Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2016, 12:11
Dennizz
Dennizz is offline
wist niet dat ik ook deze " fetish" had (weet niet eens of het wel een fetish is) maar goed, zal het hier even proberen uit te leggen.

Heb sinds een kleine maand weer een vriendin en dus ook wel eens sex. Nu waren we laatst smiddags bezig in bed, maar zij werd dus tijdens de sex geappt door iets van haar werk dat belangrijk was.
Dus klote, want we stopten en zij moest dat dus even afhandelen. Toen lagen we naast elkaar en zij was met haar phone bezig te appen. Na een minuut ofzo dacht ik van tja, en pakte haar rechterhand en bracht die naar mijn penis.
Toen kwam het er op neer dat ze me dus af ging trekken met de ene hand terwijl ze dus met werk aan het appen was en de phone in de linker hand had en ondertussen keek ze ook alleen maar continu op haar scherm, ze lag ook een beetje van me weggedraaid.

Maar toen merkte ik dus, het feit dat ze van de ene kant met me bezig was maar me dus totaal verder gaan aandacht gaf, wond me dus enorm op.
Zelfs toen ik klaar kwam met de geluiden die daarbij horen ging ze gewoon onverstoord door met appen (was na circa 5-10 min).

Maar hierna is het dus op sexgebied echt deze kant opgegaan. bv zij een film kijken, ik zin in sex, maar zij dus gewoon die film kijken terwijl ze me alleen aftrekt.

Maar op een of andere manier vind ik het enorm lekker , dat het nu zo gaat en dat ze me zeg maar zo onverschillig aftrekt en me verder geen aandacht geeft. van de andere kant vind ik het ook raar van ons want in het begin hadden we gewoon normale sex en de laatste 2 weken dus alleen nog maar dit.

Ik voel me er prima bij heb ik ontdenkt maar toch raar dat zij het ook prima vindt zo?

alvast dank voor eventuele reacties!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 12:24
bloodyb
bloodyb is offline
Op zich is het prima maar doe dan óók wat in bed wat zij leuk vindt.!
Oud 21-05-2016, 13:31
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Op zich is het prima maar doe dan óók wat in bed wat zij leuk vindt.!
Snap je reactie niet. Het is niet zo dat ik heb aangegeven dat ik hierop kickte/dit leuk vind (wist het geeneens) maar in feite is zij er zelf mee begonnen. Zij vindt het dus blijkbaar leuk, dat is juist de vraag die ik stelde, dat dat toch apart is?

Heb van haar uit ook geen toespelingen meer gehad dat ze wat anders wil
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 13:45
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Snap je reactie niet. Het is niet zo dat ik heb aangegeven dat ik hierop kickte/dit leuk vind (wist het geeneens) maar in feite is zij er zelf mee begonnen. Zij vindt het dus blijkbaar leuk, dat is juist de vraag die ik stelde, dat dat toch apart is?

Heb van haar uit ook geen toespelingen meer gehad dat ze wat anders wil
Praat samen over seks. Zorg dat de dingen die jullie doen voor jullie allebei leuk zijn. Dit kan je geen seks meer noemen, dit is simpelweg een vrij makkelijke manier om door je vriendin aan je trekken te komen. Het is niet erg om zoiets af en toe te doen, zeker niet als jij het fijn vindt, maar zorg dat seks wel iets blijft waar je samen plezier aan beleeft.
Oud 21-05-2016, 18:18
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Dit valt toch prima in dezelfde lijn als je geld-verlies fetisj?
Oud 21-05-2016, 18:50
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Dit valt toch prima in dezelfde lijn als je geld-verlies fetisj?
In een relatie heb ik normaal gewoon gelijkwaardigheid, dus ook geen geld fetishes.
Plus heb deze fetish nu ontdekt maar zij is er in feite mee begonnen, fijn dat ik het leuk vind maar voor mij apart en vreemd dat zij er ook content mee is
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 18:52
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Praat samen over seks. Zorg dat de dingen die jullie doen voor jullie allebei leuk zijn. Dit kan je geen seks meer noemen, dit is simpelweg een vrij makkelijke manier om door je vriendin aan je trekken te komen. Het is niet erg om zoiets af en toe te doen, zeker niet als jij het fijn vindt, maar zorg dat seks wel iets blijft waar je samen plezier aan beleeft.
Gemakkelijk voor mij of voor haar?
Ik gaf al aan dat zij er dus ook blijkbaar plezier aan beleeft, en dat het in feite van haar uitging, zie mijn post hierboven.

Dus snap haar niet helemaal, dat ze dus ook niet meer over seks begint.
dus een beetje dubbel, dat ik (en blijkbaar zij ook) er wel van geniet maar dat het voor mij vreemd is dat ze dus zelf ook niet meer over " normale" seks begint...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 19:33
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dus snap haar niet helemaal, dat ze dus ook niet meer over seks begint.
dus een beetje dubbel, dat ik (en blijkbaar zij ook) er wel van geniet maar dat het voor mij vreemd is dat ze dus zelf ook niet meer over " normale" seks begint...
Daarom is het verstandig het er wel even met je vriendin over te hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 19:41
Dekaloog
Dekaloog is offline
De fetisj zelf is niet zo zeldzaam. Maar je moet wel even met je vriendin praten, want zomaar veranderingen in je seksleven onbesproken laten is een slecht idee.

Qua de fetisj zelf - ik kom 't vaker tegen en volgens mij komt het voort uit een soort emotioneel masochisme. Jongens wordt geleerd dat zij initiatief moeten nemen, dat hun seksuele verlangen 'gevaarlijk' hoort te zijn, dat hun waarde wordt bepaald door hoeveel meisjes ze kunnen neuken. Dat een meisje zo ongeïnteresseerd is, maar tegelijkertijd duidelijk interesse toont (door je aan te raken) is dan voor sommigen een spannend snijvlak.

Bespreek 't. Dat je vriendin niet meer begint over normale seks is namelijk wel een beetje zorgwekkend. En dat jij zomaar aannames doet over of zij 't leuk vindt, is ook niet zo handig. Praat erover, vertel wat het met jou doet, vraag of het wederzijds is, verken wat zij er leuk aan vindt, dan kun je er vast allerlei leuke dingen mee. Misschien dat jij 'r een keer oraal kunt bevredigen terwijl ze afgeleid een film kijkt, bijvoorbeeld?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten