Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Het is een verkorting van mijn naam, die mensen tegenwoordig ook wel eens irl gebruiken.
Mijn avatar is de zwanenboot van Galadriel uit de eerste LotR. Die heb ik al vanaf het moment dat ik genoeg posts had voor een avatar. Ik herken mezelf eraan, dus veranderen is irritant. Mijn sign komt uit de tijd dat ik nog veel met de trein reisde en ik te lui ben er wat anders van te maken.
|
mijn naam komt gewoon puur uit verveling
![]() mijn avatar komt is een foto van de Eiffeltoren want mijn beste vriendin is verzot op dat monument, het doet me dan ook iedere keer aan haar denken. Mijn sign heb ik gekozen omdat ik me veel bezig houd met mythologie en geneeskrachtige planten en zo voort, hij is vaag en ik wil hem veranderen in iets dat echt bij mij past maar ik weet nog niet goed wat ![]()
|
Pluis heeft een van mijn vrienden bedacht omdat mijn haar zo pluizig was in die tijd (leuk joh, permanent in je haar). Het was eerst fluffy maar dat vond ik vreselijk
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn naam betekent zoiets als vorstin. Mijn avatar is een heerschbeestje bij mijn ouders in de tuin. Ik weet niet wat mijn sig is.
Ah, mijn sig komt uit The Aristocats. Het is grappig omdat jazzmensen vroeger "cat" gebruikten als manier om coole jazzmannen aan te duiden. En de personages zijn katten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Weet iemand wat leuke uitspraken over god? Verwijderd | 96 | 03-01-2011 19:49 | |
De Kantine |
Sinterklaas op scholieren.com Verwijderd | 464 | 25-12-2010 16:14 | |
De Kantine |
Wat betekent jouw (echte!) naam? Anne | 83 | 20-06-2002 13:13 |