Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2015, 19:46
Durian
Durian is offline
Hoi onzinners,

Ik ben van plan met drie vrienden een vakantie te boeken voor komende zomer ergens rondom het Middellandse Zeegebied.

Zijn er hier forumers die ervaring hebben met Albufeira, Lloret de Mar, Blanes oid?

Graag hoor ik tips en adviezen. Het liefst willen we natuurlijk zo goedkoop mogelijk qua reis en appartement/hotel.
Oud 08-12-2015, 19:49
Kikaa*
Kikaa* is offline
Blanes! Ik vond het wel leuk, maar ik denk dat het uitgaan ergens anders wel beter is. Ik ging wel net na de examens dus toen was het nog niet super druk. In elke discotheek kwam je een beetje dezelfde mensen tegen elke avond. Ik vond dat leuk omdat we op een gegeven moment aansluiting hadden met een grote vriendengroep, maar dat moet je wel leuk vinden natuurlijk! Als je wil weten welk appartement we zaten dan moet je dat zeggen, dan zoek ik dat even op!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 19:50
Kikaa*
Kikaa* is offline
Oh ja, en er waren in Blanes voornamelijk Nederlanders. Daar moet je ook wel van houden..
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 19:58
Durian
Durian is offline
Citaat:
Blanes! Ik vond het wel leuk, maar ik denk dat het uitgaan ergens anders wel beter is. Ik ging wel net na de examens dus toen was het nog niet super druk. In elke discotheek kwam je een beetje dezelfde mensen tegen elke avond. Ik vond dat leuk omdat we op een gegeven moment aansluiting hadden met een grote vriendengroep, maar dat moet je wel leuk vinden natuurlijk! Als je wil weten welk appartement we zaten dan moet je dat zeggen, dan zoek ik dat even op!
Thnx voor de snelle reactie!
Wij zijn ook van plan om net na de examens te gaan, in juni dus. Ik lees net dat de herkansingen van 21 juni t/m 24 juni zijn.

Wat viel je dan tegen aan het uitgaan?
En ja stuur maar welk appartement jullie zaten en hoe jullie daarop gekomen waren!

Dit wordt mijn eerste vakantie naar het buitenland zonder ouders
Oud 08-12-2015, 19:59
Durian
Durian is offline
Citaat:
Oh ja, en er waren in Blanes voornamelijk Nederlanders. Daar moet je ook wel van houden..
Maakt voor ons op zich niet uit. Wat wel fijn is dat er mensen zijn van onze leeftijdsgroep.
Oud 08-12-2015, 20:02
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Thnx voor de snelle reactie!
Wij zijn ook van plan om net na de examens te gaan, in juni dus. Ik lees net dat de herkansingen van 21 juni t/m 24 juni zijn.

Wat viel je dan tegen aan het uitgaan?
En ja stuur maar welk appartement jullie zaten en hoe jullie daarop gekomen waren!

Dit wordt mijn eerste vakantie naar het buitenland zonder ouders
Ik weet niet meer wanneer wij gingen. Ik denk na de herkansingen! Dat neem ik aan in ieder geval.

Nou ja, alles is (wat je natuurlijk kan verwachten ) heel erg Nederlands en er zijn maar een paar discotheken die echt leuk zijn. Uit mijn hoofd gezegd twee. Daar bevind je je dus elke avond, waar je elke avond dezelfde mensen tegen komt. Ik ben meerdere keren in albufeira geweest (niet voor het uitgaan, dat heb ik niet gedaan daar) maar daar is het allemaal wat groter en massaler. Het is net wat je leuk vindt denk ik! Ik hoef niet per se Nederlanders om me heen, maar ik heb uiteindelijk wel een leuke vakantie gehad. Vooral omdat we daar gewoon een leuke vriendengroep ontmoet hadden en dat kwam misschien juist omdat het niet zo massaal was. Maar wil je echt veel keuze hebben qua uitgaan en dingen, dan zou ik zeker niet voor Blanes kiezen. Het is dus wat je zelf graag zou willen/leuk lijkt!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 20:07
Kikaa*
Kikaa* is offline
Hier zat ik:http://www.gogo.nl/spanje/costa_brav..._los_arcos.htm

Was wel een fijn en schoon (!) appartement met een enorm balkon. Dicht bij het centrum. Zwembad was ongeveer 3 minuten lopen, omdat je gebruik moest maken van een zwembad op een camping. Was prima geregeld. En ik ben destijds ook met gogo gegaan en dat is wel bevallen. oh ja, en het strand was 5 minuten wandelen!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 20:07
zoef de haas
zoef de haas is offline
In die tijd van het jaar zulje overal heel veel Nederlanders van je eigen leeftijd tegenkomen, als je naar een zon&zuip oord gaat
Kroatie schijnt de moeite waard te zijn. Daar kun je eventueel ook nog gave non-zuip dingen doen/zien.

Spanje is een groot dronken lalalalalaa feestje, met veel edm en apres ski muziek. En frikandellen van piet enzo. Dat kan best leuk zijn, maar je moet er vam houden.
Oud 08-12-2015, 22:37
Elin3
Elin3 is offline
Mijn vriend ging na zijn eindexamen naar Kos, dat vond hij ook heel tof
Reageren

Regels voor berichten