Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2002, 21:24
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
ik heb nooit zoveel vertrouwen in mensen ik vertrouw mensen nooit
bedoel ik ben bang dat me nieuwe vriend vreemdgaat..ik heb gewoon die angst hoe kom je daar over heen al blijft zo eimand vol houden dat ie gene nooit vreemd gaat
ik ben daar altijd bang voor geweest bij alee jongens die ik tegenkwam omdat die me vertrouwen echt hebben kapot gemaakt..hoe kan ik zorgen dat ik het weer terug krijg?

xuzz
Oud 19-08-2002, 21:37
simple creed
simple creed is offline
ik heb te veel vertrouwen in mensen....

en trust me dat is ook niet fijn!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 21:57
ABrules
ABrules is offline
gewoon lekker vertrouwen... is hij iemand die je vertrouwen beschaamd, jammer dan ooit zal je een jongen tegenkomen die je vertrouwen niet schend... Don't Worrie, be happy...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:02
Verwijderd
je eigen overtuigen that's all there is to it
en tegen jezelf zeggen " mijn vriend bedriegt me niet , hou op met zo te denken !
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
dat ik mensen niet vertrouw is er bij mij langzaam ingegroeid, en ik krijg het er ook niet meer uit.
volgens mij duurt dat gewoon heel lang en lukt het alleen bij de juiste persoon op het juiste moment. k weet niet
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:13
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
Citaat:
-=Misty=- schreef:
Ben je alleen bang dat hij vreemd gaat, of heb je ook aanleiding om te denken dat hij vreemd gaat? Daar zit nogal een verschil tussen.
nou ik ben er bang voor omdat ik me vertrouwen in jongens ben kwijtgeraakr weet je dus daarom, ik heb altijd zo'n gevoel over me dat jongens allemaal hetzelfde zijn..
Oud 20-08-2002, 22:03
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef:

nou ik ben er bang voor omdat ik me vertrouwen in jongens ben kwijtgeraakr weet je dus daarom, ik heb altijd zo'n gevoel over me dat jongens allemaal hetzelfde zijn..
Jah.. Ik denk ook wel eens dat meisjes allemaal hetzelde zijn, sletterig, achterbaks, en alleen omgaand met vlotte 'zwembadjongens', you know.. En niet met serieuze jongens, worden blijkbaar voor kneusjes aangezien..

Dit, en jouw denkbeeld is echter verkeerd want alle jongens zijn niet zo.. Ik en een heleboel anderen die ik ken niet Ik zou het nooit in m'n hoofd halen om rare dingen te gaan doen als ik een lieve vriendin zou hebben waar je het erg fijn mee hebt.

Je moet gewoon de juiste jongen nog tegenkomen waaraan je vanzelf voelt dat hij echt niet zo is zoals jouw denkbeeld van jongens is! En ga er niet wanhopig naar zoeken.. Fun met je vriendinnen of vrienden is toch ook heel erg leuk, denk maar eens aan iets anders dan aan zulke jongens..

Komt wel goed
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 23:03
verbal-violence
verbal-violence is offline
ehm

hoe kan ik me vertrouwen in meisjes terug winnen???

ik heb soortgelijk problemo
Oud 21-08-2002, 12:24
PardonMe
PardonMe is offline
Neem jezelf voor dat niet alle jongens (of meisjes) hetzelfde zijn (dat zijn ze ook niet) maar dat er zeker ook genoeg *goede* jongen (of meisjes) bijzijn...
Je vriend die heeft je al gezegd dat hij niet vreemd zal gaan, je wilt hem wel geloven (neem ik aan) maar je durft hem toch niet compleet te vertrouwen, ik kan me daar wel iets bij voorstellen eerlijk gezegd.. maar het zegt misschien ook wel iets over jezelf, namelijk dat je best wel onzeker bent over jezelf... Zorg dat je zelf ook lekker in je vel zit!

Laat hem af en toe een beetje "losser", bijvoorbeeld met uitgaan niet heel de tijd aan hem vastklampen uit angst dat hij vreemd zal gaan..(niet te letterlijk opvatten) maar laat hem ook een beetje zijn eigen weg gaan.. en als je op vakantie bent, ga hem niet "controleren" (bij wijze van)... En als hij een keer zonder je uitgaat geeft dat hem misschien al een gevoel van vertrouwen van jou uit.
En als hij niet vreemd is gegaan, kun je tegen jezelf zeggen van "zie je nou wel, hij is niet vreemdgegaan"

Als je hem iets meer vertrouwt is dat voor jezelf ook een stuk fijner, hoef je niet heel de tijd in de *zorgen* te zitten dat hij misschien wel vreemd is gegaan..

maar als jij je wat zekerder over jezelf voelt enzo, dat scheelt misschien al een hoop, minder bang dat hij je zal inruilen voor "iets beters"...

succes..
Oud 21-08-2002, 12:29
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
ehm

hoe kan ik me vertrouwen in meisjes terug winnen???

ik heb soortgelijk problemo
Eén meisje die je zwaar teleurstelde betekent niet dat er geen andere meisjes bestaan die wél te vertrouwen zijn
Oud 22-08-2002, 09:01
TechXP
TechXP is offline
Ik zou nooit in een relatie kunnen vreemd gaan. Als ik iemand anders leuk vind, zou ik het eerst zeggen en zeggen dat je relatie niet verder kan gaan omdat je op iemand anders bent.

Het is beter dan achter iemand zijn rug te doen en dat diegene het later van iemand anders hoort
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 20:52
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
TechXP schreef:
Ik zou nooit in een relatie kunnen vreemd gaan. Als ik iemand anders leuk vind, zou ik het eerst zeggen en zeggen dat je relatie niet verder kan gaan omdat je op iemand anders bent.

Het is beter dan achter iemand zijn rug te doen en dat diegene het later van iemand anders hoort
Ik ook.. Tenzij die relatie een ergenis is maar je hem of haar niet kwijt wilt, zo'n grensgeval...al zou ik het dan eerder uitmaken

Moeilijk :/
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:28
AMDFreak
AMDFreak is offline
Als hij van je houd.. (en hij zegt dat) of hij laat dat zien.. dan zit ut wel goed hoor meis!
Reageren

Regels voor berichten