Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar het is eerder als ik iemand zie in me vrienden groepje een meisje dan ben ik vaak verlegen. maar later gaat het weer maar dan is het vaak te laat En ik zit al op een dating site badoo en lexa. En wat vinden jullie van badoo |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
niet echt maar me vrienden zeggen dat ik daar mee moet stopen vanwege dat het een paar keer fout is gegaan. En zeggen dat ik beter iemand kan aan spreken als je die persoon leuk uit vind zien hoe denken jullie daar over |
![]() |
|
Ik ken een aantal autisten die elkaar hebben gevonden via werk op een sociale werkplaats, dagbesteding, dagjes uit en vakanties met stichtingen, begeleid wonen.. Ik weet dat er clubs bestaan voor mensen met een beperking, waarom ga je daar niet eens een kijkje nemen? De kans dat je daar iemand tegen komt die goed (of in ieder geval beter) met jouw autisme kan omgaan, is veel groter dan in "de echte wereld". Zie het niet gelijk als een mogelijkheid tot meisjes versieren, maar als een gezellige avond!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Al meer dan 2 jaar op zoek naar ECHTE liefde. Nederlander1999 | 12 | 09-10-2013 10:24 | |
Liefde & Relatie |
Op zoek naar jonge verliefde stelletjes Nanda135 | 2 | 30-03-2013 03:17 | |
Liefde & Relatie |
Op zoek naar een relatie Rodolfus | 12 | 04-02-2012 15:19 | |
Liefde & Relatie |
Relaties en verliefdheid engeltjeg | 9 | 21-07-2008 11:59 | |
Liefde & Relatie |
zodra je een relatie hebt... michieltje | 54 | 25-08-2003 20:23 | |
Seksualiteit |
pedofilie blaap | 47 | 01-10-2002 22:42 |