Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2016, 21:12
Birgitstylezz
Avatar van Birgitstylezz
Birgitstylezz is offline
Hoi allemaal, heb sinds kort een nieuwe bedpartner,

de seks is heel goed, maar ik zit wel met iets;

1ste ronde komt ie snel klaar (doen we gewoon voorspel),
maar dan ronde 2 kan hij het wel tot bijna een uur volhouden

Dit heb ik bijna nog noooit meegemaakt, telkens als we seks hebben komt hij niet klaar door de daad zelf maar wel door orale of manuele stimulatie.

Het is de eerste man waarvan ik zeg damn die kan ik niet aan , seks is bijna een workout voor mij geworden.

Nu is mijn vraag: hoe laat ik hem beter komen tijdens de daad zelf? (we wisselen al van standjes) en hoe houdt ik dit zelf ook beter vol want ik ben echt doodop na een vrijpartij.
Zou hem zo graag eens klaar laten komen bij de echte daad!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 21:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarschijnlijk duurt het zo lang omdat hij al klaargekomen is! Komt hij steeds al klaar tijdens het voorspel, waardoor hij tijdens de seks pas heel laat kan klaarkomen? Komt hij wel klaar als je hem niet eerst aftrekt/ pijpt, maar direct seks hebt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 21:24
Birgitstylezz
Avatar van Birgitstylezz
Birgitstylezz is offline
Citaat:
Waarschijnlijk duurt het zo lang omdat hij al klaargekomen is! Komt hij steeds al klaar tijdens het voorspel, waardoor hij tijdens de seks pas heel laat kan klaarkomen? Komt hij wel klaar als je hem niet eerst aftrekt/ pijpt, maar direct seks hebt?
Ja van de 1ste keer dadelijk overgaan op seks dan duurd dat natuurlijk geen 5 minuten, maar snapje wil graag een stomende vrijpartij bij ronde 2 zonder dat ik oververmoeid ben, wil hem die 2de keer natuurlijk ook willen plezieren. Het komt voor mij dan over alsof het niet lekker genoeg voelt
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 21:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja van de 1ste keer dadelijk overgaan op seks dan duurd dat natuurlijk geen 5 minuten, maar snapje wil graag een stomende vrijpartij bij ronde 2 zonder dat ik oververmoeid ben, wil hem die 2de keer natuurlijk ook willen plezieren. Het komt voor mij dan over alsof het niet lekker genoeg voelt
Misschien kan hij een uurtje voor jullie gaan vrijen zich aftrekken? Dan staat hij niet meer zo op knappen en houdt hij het direct langer uit?
Anders zou je eens kunnen kijken naar speciale condooms voor extra stimulatie, of nadenken over bijv. anale stimulatie tijdens de seks.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 21:30
Birgitstylezz
Avatar van Birgitstylezz
Birgitstylezz is offline
Citaat:
Misschien kan hij een uurtje voor jullie gaan vrijen zich aftrekken? Dan staat hij niet meer zo op knappen en houdt hij het direct langer uit?
Anders zou je eens kunnen kijken naar speciale condooms voor extra stimulatie, of nadenken over bijv. anale stimulatie tijdens de seks.
Alvast bedankt voor de tips
Als je zelf of iemand anders nog suggesties hebt van goede standjes voor mannen mag altijd
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 11:33
Geen_scholier
Geen_scholier is offline
Beste standje: face down ass up. Anus erbij betrekken en hij knalt vast weer.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 18:18
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Het is niet raar dat de 2e keer klaarkomen lang duurt bij de man. Er is dan meestal meer stimulatie nodig om weer (vlak erna) klaar te komen. Als je echt tijdens de seks (niet oraal/handwerk) hem toch klaar wilt neuken, zou ik is proberen om hem in een hoog tempo te berijden, langzaam kan het zo een uur duren en komt ie nog niet, maar als je is probeert om na bijv. een kwartier 2 minuutjes echt snel te gaan kan het goed zijn dat hij komt.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Waarmee in huis kan ik het beste me zelf neuke?
Chelsey vragen
35 26-12-2017 12:50
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
De Kantine R.I.P. Johnny Saaijkamp sr. #1463
Noedelhap
500 19-07-2011 22:15
Seksualiteit (te) snel klaar komen
Fleurop
4 22-02-2009 21:40
Seksualiteit probleempje
Verwijderd
55 29-07-2004 20:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.