema is offline
Mema is merel en marijke! Want eerst was ik twee. M'n ava is m'n dansende slachtkip.
Oud 14-11-2015, 05:46
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Mema is merel en marijke! Want eerst was ik twee. M'n ava is m'n dansende slachtkip.
De kersteditie nog steeds...
Oud 14-11-2015, 06:21
Ieke
Ieke is offline
Het is een verkorting van mijn naam, die mensen tegenwoordig ook wel eens irl gebruiken.
Mijn avatar is de zwanenboot van Galadriel uit de eerste LotR. Die heb ik al vanaf het moment dat ik genoeg posts had voor een avatar. Ik herken mezelf eraan, dus veranderen is irritant.
Mijn sign komt uit de tijd dat ik nog veel met de trein reisde en ik te lui ben er wat anders van te maken.
Oud 14-11-2015, 06:48
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Met Eliendrie kan ik ook leven
Oud 14-11-2015, 09:25
ikxxx
ikxxx is offline
mijn naam komt gewoon puur uit verveling
mijn avatar komt is een foto van de Eiffeltoren want mijn beste vriendin is verzot op dat monument, het doet me dan ook iedere keer aan haar denken.
Mijn sign heb ik gekozen omdat ik me veel bezig houd met mythologie en geneeskrachtige planten en zo voort, hij is vaag en ik wil hem veranderen in iets dat echt bij mij past maar ik weet nog niet goed wat
Oud 14-11-2015, 11:16
Pluis
Pluis is offline
Pluis heeft een van mijn vrienden bedacht omdat mijn haar zo pluizig was in die tijd (leuk joh, permanent in je haar). Het was eerst fluffy maar dat vond ik vreselijk . Mijn ava vond ik gewoon leuk, en ik wilde van die agressieve bloem af die ik hiervoor had. De sig is een quote van Herman Finkers.
Oud 14-11-2015, 11:27
Verwijderd
Ik wilde penelope maar die naam was al bezet. Dus had ik er penolopepop van gemaakt. Mijn avatar is die van mijn eerste account, zo herken ik mezelf en een andere went niet.
Ik heb gebrek aan fantasie om een sig te bedenken dus daarom deze. En katten zijn cool!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 11:59
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Dus niet Prnulskie?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 12:40
Verwijderd
Mijn naam betekent zoiets als vorstin. Mijn avatar is een heerschbeestje bij mijn ouders in de tuin. Ik weet niet wat mijn sig is.

Ah, mijn sig komt uit The Aristocats. Het is grappig omdat jazzmensen vroeger "cat" gebruikten als manier om coole jazzmannen aan te duiden. En de personages zijn katten.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 13:06
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
dadel/vagijn
Oud 15-11-2015, 02:44
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Dus niet Prnulksie?
Mag ook, maar het is eigenlijk Przeroxy
Oud 15-11-2015, 07:56
Verwijderd
Pinguins zijn awesome en ik ben een jongen. Pinguinjongen klinkt raar, dus daarom pinguindude.
En mn plaatje... Kom op het is een baby pinguin met een geweer. Hoe awesome wil je het hebben?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten