Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2016, 16:11
Theoklaas
Theoklaas is offline
Hoi ik heb autisme.
en ik vind het moeilijk om contact te leggen met andere meiden.
En ik zoek heel graag naar een relatie.
En ik ben niet zo iemand die graag de discotheek in gaat.
Kan iemand me wat raad geven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2016, 16:49
piggybank64461
piggybank64461 is offline
Simpel advies: zet die relatie maar uit je hoofd. Ze zitten echt niet op een autist te wachten, je mag al blij zijn met een paar vrienden.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 17:02
Theoklaas
Theoklaas is offline
Wtf waar slaat dat nu weer op of ik er wat aan kan doen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 18:16
piggybank64461
piggybank64461 is offline
Autisme is volgens mij nogal ongeneeslijk, je zult ermee moeten leven, ook al is dat niet altijd leuk.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 18:50
Theoklaas
Theoklaas is offline
Nee oke maar. Ik denk dat ik wel over heen ben gegroeid maar dan hoef je nog niet zoon kak op merking te maken of het voor mijn leuk is maar daar gaat me onderwerp ook niet over
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 20:37
Elin3
Elin3 is offline
Ook als autist kan je prima een relatie hebben, maar het zal inderdaad wel een grotere uitdaging zijn om een meisje te vinden die interesse in je heeft. Juist omdat je het misschien wel zo moeilijk vindt om contacten te leggen.
Waarom probeer je het niet op een datingsite? In het leven van alledag is het makkelijker om vanuit spontaan contact toe te werken naar een mogelijke relatie (en dat vraagt sociale vaardigheden), maar op zo'n datingsite is het logisch dat je op zoek bent, dat is namelijk iedereen daar
Oud 02-06-2016, 20:42
Mark52
Mark52 is offline
Lastig.. misschien zijn er jongens in je omgeving die wel makkelijk contact maken met meisjes? En kun je dan bij hun dingen 'afkijken' hoe zij het doen. Ik zou sowieso niet gelijk zeggen dat je een relatie wilt. Dat schrikt mogelijk meisjes af. Concentreer je eerst op leuk contact en wie weet zit er dan meer in.

Kun je voorbeelden geven waar je precies tegenaan loopt? Misschien kunnen we dan gerichter advies geven. Ik vind het zo namelijk wel lastig, omdat ik geen ervaring heb met mensen met autisme.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 21:00
Denkerius
Denkerius is offline
Het lijkt mij als je nog in middelbare school dat niet veel meisjes naar je omkijken. Mijn tip is vraag een autist met een soortgelijke situatie die wel in een relatie is, want volgens mij kunnen de mensen op scholieren.com alleen maar speculeren over wat het beste is.
Oud 02-06-2016, 21:02
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het lijkt mij als je nog in middelbare school dat niet veel meisjes naar je omkijken. Mijn tip is vraag een autist met een soortgelijke situatie die wel in een relatie is, want volgens mij kunnen de mensen op scholieren.com alleen maar speculeren over wat het beste is.
Volgens mij is Theoklaas rond de 20 jaar oud
Oud 02-06-2016, 21:30
Theoklaas
Theoklaas is offline
Citaat:
Volgens mij is Theoklaas rond de 20 jaar oud
Dat klopt ik ben zelfs 21.
maar het is eerder als ik iemand zie in me vrienden groepje een meisje dan ben ik vaak verlegen.
maar later gaat het weer maar dan is het vaak te laat
En ik zit al op een dating site badoo en lexa.
En wat vinden jullie van badoo
Met citaat reageren
Oud 04-06-2016, 00:37
BueBerry
BueBerry is offline
Citaat:
Autisme is volgens mij nogal ongeneeslijk, je zult ermee moeten leven, ook al is dat niet altijd leuk.
Oke, dat jij geen Respect hebt voor andere mensen is joun probleem. TS vraagt gewoon om raad, niet om zo'n debiele reactie die jij kan geven. Er zijn veel mensen die Autisme hebben, maar dat zie jij waarschijnlijk niet omdat zulke mensen net zo gewoon zijn als jij
Oud 04-06-2016, 10:54
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Dat klopt ik ben zelfs 21.
maar het is eerder als ik iemand zie in me vrienden groepje een meisje dan ben ik vaak verlegen.
maar later gaat het weer maar dan is het vaak te laat
En ik zit al op een dating site badoo en lexa.
En wat vinden jullie van badoo
Hoe gaat het daar dan?
Oud 05-06-2016, 11:37
Theoklaas
Theoklaas is offline
Citaat:
Oke, dat jij geen Respect hebt voor andere mensen is joun probleem. TS vraagt gewoon om raad, niet om zo'n debiele reactie die jij kan geven. Er zijn veel mensen die Autisme hebben, maar dat zie jij waarschijnlijk niet omdat zulke mensen net zo gewoon zijn als jij
Thx dat je het op neemt voor mijn
Met citaat reageren
Oud 05-06-2016, 11:41
Theoklaas
Theoklaas is offline
Citaat:
Hoe gaat het daar dan?
Via badoo gaat het wel goed enzo maar dan zie je ze ook.
niet echt maar me vrienden zeggen dat ik daar mee moet stopen vanwege dat het een paar keer fout is gegaan.
En zeggen dat ik beter iemand kan aan spreken als je die persoon leuk uit vind zien hoe denken jullie daar over
Met citaat reageren
Oud 05-06-2016, 13:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ken een aantal autisten die elkaar hebben gevonden via werk op een sociale werkplaats, dagbesteding, dagjes uit en vakanties met stichtingen, begeleid wonen.. Ik weet dat er clubs bestaan voor mensen met een beperking, waarom ga je daar niet eens een kijkje nemen? De kans dat je daar iemand tegen komt die goed (of in ieder geval beter) met jouw autisme kan omgaan, is veel groter dan in "de echte wereld". Zie het niet gelijk als een mogelijkheid tot meisjes versieren, maar als een gezellige avond!
Oud 05-06-2016, 16:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ach, tegenwoordig heeft de helft van de bevolking "autisme." Ik raad de volgende tactiek aan: zorg dat je awesome bent, dan komen de hordes gewillige dames vanzelf op je af.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten