Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2015, 19:02
Wattodo
Wattodo is offline
Heb een jaar geleden toffe meid leren kennen, we hebben een aantal maanden gepraat (merendeels via app). In zomervakantie is dit contact verbroken, alleen ik krijg haar maar niet uit mijn hoofd. Het is wel minder geworden. Van de hele dag aan haar denken en dat is nu zo'n 3 tot 10x max. Soms droom ik over haar, deze schrijf ik meestal op om te kijken of ik een patroon kan ontdekken, maar dat zit er niet in.

Ik moet toegeven dat ik haar echt geweldig vond, en ergens vind ik dat nog steeds (zal wel een ideaal beeld in mijn hoofd hebben). Af en toe kom ik haar nog tegen en dan vlieg ik in paniek en loop ik zo snel als ik kan door

Maar ja iemand nog wat ideeen, om haar uit mijn hoofd te krijgen, of krijg je een persoon waar voor het eerst echt verliefd op was niet uit je hoofd (niet zo'n scharrel, maar iemand die je echt leuk vond)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2015, 19:24
bierkoning
bierkoning is offline
Zoek wederom contact?
Oud 23-11-2015, 19:55
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Zoek wederom contact?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 19:57
Wattodo
Wattodo is offline
Zij heeft het app contact verbroken en tot de dag van vandaag weet ik de reden nog steeds niet.. , maar toen ik haar dus een keer tegen kwam keek ze me wel aan met een uitnodigende blik alleen toen vloog ik in paniek (soort van) en liep ik iets sneller de trein in. En sinds dien negeert ze me ook op straat (gezicht verbergen in jas waardoor ik langs haar loop etc)

Ik zal haar best willen aanspreken als ik haar tegen kom, alleen denk dus niet dat dat er meer inzit..
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 20:35
bierkoning
bierkoning is offline
Zoek dus contact en vraag het haar.
Oud 23-11-2015, 21:28
Wattodo
Wattodo is offline
Op de app beginnen kan niet meer (heb haar nummer niet meer ), en haar tegen komen gebeurt niet zo vaak.

Dus hoe zoek ik nu contact met haar?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 21:33
Elin3
Elin3 is offline
Facebook?
Oud 24-11-2015, 08:35
Wattodo
Wattodo is offline
Ben begin van dit jaar gestopt met facebook, en heb ook niet het idee dat ik iets mis. Dus die optie valt af.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2015, 08:36
Elin3
Elin3 is offline
Hebben jullie gezamenlijke kennissen?
Oud 24-11-2015, 09:00
WolterB
WolterB is offline
Als je contact wilt hebben moet je er wat moeite voor doen. Het komt je heus niet aanvliegen of op een presenteerblaadje langshobbellen.

Het nummer verwijderen (en dus ook de appgeschiedenis neem ik aan, anders staat het nummer daar nog in) was dus niet slim om te doen. Net als de trein invluchten toen je haar zag en je oogcontact had. En als je haar écht wilt spreken via Facebook houdt niemand je tegen voor haar weer een account aan te maken.

Maar gezien haar reactie, dat ze zich voor je verbergt als je haar nu wél tegenkomt, geef ik je weinig kans.
Oud 24-11-2015, 10:55
Wattodo
Wattodo is offline
Ik ben van telefoon gewisseld 2 maand geleden, en iedereen waar ik mee appte heeft gewoon geappt dus zo heb ik al die nummers, ik heb niks overgezet. Daarna heb ik op oude telefoon een systeem reset gedaan.

Citaat:
Maar gezien haar reactie, dat ze zich voor je verbergt als je haar nu wél tegenkomt, geef ik je weinig kans.
Yep, dat had ik ook al door. Eigenlijk gaf ik mezelf al geen kans meer nadat zij het app contact verbrak , en dat is ook (soort van) waarom ik door liep.
En zal het niet heel raar zijn dat ze dan nu ineens uit het niets een facebook verzoek krijgt ?

Citaat:
Hebben jullie gezamenlijke kennissen?
Nee, niet echt iemand waar we alle bij veel mee omgaan. Ik ken wel mensen waar zij mee omgaat , maar die mensen zijn echt kennissen (bijvoorbeeld oud-collega , iemand van basisschool , etc )
Met citaat reageren
Oud 24-11-2015, 10:57
Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je aan zo'n kennis haar nummer vragen. Je had haar nummer al, dus in principe is het niet heel raar als je haar nummer weer hebt.
Oud 24-11-2015, 12:25
Wattodo
Wattodo is offline
Citaat:
Misschien kan je aan zo'n kennis haar nummer vragen. Je had haar nummer al, dus in principe is het niet heel raar als je haar nummer weer hebt.
Dat gesprek ik geendigt in een stilte, omdat ze me negeerde. Ze ging een weekend weg, en toen hoorde ik niks meer van haar. Heb toen week later is gevraagd of ze nog iets samen wou doen, maar daar heb ik nooit antwoord op terug gehad.

Daarom was de oorspronkelijke vraag: "Maar ja iemand nog wat ideeen, om haar uit mijn hoofd te krijgen, of krijg je een persoon waar voor het eerst echt verliefd op was niet uit je hoofd (niet zo'n scharrel, maar iemand die je echt leuk vond) ".

Ook al wil ik best met haar praten, zie ik deze kansen niet heel groot in.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2015, 13:33
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat gesprek ik geendigt in een stilte, omdat ze me negeerde. Ze ging een weekend weg, en toen hoorde ik niks meer van haar. Heb toen week later is gevraagd of ze nog iets samen wou doen, maar daar heb ik nooit antwoord op terug gehad.
Dit weten die kennissen aan wie je haar nummer kunt vragen waarschijnlijk niet
Met citaat reageren
Oud 24-11-2015, 14:08
Wattodo
Wattodo is offline
Citaat:
Dit weten die kennissen aan wie je haar nummer kunt vragen waarschijnlijk niet
Een waarschijnlijk wel, omdat dat een vriendin van haar is. Maar het gaat er om dat zij vast raar opkijkt als ik weer begin te appen out of nowhere, dat is waarom ik dat voorbeeld gaf.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2015, 14:09
Elin3
Elin3 is offline
Als je op elke manier bang bent voor contact, geef haar dan op. Stop met dromen en zet je er overheen. Iets waar je niet voor bereid bent te vechten gaat niets worden
Oud 24-11-2015, 14:31
Wattodo
Wattodo is offline
Dan kunnen we nu eindelijk beginnen waar ik wou beginnen: hoe doe ik dit, zonder dat ik telkens over haar blijf dromen etc.

Het is een hele tijd gewoon goed gegaan, maar dan kom je haar keer tegen en dan begint alles weer opnieuw. Heb nu al zo'n 6 maanden niet meer met haar gepraat, maar toch lijkt het eergisteren dat ze het contact verbrak.

ps. als ik haar ooit tegen kom pak ik gewoon mijn kans, maar ik laat het niet op een "kans" aankomen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2015, 14:32
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Een waarschijnlijk wel, omdat dat een vriendin van haar is.
Je had het over meerdere kennissen; gebruik voortaan gewoon enkelvoud als je dat bedoelt

Zoals Elin3 al zegt: je ziet overal beren op de weg. Denk voortaan aan andere dingen, aan andere meisjes, ga sporten, zoek een nieuwe hobby, ga meer leuke dingen doen met vrienden, en leef verder.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2015, 14:34
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dan kunnen we nu eindelijk beginnen waar ik wou beginnen: hoe doe ik dit, zonder dat ik telkens over haar blijf dromen etc.
Zie bijv. mijn post hierboven.

Citaat:
ps. als ik haar ooit tegen kom pak ik gewoon mijn kans, maar ik laat het niet op een "kans" aankomen.
Ja uhhh, daarom dat mensen hier eerst advies geven over hoe je met haar contact kunt zoeken
Met citaat reageren
Oud 24-11-2015, 14:37
Axel11
Axel11 is offline
Overigens, stoppen met over haar dromen kun je ook bespoedigen door wel contact met haar te zoeken en keihard een blauwtje te lopen

Dus wat dat betreft zijn de adviezen ook niet gek.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2015, 17:28
Wattodo
Wattodo is offline
Citaat:
keihard een blauwtje te lopen
Vond het negeren out of nowhere wel leuk genoeg .., vooral als je haar daarna nog iets vraagt en ze gewoon makkelijk nee kan zeggen.

Citaat:
Je had het over meerdere kennissen; gebruik voortaan gewoon enkelvoud als je dat bedoelt
Nee er zijn meerdere kennissen, maar een van die kennissen is een vriendin van haar.

Citaat:
Zoals Elin3 al zegt: je ziet overal beren op de weg. Denk voortaan aan andere dingen, aan andere meisjes, ga sporten, zoek een nieuwe hobby, ga meer leuke dingen doen met vrienden, en leef verder.
Ja ik zie beren op de weg, ik wil bij haar niet overkomen als een stalker ,rare gozer , etc. Ik weet niet hoe zij er over denkt, en het lijkt mij zelf raar als dan naar half jaar ineens weer iets van die andere hoort. Ik weet dat zij zo in elkaar zit, en dat heel raar gaat vinden.

Die andere adviezen probeer ik al een half jaar, maar desondanks ik leuke dingen doe met vrienden blijft ze gewoon terug komen. Desondanks ik het soms heel druk heb met projecten , is er altijd een moment waarop mijn brein het leuk vind om over haar te gaan denken..

Citaat:
a uhhh, daarom dat mensen hier eerst advies geven over hoe je met haar contact kunt zoeken
Dat advies ben ik ook dankbaar, alleen heb ik zelf geen idee wat ik tegen haar zal moeten zeggen als ik haar tegen kom. Eerst zal ik gewoon iets zeggen van "Hey Emma" , maar nu ik een paar keer langs haar ben gelopen (per ongeluk) , en ik dus een keer inpaniek schoot bij de trein. Heb ik geen idee wat ik nu moet zeggen.. kan die "Hey Emma" nog steeds of zal ik er iets van "Hey jou ken ik" van moeten maken?

Citaat:
Dus wat dat betreft zijn de adviezen ook niet gek.
Daarom ben ik ook super blij met jullie hulp
Met citaat reageren
Oud 24-11-2015, 19:56
Elin3
Elin3 is offline
Ik heb wel eens na bijna vier jaar nog met een jongen afgesproken. Eerst wat mail contact gehad, waarin ik aangaf dat ik het jammer vond dat ik hem nooit meer zag, daarna nog twee keer afgesproken. Uiteindelijk is het niks geworden, maar ik ben heel blij dat ik toch afgesproken heb. Nu wist ik tenminste zeker dat het niks werd en kon ik dat veel beter accepteren, waardoor ik er vrij snel weer overheen was. Ja, waarschijnlijk vind hij me raar, maar hij stond er wel voor open om af te spreken. Wat hij nu van me vindt boeit me niet meer
Oud 25-11-2015, 06:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je niet meer aan haar wilt denken en haar ook niet wil zien kun je het beste je best doen op iemand anders verliefd te worden.
Geef iemand die je wel charmant en aardig vindt veel aandacht, ga iets met ze drinken, weet ik het.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 11:15
Wattodo
Wattodo is offline
Citaat:
Ik heb wel eens na bijna vier jaar nog met een jongen afgesproken. Wat hij nu van me vindt boeit me niet meer
Daar zit ook wat in, als je toch met iemand klaar bent maakt het ook niet uit wat die persoon van jou vind. Ook al vind hij/zij jou raar.

Maar bleef je 4 jaar lang aan die persoon denken, of heb je in die tussen tijd nog met andere mensen iets gehad?

Citaat:
Geef iemand die je wel charmant en aardig vindt veel aandacht, ga iets met ze drinken, weet ik het.
Er is niemand anders xD
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 11:39
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Er is niemand anders xD
Die is/zijn vast wel te vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2015, 14:40
Wattodo
Wattodo is offline
Citaat:
Die is/zijn vast wel te vinden
Ben niet zo'n uitgaan type haha, vind het leuker om met vrienden iets samen te doen of ergens te gaan zitten en bier drinken , dan in zo'n club te staan om meiden te versieren.

Daarom komt dan nog bij dat ik op zulke momenten aan haar denk..., wat zij op die avond zal doen en of er jongens met haar staan te versieren , etc
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 14:47
Axel11
Axel11 is offline
Ok, ik geef het op
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 15:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je haar niet wil vergeten wordt het natuurlijk moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 15:07
Wattodo
Wattodo is offline
Citaat:
Ok, ik geef het op
Toch bedankt voor je tips!

Citaat:
Als je haar niet wil vergeten wordt het natuurlijk moeilijk.
Ik wil het wel, maar dat lukt niet..
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 16:13
Talenlover
Talenlover is offline
Citaat:
Ben niet zo'n uitgaan type
Toen het gedaan was met mijn ex (nu ongeveer een jaar geleden), is mijn leven echt compleet veranderd. Ik was ook geen uitgaanstype, ik ging veel liever iets eten of drinken met vrienden of een avondje bankhangen/televisiekijken met mijn (nu dus ex-)lief. Na de breuk ben ik op stap beginnen gaan met een vriendin die dat wel veel deed. Aangezien ik student ben en op kamers woon (op kot, zoals ze hier in België zeggen), heb ik ook echt heel veel mogelijkheden om weg te gaan. Ik heb nu mijn stamcafé waar ik in een normale week minstens één of twee keer kom, vaak zelfs meer. Ik heb enorm veel mensen leren kennen en ben nu ook actief bezig met onze studentenvereniging. Als ik zin heb om op stap te gaan, moet ik zelfs niet meer afspreken, ik kan gewoon naar dat café toe gaan en er is wel iemand die ik ken. Bijna elke avond ontmoet ik daar ook wel weer iemand nieuw. Mensen van het middelbaar geloven mij zelfs niet als ik vertel dat ik zo vaak wegga omdat ik dat tot een jaar geleden ook amper deed. Mijn leven is zo enorm veel beter geworden na onze breuk, soms denk ik zelfs dat ik hem er dankbaar voor moet zijn. Natuurlijk denk ik af en toe nog wel eens aan hem, maar hij spookt al een tijdje niet meer constant in mijn hoofd rond. Ik heb op dit moment ook absoluut geen behoefte aan en geen zin in een nieuwe relatie.
Ik weet dat het een hele uitleg is, maar ik wil gewoon aantonen dat je soms eens uit je comfortzone moet stappen. Het helpt je om haar te vergeten en je leert zo ook weer nieuwe mensen kennen. Natuurlijk moet je dat wel durven, willen en vooral zelf doen. Je hoeft daarom ook niet op stap te gaan, je kan ook bijvoorbeeld een hobby zoeken die je in groep uitoefent. Er is vast wel iets dat je interesseert of dat je graag doet en waar een vereniging voor bestaat bij jou in de buurt. De enige manier om iemand echt uit je hoofd te krijgen, is zorgen dat je aan iets of iemand anders denkt in de plaats. Door constant redenen te zoeken waarom je iets niet kan doen, help je jezelf zeker niet vooruit, wel integendeel. Denk er niet te veel over na en doe gewoon, geniet van je leven! Je zal dan minder aan haar denken en waarschijnlijk ook nog eens gelukkiger worden.
Oud 25-11-2015, 17:48
Wattodo
Wattodo is offline
Wow wat een verhaal. Bedankt voor je inspiratie boost!

Wat je eigenlijk zegt is dat je soms een persoon nodig bent om te laten zien dat je ook anders kan leven/ moet leven. En dat ik gewoon opstap moet gaan met mijn vrienden (zit zelf niet op kamers , dus een stam kroeg zoeken wordt een beetje lastig) en proberen nieuwe mensen te leren kennen.

Dus uit mijn comfort zone stappen en gewoon doen, want zo vergeet je haar het snelste en leer je ook nog is nieuwe mensen kennen.

Mag ik je nogmaals bedanken voor je mooie uitleg!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 07:55
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

Maar bleef je 4 jaar lang aan die persoon denken, of heb je in die tussen tijd nog met andere mensen iets gehad?
Ik werd in die periode ook gewoon verliefd op anderen, maar als dat niks werd viel ik weer terug en dacht ik "Als ik nu met hem was..." alsof dat een soort zaligmakende oplossing voor al mijn problemen was. Uiteindelijk bleek ik meer verliefd op het idee van een relatie met hem, dan op hem. Zo goed kende ik hem namelijk ook weer niet

Citaat:
Ben niet zo'n uitgaan type haha, vind het leuker om met vrienden iets samen te doen of ergens te gaan zitten en bier drinken , dan in zo'n club te staan om meiden te versieren.

Daarom komt dan nog bij dat ik op zulke momenten aan haar denk..., wat zij op die avond zal doen en of er jongens met haar staan te versieren , etc
Wie zegt dat je de club of kroeg in moet? Misschien past een ander type sociale activiteit beter bij je. Via de sportclub, een studenten vereniging of studievereniging, of een andere club kan je ook mensen leren kennen! Je hoeft ze niet op dag één te versieren, maar misschien zorgt een meisje dat je daar leert kennen er op den duur wel voor dat je dit meisje vergeet. Er zijn meer meiden op de wereld en een relatie met haar is niet (het enige) wat jou gelukkig kan maken!
Oud 26-11-2015, 08:52
Wattodo
Wattodo is offline
Citaat:
Uiteindelijk bleek ik meer verliefd op het idee van een relatie met hem, dan op hem
Zo iets denk ik ook, dat ik een ideaal beeld van haar in mijn hoofd heb.

Citaat:
Je hoeft ze niet op dag één te versieren, maar misschien zorgt een meisje dat je daar leert kennen er op den duur wel voor dat je dit meisje vergeet.
Laten we het hopen, hoe sneller hoe beter. Want 3x op 1 nacht over haar dromen is ook niks.., zeker als die dromen effect hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 10:06
Elin3
Elin3 is offline
Weeg niet te zwaar aan zo'n droom. Natuurlijk kan het even wat verwarrende gevoelens oproepen, maar uiteindelijk is het maar een droom Wanneer je zou dromen dat je door een eend zou worden opgegeten ben je daar ook niet de rest van de dag door van slag, toch?
Oud 26-11-2015, 10:30
Wattodo
Wattodo is offline
Citaat:
Weeg niet te zwaar aan zo'n droom. Natuurlijk kan het even wat verwarrende gevoelens oproepen, maar uiteindelijk is het maar een droom Wanneer je zou dromen dat je door een eend zou worden opgegeten ben je daar ook niet de rest van de dag door van slag, toch?
Nou

het gaat meer omdat ik niet lekker kan slapen en dat heeft weer gevolgen voor de dag.
Als je een droom hebt waar je samen heel close bent,alle dingen samen doet en toen ging zij ineens dood / verdween uit de droom (toen werd het een nachtmerrie). Lijkt het net als of je in het echt iets dierbaars verliest. Zulke dromen hoef ik nou niet te hebben, haha
Met citaat reageren
Oud 02-12-2015, 17:42
Wattodo
Wattodo is offline
Hele kleine vraag:
In hoeverre is het raar om iemand die je een tijd niet gesproken hebt aan te spreken. Hoe lang kan eigenlijk tussen zitten zonder dat het raar is dat je die persoon aanspreekt?

Als je iemand 2 jaar niet hebt gesproken en dan ineens zeggen "Hey *Naam*", kan voor die persoon misschien raar overkomen. Vooral als je daarvoor maar paar maanden contact hebt gehad.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 16:42
Willie98
Willie98 is offline
Dat kun je best doen hoor, ik deed hetzelfde
Ik ben nu aan het daten met een meisje dat twee jaar geleden bij me op school zat. Had toen eigenlijk nauwelijks contact. Maar toch had ik haar maar eens een berichtje gestuurd een maand geleden. En dat is tot nu toe verrassend uitgepakt
En als ze het raar vindt, kom je daar vanzelf achter. Niet geschoten is altijd mis
Cliché maar wel waar xd
Met citaat reageren
Oud 04-12-2015, 11:54
Wattodo
Wattodo is offline
dus jij zegt dat er geen limiet is op iemand aanspreken die je lange tijd niet meer hebt gesproken
Met citaat reageren
Oud 04-12-2015, 13:13
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
dus jij zegt dat er geen limiet is op iemand aanspreken die je lange tijd niet meer hebt gesproken
Je kunt altijd iemand aanspreken. Of het wat oplevert hangt af van de situatie
Oud 05-12-2015, 17:33
Wattodo
Wattodo is offline
Dat ga ik (hoop ik) dinsdag zien haha
Met citaat reageren
Oud 10-12-2015, 07:43
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat ga ik (hoop ik) dinsdag zien haha
En?
Oud 11-12-2015, 17:19
Wattodo
Wattodo is offline
Kwam haar niet tegen op het station, terwijl ze makkelijk deze trein kon nemen. We moesten op het zelfde tijdstip beginnen. Ach ja de dit had ik eigenlijk wel verwacht (heb bij haar bij zulke dingen geen hoge verwachtingen meer)
Met citaat reageren
Oud 12-12-2015, 04:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hadden jullie een afspraak dan?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2015, 17:11
Wattodo
Wattodo is offline
Citaat:
Hadden jullie een afspraak dan?
nee, anders was dat wel onbeleefd van haar. Iemand van mijn oude klas (van 1ste jaar opleiding) had het jaar daar voor haar opleiding gedaan. Dus die kende nog iemand daar en ben ik zo op haar rooster gekomen en zag staan dat wij op dezelfde tijd moeten beginnen.

Dus zodoende was er een kans dat ik haar tegen kwam, want ze had genoeg tijd om van die trein naar school te lopen.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2015, 18:00
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Kwam haar niet tegen op het station, terwijl ze makkelijk deze trein kon nemen. We moesten op het zelfde tijdstip beginnen. Ach ja de dit had ik eigenlijk wel verwacht (heb bij haar bij zulke dingen geen hoge verwachtingen meer)
Citaat:
nee
Ben ik de enige die dit een ontzettend rare gedachtegang vind?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2015, 18:50
Wattodo
Wattodo is offline
Ik snap je gedachte wel, maar ik redeneer vanuit die kleine kans dat ik haar tegen kan komen. En zo'n kans vind ik het niet gek dat ik haar niet tegen kom.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2015, 19:10
WolterB
WolterB is offline
Je maakt het jezelf lekker moeilijk op deze manier. Ook behoorlijk vermoeiend.
Oud 30-12-2015, 14:49
Wattodo
Wattodo is offline
Morgen is het oud en nieuw, en we gaan allebei naar de zelfde club om dit te vieren.
Nu zit ik alleen met het volgende: als ik haar benader, moet ik het zo doen dat ze me al ziet aankomen, of kan ik ook een hand op haar schouder leggen als ze met de rug naar me toestaat. En als ze omdraaid het gesprek beginnen.
en als ik haar spreek , kort gesprek (30 sec - 1 min) of wat langer?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2015, 17:12
Axel11
Axel11 is offline
Kan allebei.

Ligt eraan hoe het gesprek loopt natuurlijk.

Maak je niet zo druk en zit dit allemaal niet zo te plannen/te overdenken. Dan gaat het waarschijnlijk juist mis.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2015, 18:53
Wattodo
Wattodo is offline
Je ehbt gelijk, dit is een kans en die moet je pakken. Gewoon gaan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten