Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had er 2 op mn 12e. Eentje is 2 jaar terug opnieuw gedaan (dat voelde enorm kut, geen verdoving daar had ik geen zin in). En daarna n mini bovenin en er was n stukje afgegaan dat telde ook als vulling (op de factuur). Had mijn tandarts toen ook wel foto's laten maken of ik überhaupt verstandskiezen had, maar nope! Dat vond ik wel fijn maar uiteindelijk wel 280 euro. ![]() |
![]() |
|
Oja. Op indipender kan je zorgverzekering vergelijken. Is best handig. Waar je ook goed op moet letten is dat ze jou ziekenhuis dicht in de buurt verzekeren. Anders krijg je ineens een toren hoge rekening als je in het ziekenhuis ligt waar de verzekeringsmaatschappij geen overeenkomst mee heeft.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja dat moet je ff checken. Mijn reisverzekering is standaard zonder geneeskundige kosten maar dat meeverzekeren was dit jaar goedkoper dan een duurdere aanvullende zorgverzekering.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik betaal mijn zorgverzekering tegenwoordig ook per jaar van mijn eindejaarsuitkering. Scheelt ook zo'n 30 euro en als je voor 1 januari betaalt, betaal je ook geen belasting over dat spaargeld
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb het minimaal eigen risico, want ik heb geen geld paraat om een hoger bedrag te betalen. En ook al mag je gespreid betalen, ik houd nooit geld over aan het einde van de maand dus ik zou niet weten waar ik dat vandaan moet halen. Verder heb ik maximaal tandverzekering (100% tot 750 ek per jaar) wat op gaat. Vorig jaar had ik ruim 900 ek aan tandartskosten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Alhoewel ik nu wel aanvullend heb gedaan omdat ik in 1.5 jaar tijd toch wat meer kosten heb gemaakt dan verwacht. Eerst zat ik zelf nog voor tand bij Ixorg; dat is een spaarconstructie + ongevallenverzekeringen. Dit jaar ben ik uiteindelijk goedkoper uit inclusief aanvullend tand dan zelf er voor 'sparen', dus gaan het gewoon eens proberen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167 kroot | 499 | 09-02-2012 20:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Strategisch stemmen Blood Fire Rage | 338 | 22-11-2006 20:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 |