Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarom was de oorspronkelijke vraag: "Maar ja iemand nog wat ideeen, om haar uit mijn hoofd te krijgen, of krijg je een persoon waar voor het eerst echt verliefd op was niet uit je hoofd (niet zo'n scharrel, maar iemand die je echt leuk vond) ". Ook al wil ik best met haar praten, zie ik deze kansen niet heel groot in. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als je op elke manier bang bent voor contact, geef haar dan op. Stop met dromen en zet je er overheen. Iets waar je niet voor bereid bent te vechten gaat niets worden
![]()
|
![]() |
Dan kunnen we nu eindelijk beginnen waar ik wou beginnen: hoe doe ik dit, zonder dat ik telkens over haar blijf dromen etc.
Het is een hele tijd gewoon goed gegaan, maar dan kom je haar keer tegen en dan begint alles weer opnieuw. Heb nu al zo'n 6 maanden niet meer met haar gepraat, maar toch lijkt het eergisteren dat ze het contact verbrak. ps. als ik haar ooit tegen kom pak ik gewoon mijn kans, maar ik laat het niet op een "kans" aankomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zoals Elin3 al zegt: je ziet overal beren op de weg. Denk voortaan aan andere dingen, aan andere meisjes, ga sporten, zoek een nieuwe hobby, ga meer leuke dingen doen met vrienden, en leef verder. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die andere adviezen probeer ik al een half jaar, maar desondanks ik leuke dingen doe met vrienden blijft ze gewoon terug komen. Desondanks ik het soms heel druk heb met projecten , is er altijd een moment waarop mijn brein het leuk vind om over haar te gaan denken.. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb wel eens na bijna vier jaar nog met een jongen afgesproken. Eerst wat mail contact gehad, waarin ik aangaf dat ik het jammer vond dat ik hem nooit meer zag, daarna nog twee keer afgesproken. Uiteindelijk is het niks geworden, maar ik ben heel blij dat ik toch afgesproken heb. Nu wist ik tenminste zeker dat het niks werd en kon ik dat veel beter accepteren, waardoor ik er vrij snel weer overheen was. Ja, waarschijnlijk vind hij me raar, maar hij stond er wel voor open om af te spreken. Wat hij nu van me vindt boeit me niet meer
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Maar bleef je 4 jaar lang aan die persoon denken, of heb je in die tussen tijd nog met andere mensen iets gehad? Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarom komt dan nog bij dat ik op zulke momenten aan haar denk..., wat zij op die avond zal doen en of er jongens met haar staan te versieren , etc |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet dat het een hele uitleg is, maar ik wil gewoon aantonen dat je soms eens uit je comfortzone moet stappen. Het helpt je om haar te vergeten en je leert zo ook weer nieuwe mensen kennen. Natuurlijk moet je dat wel durven, willen en vooral zelf doen. Je hoeft daarom ook niet op stap te gaan, je kan ook bijvoorbeeld een hobby zoeken die je in groep uitoefent. Er is vast wel iets dat je interesseert of dat je graag doet en waar een vereniging voor bestaat bij jou in de buurt. De enige manier om iemand echt uit je hoofd te krijgen, is zorgen dat je aan iets of iemand anders denkt in de plaats. Door constant redenen te zoeken waarom je iets niet kan doen, help je jezelf zeker niet vooruit, wel integendeel. Denk er niet te veel over na en doe gewoon, geniet van je leven! Je zal dan minder aan haar denken en waarschijnlijk ook nog eens gelukkiger worden.
|
![]() |
Wow wat een verhaal. Bedankt voor je inspiratie boost!
Wat je eigenlijk zegt is dat je soms een persoon nodig bent om te laten zien dat je ook anders kan leven/ moet leven. En dat ik gewoon opstap moet gaan met mijn vrienden (zit zelf niet op kamers , dus een stam kroeg zoeken wordt een beetje lastig) en proberen nieuwe mensen te leren kennen. Dus uit mijn comfort zone stappen en gewoon doen, want zo vergeet je haar het snelste en leer je ook nog is nieuwe mensen kennen. Mag ik je nogmaals bedanken voor je mooie uitleg! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Weeg niet te zwaar aan zo'n droom. Natuurlijk kan het even wat verwarrende gevoelens oproepen, maar uiteindelijk is het maar een droom
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() het gaat meer omdat ik niet lekker kan slapen en dat heeft weer gevolgen voor de dag. Als je een droom hebt waar je samen heel close bent,alle dingen samen doet en toen ging zij ineens dood / verdween uit de droom (toen werd het een nachtmerrie). Lijkt het net als of je in het echt iets dierbaars verliest. Zulke dromen hoef ik nou niet te hebben, haha |
![]() |
|
![]() |
Hele kleine vraag:
In hoeverre is het raar om iemand die je een tijd niet gesproken hebt aan te spreken. Hoe lang kan eigenlijk tussen zitten zonder dat het raar is dat je die persoon aanspreekt? Als je iemand 2 jaar niet hebt gesproken en dan ineens zeggen "Hey *Naam*", kan voor die persoon misschien raar overkomen. Vooral als je daarvoor maar paar maanden contact hebt gehad. |
![]() |
|
![]() |
Dat kun je best doen hoor, ik deed hetzelfde
![]() Ik ben nu aan het daten met een meisje dat twee jaar geleden bij me op school zat. Had toen eigenlijk nauwelijks contact. Maar toch had ik haar maar eens een berichtje gestuurd een maand geleden. En dat is tot nu toe verrassend uitgepakt ![]() En als ze het raar vindt, kom je daar vanzelf achter. Niet geschoten is altijd mis ![]() Cliché maar wel waar xd |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dus zodoende was er een kans dat ik haar tegen kwam, want ze had genoeg tijd om van die trein naar school te lopen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Morgen is het oud en nieuw, en we gaan allebei naar de zelfde club om dit te vieren.
Nu zit ik alleen met het volgende: als ik haar benader, moet ik het zo doen dat ze me al ziet aankomen, of kan ik ook een hand op haar schouder leggen als ze met de rug naar me toestaat. En als ze omdraaid het gesprek beginnen. en als ik haar spreek , kort gesprek (30 sec - 1 min) of wat langer? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Transgenders. Verwijderd | 81 | 21-06-2012 08:23 | |
De Kantine |
Leukste post van de dag. Verwijderd | 380 | 26-11-2009 17:36 | |
De Kantine |
Waar ben jij nou echt helemaal niet zo blij mee? Verwijderd | 500 | 30-10-2009 14:20 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[C++] error: 'personen' was not declared in this scope. Sortjuh | 12 | 03-03-2007 15:48 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #41 Orpheo | 500 | 23-08-2006 23:08 | |
Liefde & Relatie |
Verlatingsangst + bindingsangst tegelijk Fly_away | 4 | 27-03-2003 21:16 |