![]() |
|
Als je nog een goedkope (zonne)bril zoekt: Zenni heeft nu op alles 20% korting. (promocode VISION2020)
Zonnebrillen op sterkte vanaf zo'n 20 euro inclusief verzending. Je kan nog zelf de kleur van je glazen bepalen ook. Ik heb er al een paar van. Aanrader. ![]() Om er geen totaal reclame-ding van te maken: Watvoor hippe (zonne)brillen hebben jullie? Foto's if poss.
|
![]() |
|
http://www.esprit.com/index.php?comm...ar=et17458-538
Vandaag een nieuwe bril uitgezocht met gratis zonnebril erbij!
|
Verwijderd
|
Altijd al. Serieus, al die zogenaamde 'trendy' brillen zijn fucking lelijk en moeten dood. Allemaal. Met dat dikke montuur, ziet er toch niet uit. Er zijn toch ook geen mensen die digitale horloges dragen omdat het cool staat? Dit is hetzelfde; Het is kermis, het is tokkie.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit soort monturen, joggingbroeken, hawaii-shirts, shirts met "Ik Spoor Niet" met een NS logo erboven, allemaal zelfde categorie "Ik heb geen smaak en geen fantasie en kijk mij dat eens tentoonstellen". Van mij mag je het allemaal dragen maar niet huilen dat anderen het lelijk vinden.
|
![]() |
|
Ik draag zo vaak lenzen dat ik geen behoefte heb aan een zonnebril op sterkte. Voor in de auto heb ik een model pilotenbril, die door de grote glazen de zon goed en over mijn gehele zicht blokkeert. Een "hip" model uit praktische overweging dus!
![]() ![]()
|
Mijn zonnebril op sterkte die ik nu heb heeft niet meer de goede sterktr en ik heb hem vorig jaar zomer laten vallen en toen ben ik erop gaan staan dus nu zit er ook nog een kras op het glas
![]()
|
Mijn zonnebril op sterkte is van 2 sterktes geleden en aangezien mijn cilinder veranderd is krijg ik er hoofdpijn van. Moet eigenlijk een nieuwe, maar ik draag hem vrijwel nooit, dus vraag me af of ik er wel zoveel geld aan uit wil geven.
|
Verwijderd
|
Ik heb geen zonnebril op sterkte, maar wel een zonnebril die in de zomer zo ongeveer op mijn hoofd vastgeplakt zit. Van het merk Sinner. Deze:
Ik heb een vrij groot hoofd en een hoge neusbrug (heet dat zo?) en veel zonnebrillen zijn te klein, maar mijn vorige Sinner bril zat meteen goed en was niet te krap en is drie jaar meegegaan, wat wel vrij bijzonder is. Ik was toe aan een nieuwe en zag deze op internet en heb stad en land afgezocht naar deze bril. En hij is awesome <3 |
![]() |
|
Is dat nou een zebraprint? Ziet er iig wel cool uit.
Ik heb gewone zonnebrillen geprobeerd, maar m'n ogen kunnen niet goed tegen lenzen, dus het kwam nogal vaak voor dat ik midden op de dag en in het openbaar m'n lenzen uit m'n ogen moest vissen, of dat m'n ogen zo uitdroogde dat m'n lenzen zaten vastgeplakt. ![]()
||
Citaat:
|
|