Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hey!
Dit is waarschijnlijk al vaker aan bod gekomen, maar toch is dit verhaal iets anders. Ik heb een heel leuk iemand ontmoet op internet. Ze woont alleen wel wat ver weg... We appen heel veel en het is erg gezellig. Ook skypen we af en toe. ![]() Vorige week zat ze in Spanje met wat vriendinnen. Het spookte toen door m'n hoofd dat ze misschien een jongen tegen zou komen. Ik had het haar toen die week gewoon gevraagd en ze was inderdaad iemand tegengekomen. Vond ik niet zo heel erg, maar nu spookte door m'n hoofd dat ze wellicht zou gaan zoenen met hem. 1 keer raden: dat is gebeurd... Ik heb haar toen ze thuis was gelijk maar geappt dat ik haar best wel leuk vind. Ook zei ze dat het deels wederzijds is, maar het ook nog niet helemaal zeker wist. Ze vond die jongen namelijk ook wel leuk... ![]() Nu moet ik nog een datum verzinnen wanneer wij gaan afspreken, maar die jongen gaat ook met haar afspreken... Sorry voor dit lange verhaal. ![]() Hoe kan ik hier het beste mee omgaan? Alvast bedankt voor jullie antwoorden! |
![]() |
|
Beetje snollebollen op vakantie is weer wat anders dan een echte relatie partner zoeken.
Kun jij het hebben dat je een soort extra optie bent? Spreek met haar af en zie wat er komt. Wil je meer duidelijkheid en geen 2e keus zijn? Bespreek dat gewoon met haar vooraf.
|
![]() |
Ja oké, maar het kan wel zo zijn dat ze elkaar leuk kunnen gaan vinden.
Ik zou het niet erg vinden als ze me toch niet leuk vindt, want dan heb ik er oprecht een goede vriendin bij, maar ik zou me dan wel kloten voelen dat ik niet vóór Spanje met haar afgesproken heb, om me zo te kunnen bewijzen. Ik heb eigenlijk geen schijn van kans gehad, nooit. Daar zit ik eigenlijk mee. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
'zomaar' iemand zoenen Verwijderd | 239 | 08-03-2007 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin vreemdgegaan met meisje?! inferno3000 | 108 | 25-06-2005 11:19 | |
Liefde & Relatie |
met vrienden zoenen voor de lol igfy | 44 | 30-12-2004 16:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ver kunnen 'gewone' vrienden gaan? kezia | 15 | 15-05-2002 16:36 | |
Seksualiteit |
Vreemdgaan met een jongen mag niet, maar met een meisje wel? Veegstertje | 39 | 14-05-2002 10:05 | |
Liefde & Relatie |
Voor de lol schatje86 | 7 | 08-03-2002 17:34 |