Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2016, 13:28
Rcooper
Rcooper is offline
Hey!
Dit onderwerp is waarschijnlijk al vaker aan bod gekomen, maar ik zit toch wel in een situatie waarvan ik het wel nodig vind daar een topic over te openen.

Nu is het zo dat ik sinds kort een crush heb. We appen veel en het is erg gezellig. Nu blijkt zij mij ook wel leuk te vinden, alleen kan ik deze week niet afspreken, aangezien ze op vakantie met een groep meiden is.

Nu was kort van tevoren mijn "angst" wel dat ze een jongen tegen zou komen die ze wel leuk zou vinden en daarmee zou gaan zoenen. Nou, hetgeen waar ik zo bang voor was is uitgekomen. Ze heeft daar werkelijk een jongen leren kennen en ze hebben ook gezoend. Zelf zegt ze wel tegen mij via de app dat ze hem heel aardig vind, maar niet veel meer wilt met hem. Ik geloof haar graag, maar ik vind dat wel een vreemd verhaal.

Waarom zouden mensen zomaar met elkaar zoenen zonder enig gevoel? Ik heb nog nooit echt in die situatie gezeten, dus ik snap het niet.
Het is trouwens wel op feestjes gebeurd, dus daar is alles natuurlijk leuker.

Ik hoor graag van jullie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2016, 13:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omdat zoenen lekker is.

Ook kom je er soms pas achter dat je iemand helemaal niet zo leuk vindt als je dacht na het zoenen. Dan was het alleen maar spanning die naar de zoen leidde, meer niet.
Om uit te proberen, omdat het spannend is, omdat je nieuwsgierig bent naar hoe iemand zoent, omdat het juiste liedje draait.. Er zijn genoeg redenen om met iemand te zoenen zonder er wat van te willen zeker als je jong bent.
Oud 05-06-2016, 13:37
Verwijderd
Omdat het kan #yolo
Met citaat reageren
Oud 05-06-2016, 13:40
Rcooper
Rcooper is offline
Ik kan mezelf dat niet voorstellen, maar nou heb ik ook nog nooit in zo'n situatie gezeten zoals ik al zei.
In de zomervakantie ga ik wel met vrienden een weekje weg. Kijken of ik dan ook in zo'n situatie kom.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2016, 13:45
Verwijderd
Succes
Met citaat reageren
Oud 05-06-2016, 15:39
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik kan mezelf dat niet voorstellen, maar nou heb ik ook nog nooit in zo'n situatie gezeten zoals ik al zei.
In de zomervakantie ga ik wel met vrienden een weekje weg. Kijken of ik dan ook in zo'n situatie kom.
Niet iedereen staat op dezelfde manier tegenover zoenen. Sommige mensen willen alleen zoenen wanneer ze een relatie met iemand hebben of zouden willen, andere mensen zijn daar makkelijker in en zoenen omdat ze iemand leuk vinden, of simpelweg omdat ze daar zin in hebben.
Oud 05-06-2016, 15:58
Rcooper
Rcooper is offline
Citaat:
Succes
Dankje!

Citaat:
Niet iedereen staat op dezelfde manier tegenover zoenen. Sommige mensen willen alleen zoenen wanneer ze een relatie met iemand hebben of zouden willen, andere mensen zijn daar makkelijker in en zoenen omdat ze iemand leuk vinden, of simpelweg omdat ze daar zin in hebben.
Ja ik zoen ook alleen als ik een relatie zou willen of er een heb. Maar ja, sommigen (zoals m'n crush) zijn daar blijkbaar makkelijker in. Het was even schrikken toen ik het hoorde, maar blijkbaar is dat voor haar normaal, en misschein voor mij straks in de zomervakantie ook wel. Kom ik dan wel achter.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2016, 17:04
Rcooper
Rcooper is offline
Hey!
Dit is waarschijnlijk al vaker aan bod gekomen, maar toch is dit verhaal iets anders.

Ik heb een heel leuk iemand ontmoet op internet. Ze woont alleen wel wat ver weg... We appen heel veel en het is erg gezellig. Ook skypen we af en toe.

Vorige week zat ze in Spanje met wat vriendinnen. Het spookte toen door m'n hoofd dat ze misschien een jongen tegen zou komen. Ik had het haar toen die week gewoon gevraagd en ze was inderdaad iemand tegengekomen. Vond ik niet zo heel erg, maar nu spookte door m'n hoofd dat ze wellicht zou gaan zoenen met hem. 1 keer raden: dat is gebeurd...

Ik heb haar toen ze thuis was gelijk maar geappt dat ik haar best wel leuk vind. Ook zei ze dat het deels wederzijds is, maar het ook nog niet helemaal zeker wist. Ze vond die jongen namelijk ook wel leuk...

Nu moet ik nog een datum verzinnen wanneer wij gaan afspreken, maar die jongen gaat ook met haar afspreken...

Sorry voor dit lange verhaal.

Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2016, 17:17
bierkoning
bierkoning is offline
Beetje snollebollen op vakantie is weer wat anders dan een echte relatie partner zoeken.

Kun jij het hebben dat je een soort extra optie bent? Spreek met haar af en zie wat er komt.

Wil je meer duidelijkheid en geen 2e keus zijn? Bespreek dat gewoon met haar vooraf.
Oud 10-06-2016, 18:52
Rcooper
Rcooper is offline
Ja oké, maar het kan wel zo zijn dat ze elkaar leuk kunnen gaan vinden.
Ik zou het niet erg vinden als ze me toch niet leuk vindt, want dan heb ik er oprecht een goede vriendin bij, maar ik zou me dan wel kloten voelen dat ik niet vóór Spanje met haar afgesproken heb, om me zo te kunnen bewijzen.
Ik heb eigenlijk geen schijn van kans gehad, nooit. Daar zit ik eigenlijk mee.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2016, 21:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb je twee topics even samengevoegd.
Reageren

Regels voor berichten