Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2016, 13:13
Theoklaas
Theoklaas is offline
Hoi me vriendin en ik waren gister op het punt om het voor het errst te doen. Waar ze trok weer terug om dat ze onzeker was. Van wege dat ze bang is dat ontmaagd word en pijn deed dus ik was ook maar opgehouden voor haar. Maar maar wat kon ik het beste doen en ze is ook bang dat ze word betrapt wat kan ik er aan doen bedank al vast
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 13:23
Elin3
Elin3 is offline
Angst voor betrapt worden kan je wegnemen door te zorgen dat je het echt op een rustige plek doet, wanneer er geen anderen in huis/ in de buurt zijn.

Als je vriendin er bang voor is om ontmaagd te worden zou ik overigens eerst nog maar eens met haar praten over seks. Wil ze wel seks met je hebben? Of wil ze het voorlopig alleen nog houden bij voorspel? Praat er samen over en respecteer haar grenzen.

En nog een laatste tip: Als je het doet, doe het veilig. Ik neem aan dat jullie allebei nog niet er aan toe zijn om papa en mama te worden of na willen denken over een abortus.
Oud 21-03-2016, 13:37
Theoklaas
Theoklaas is offline
Ze wilt het wel en ze denk er steeds over na als we met elkaar bezig zijn. Maar ze denkt dat het veel pijn doet maar wat kan ik daar op zeggen dan
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 15:24
Elin3
Elin3 is offline
Vind ze het ook eng als jij met één of meerdere vingers in haar vagina gaat?
Oud 21-03-2016, 16:27
Theoklaas
Theoklaas is offline
Nee dat niet dat vond ze wel fijn/lekker
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 17:08
Pluis
Pluis is offline
Het hoeft helemaal geen pijn te doen, en dat is ook niks om bang voor te zijn. Spreek gewoon met haar af dat je stopt zodra het pijn doet, en dat zij dat aan mag geven. Of laat haar bovenop jou zitten, dan is zij de baas over hoe ver jouw penis in haar vagina komt.

Oh en misschien ten overvloede: zorgen jullie wel dat jullie een condoom gebruiken?
Oud 21-03-2016, 21:20
Theoklaas
Theoklaas is offline
De volgend keer als ze bij mijn slaap of ik bij haar slaap zal ik dat zeker over hebben thx
Met citaat reageren
Oud 22-03-2016, 17:11
Theoklaas
Theoklaas is offline
Zou miss somige ook een een tip kunnen geven
Met citaat reageren
Oud 22-03-2016, 17:49
Dekaloog
Dekaloog is offline
Je hebt al best veel tips, Theoklaas.

Ik heb wel een vraag voor je.

Citaat:
Van wege dat ze bang is dat ontmaagd word en pijn deed dus ik was ook maar opgehouden voor haar.
Hoezo 'ook maar opgehouden voor haar'? Ik neem aan dat je alleen seks met haar wil als zij het ook leuk vindt? Houd je dan niet ook op voor jezelf?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2016, 19:59
Theoklaas
Theoklaas is offline
Citaat:
Je hebt al best veel tips, Theoklaas.

Ik heb wel een vraag voor je.

Hoezo 'ook maar opgehouden voor haar'? Ik neem aan dat je alleen seks met haar wil als zij het ook leuk vindt? Houd je dan niet ook op voor jezelf?
Stel je was een meisje. en je wilt het niet en de jonge gaat toch door dat is toch niet fijn voor haar of zie ik dat verkeerd
Met citaat reageren
Oud 22-03-2016, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Stel je was een meisje. en je wilt het niet en de jonge gaat toch door dat is toch niet fijn voor haar of zie ik dat verkeerd
Volgens mij bedoelt Dekaloog te zeggen, dat als het voor haar niet meer fijn is, dat het dat voor jou toch ook niet meer is?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2016, 20:24
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Heel goed! Dat is verkrachting en inderdaad niet fijn.

Citaat:
Volgens mij bedoelt Dekaloog te zeggen, dat als het voor haar niet meer fijn is, dat het dat voor jou toch ook niet meer is?
Precies.

Het is nogal vanzelfsprekend dat je niet doorgaat als iemand niet wil. Dat doe je niet 'voor haar', je doet het omdat je zelf graag goeie seks wil met een partner die even betrokken is als jij.

Als je het echt ziet als iets wat je 'voor haar' doet dan kan ik me voorstellen dat ze zich op een dieper niveau niet erg gerustgesteld voelt.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten