![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Plus heb deze fetish nu ontdekt maar zij is er in feite mee begonnen, fijn dat ik het leuk vind maar voor mij apart en vreemd dat zij er ook content mee is |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik gaf al aan dat zij er dus ook blijkbaar plezier aan beleeft, en dat het in feite van haar uitging, zie mijn post hierboven. Dus snap haar niet helemaal, dat ze dus ook niet meer over seks begint. dus een beetje dubbel, dat ik (en blijkbaar zij ook) er wel van geniet maar dat het voor mij vreemd is dat ze dus zelf ook niet meer over " normale" seks begint... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
De fetisj zelf is niet zo zeldzaam. Maar je moet wel even met je vriendin praten, want zomaar veranderingen in je seksleven onbesproken laten is een slecht idee.
Qua de fetisj zelf - ik kom 't vaker tegen en volgens mij komt het voort uit een soort emotioneel masochisme. Jongens wordt geleerd dat zij initiatief moeten nemen, dat hun seksuele verlangen 'gevaarlijk' hoort te zijn, dat hun waarde wordt bepaald door hoeveel meisjes ze kunnen neuken. Dat een meisje zo ongeïnteresseerd is, maar tegelijkertijd duidelijk interesse toont (door je aan te raken) is dan voor sommigen een spannend snijvlak. Bespreek 't. Dat je vriendin niet meer begint over normale seks is namelijk wel een beetje zorgwekkend. En dat jij zomaar aannames doet over of zij 't leuk vindt, is ook niet zo handig. Praat erover, vertel wat het met jou doet, vraag of het wederzijds is, verken wat zij er leuk aan vindt, dan kun je er vast allerlei leuke dingen mee. Misschien dat jij 'r een keer oraal kunt bevredigen terwijl ze afgeleid een film kijkt, bijvoorbeeld? |
![]() |
|
|