Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2016, 20:42
Birgitstylezz
Avatar van Birgitstylezz
Birgitstylezz is offline
Hallo allemaal ik ben een meisje van 18 dat sinds 2 maanden een relatie heeft met een jongen van 20.

Onze relatie is voortgevloeit uit een goede vriendschap, maar ik zit met iets....

Ik heb de tijd van mijn leven als ik met mijn vriend ben en hij is dan zo lief voor me en hij neemt me vaak vast uit zichzelf en we hebben het dan goed samen. We zien elkaar minimum 1 x per week soms meer dagen als we blijven overnachten bij elkaar, maar dit is niet altijd het geval.

Wanneer ik niet bij hem ben, heb ik ook veel liefde nodig, we sturen wel door de dag , hij vraagt wat ik doe enzo en praten over wat in ons opkomt. Soms kan het wel enkele uurtjes stilzijn, daar voel ik me ongemakkelijk bij soms, ik zou graag eens een lief berichtje uit het niets krijgen. Als ik iets heel lief stuur , reageert hij daar op "ik hou ook superveel van jou en je bent te lief liefje", maar zelf doet hij dit niet zo. Ik wil gewoon en hoop gewoon dat ik zijn hoofd evenhard op hol breng als hij de mijne, dat ik echt zijn "fantastisch meisje ben", daarom dat ik soms denk dat als ik deze berichtjes niet krijg dat hij me misschien niet zo graag ziet als ik hem.

Hopelijk kunnen jullie hier iets op zeggen, omdat ik er best veel over nadenk of als jullie weten hoe ik hem liever kan laten sturen naar me zonder het hem te moeten zeggen (want ik vind dat dat uit zichzelf moet komen) kunnen jullie ook reageren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2016, 21:03
Verwijderd
Het kan heel goed zijn dat hij jou net zo graag ziet als jij hem en dat jij voor hem ook het fantastische meisje bent! Mijn vriendin stuurt ook vaak van die berichtjes die jij stuurt uit haarzelf, ik reageer daar ook erg lief op net als jouw vriend. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel gewoon door en door wanneer we beiden tijd hebben tussendoor met haar app, maar niet dat ik altijd uit mezelf 'liefje jij bent mijn fatastische meisje' stuur. Dit stuur ik dan wel eens op een ochtend voordat ik naar school vertrek maar kan ik ook goed pas weer laat in de avond zeggen. Het gaat immers om hoe jullie in real life met elkaar om gaan en niet het virtuele contact. Kan goed zijn dat hij dat gewoon net ietsje anders vind en het liever persoonlijk tegen jou verteld dan via whatsapp je hoeft je niet meteen zorgen te maken.

Anders praat er eens met hem over?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2016, 21:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mannen zitten net iets anders in elkaar dan vrouwen. Vrouwen hebben vaak zelf wat meer behoefte aan bevestiging en zullen dus ook sneller vaak zeggen dat ze van iemand houden. Mannen daarentegen zeggen iets en dat geldt vaak tot ze iets anders zeggen. Het zit simpelweg niet in hun systeem om steeds opnieuw die informatie te bevestigen.
Natuurlijk is dit heel algemeen en geldt dit niet altijd, maar het helpt je misschien wel om je in hem te verplaatsen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-06-2016, 21:57
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Mannen zitten net iets anders in elkaar dan vrouwen. Vrouwen hebben vaak zelf wat meer behoefte aan bevestiging en zullen dus ook sneller vaak zeggen dat ze van iemand houden. Mannen daarentegen zeggen iets en dat geldt vaak tot ze iets anders zeggen. Het zit simpelweg niet in hun systeem om steeds opnieuw die informatie te bevestigen.
Natuurlijk is dit heel algemeen en geldt dit niet altijd, maar het helpt je misschien wel om je in hem te verplaatsen.
Dit. En als je verder geen signalen hebt dat hij je niet of minder leuk vindt zou ik me niet druk maken. Je kunt hem natuurlijk wel vertellen dat je het fijn vindt om lieve berichtjes van hem te krijgen en wie weet doet hij het dan vaker.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 19:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Zeg het hem! Misschien denkt hij er niet aan om zoiets te sturen, of wil hij ook niet te sterk / klef wat dan ook overkomen zo snel in de relatie, of wat dan ook anders. Als je het hem zegt kan hij er rekening mee proberen te houden, zo niet stoort het jou alleen maar terwijl hij misschien geen idee heeft dat je het anders zou willen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 19:56
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
In mijn ervaring hebben mannen minstens net zo veel behoefte aan bevestiging, maar zijn vrouwen gewoon ietsjes beter in anticiperen op dergelijke emoties.

Dat gezegd hebbende, misschien hebben Birgitstylezz en haar vriend wel verschillende behoeftes qua bevestiging. Het klinkt alsof ze 'm potentieel zo vaak aanspreekt dat hij niet meer de kans heeft om uit zichzelf iets te doen. Zijn behoeftes zijn dan al vervuld, maar die van haar nog niet. Ik weet alleen niet wat daar een goede oplossing voor zou zijn. Haar eigen gevoel negeren in de hoop dat hij dan meer reageert lijkt me niet slim, maar haar verwachtingen bijstellen is misschien ook niet handig. Het klinkt allebei als dingen die verbinding in de weg staan.

Denk dat je er toch over moet praten met 'm. Door je eigen gevoel/behoeftes te verstoppen ben je op dit moment ook niet productief of verbindend bezig.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 21:24
Denkerius
Denkerius is offline
Stiltes hoeven niet ongemakkelijk te zijn, als je een week of twee samen op vakantie bent of iets dergelijks dan kom je daar al snel achter.

Citaat:
"daarom dat ik soms denk dat als ik deze berichtjes niet krijg dat hij me misschien niet zo graag ziet als ik hem."
Misschien is hij wel aan het piekeren waarom jij hem nooit mee uit neemt, misschien zie jij hem wel minder graag dan hij? Het is wel een beetje irrationeel om van één variabel te concluderen dat de één de ander minder graag wil zien.
__________________
Just think
Met citaat reageren
Oud 04-06-2016, 20:34
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Hallo allemaal ik ben een meisje van 18 dat sinds 2 maanden een relatie heeft met een jongen van 20.

Onze relatie is voortgevloeit uit een goede vriendschap, maar ik zit met iets....

Ik heb de tijd van mijn leven als ik met mijn vriend ben en hij is dan zo lief voor me en hij neemt me vaak vast uit zichzelf en we hebben het dan goed samen. We zien elkaar minimum 1 x per week soms meer dagen als we blijven overnachten bij elkaar, maar dit is niet altijd het geval.

Wanneer ik niet bij hem ben, heb ik ook veel liefde nodig, we sturen wel door de dag , hij vraagt wat ik doe enzo en praten over wat in ons opkomt. Soms kan het wel enkele uurtjes stilzijn, daar voel ik me ongemakkelijk bij soms, ik zou graag eens een lief berichtje uit het niets krijgen. Als ik iets heel lief stuur , reageert hij daar op "ik hou ook superveel van jou en je bent te lief liefje", maar zelf doet hij dit niet zo. Ik wil gewoon en hoop gewoon dat ik zijn hoofd evenhard op hol breng als hij de mijne, dat ik echt zijn "fantastisch meisje ben", daarom dat ik soms denk dat als ik deze berichtjes niet krijg dat hij me misschien niet zo graag ziet als ik hem.

Hopelijk kunnen jullie hier iets op zeggen, omdat ik er best veel over nadenk of als jullie weten hoe ik hem liever kan laten sturen naar me zonder het hem te moeten zeggen (want ik vind dat dat uit zichzelf moet komen) kunnen jullie ook reageren.
De reactie van hem hoeft niet per se te betekenen dat hij niet even op hol is, het kan ook zijn dat hij het gewoon druk heeft.
En zit hier zelf ook wel mee, maar ik denk dat ik gewoon te veel wil (nouja, hij kan misschien ook wel iets meer initiatief tonen.. Daar wil ik het morgen met hem over hebben)
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 13:23
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Dan zou ts nooit bij mij passen dat voelt voor mij als verstikken en daardoor zou je me zelfs kunnen weg jagen. Voel me dan,opgesloten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #108
giftig kevertje
499 12-04-2010 16:30
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied # 49
Orpheo
500 25-11-2006 23:53
Liefde & Relatie Onbereikbare liefde
Mouilly
42 18-02-2005 17:13
Liefde & Relatie onzekerheid (niet nodig?)
snowboardgirl
2 09-02-2002 00:27
Verhalen & Gedichten Hey lief zusje (Voor Eend)
Andora
3 06-02-2002 16:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.