Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2016, 14:55
meisje123456
meisje123456 is offline
hallo ik heb jullie hulp nodig.
ik was pas op een kamp voor kinderen toen ik met een paar vrienden bij het kampvuur lag. ik lag naast ..... we lagen met zijn vijven onder een tweepersoons deken dus lagen krap. ik legde mijn hoofd wegens ruimte tekort en omdat ik dat wilde op zijn schouder. hij legde zijn hoofd weer op het mijne. iedereen zei aaah wat schattig enzo. toen pakte hij mijn hand onder de dekens. ik heb de film daarna ook bij hem gelegen op dezelfde manier. toen ik een keer mijn hoofd anders legde zei hij dat hij mijn hoofd miste. ook knuffelde hij mij een paar keer en vroeg steeds hoe het ging en of ik nog wakker was enzo. in de tent aaide hij een paar keer over mijn rug toen ik op het bed naast hem lag. (in slaapzak). er werd gevraagd of ik verliefd op hem was en ik zei best snel en bot nee om er vanaf te zijn. hij werd toen stil.
overdag vroeg hij de hele tijd of ik mee ging zwemmen enzo. we hadden het heel gezellig. mijn vriendin is net als mij sinds toen verliefd, maar dan op zijn vriend. ze zeggen allebei dat ze ons niet leuk vinden. we hebben het voor elkaar gevraagd. maar waarom deed hij dit dan. hij zei dat hij de hand van zijn vriend zocht maar dat geloof ik niet. en die andere dingen dan? nu appte ik met mijn ook verliefde vriendin erover en appte hem toen waarom hij mijn hand pakte en zei dat van zijn vriend. tegelijkertijd appte mijn vriendin met hem en hij zei toen kut kut ze begint er nu ook over enzo. vindt hij mij leuk? en ik?
help!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2016, 15:04
Elin3
Elin3 is offline
Volgens mij vind je hem wel een beetje leuk (of werd je meegesleept in de situatie). Is er een mogelijkheid om nog een keer wat met die jongens af te spreken? Misschien wel met z'n vieren? Dat levert waarschijnlijk meer op dan appen. Sowieso is het vaak geen geweldig idee om via via te vragen of mensen je leuk vinden. Dat merk je toch het beste aan de persoon zelf!
Reageren

Regels voor berichten