![]() |
|
![]() |
Beste medestudenten!
Ik heb jullie hulp en mening hard nodig!! In het kader van mijn opleiding International Toeristisch Management doe ik een onderzoek naar de behoeften en opinie van Nederlandse singles met betrekking tot het aanbod van singlereizen. De vragenlijst neemt slechte enkele minuten van je tijd in beslag en je gegevens worden betrouwbaar behandeld en anoniem verwerkt. Het invullen van de enquête kan je doen door te klikken op onderstaande link: http://www.thesistools.com/web/?id=514978 Omdat ik jullie medewerking erg waardeer verloot ik onder de deelnemers een VVV-bon ter waarde van 40,- Indien je mee wilt doen aan de verloting van de VVV-bon kan je aan het einde van de vragenlijst je e-mailadres invullen. De deadline voor het invullen van de vragenlijst, waardoor je kans maakt op de VVV-bon, is 15 juli 2016. Tevens wil ik jullie vragen om al jullie single vrienden, vriendinnen, collega’s en familieleden te verzoeken om ook deel te nemen aan de enquête. Dit kan je doen door de link te kopiëren en te delen via social media of per mail. Alvast vriendelijk bedankt voor jullie medewerking! |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wat is jullie mening over Fitness? Kim Verbeek | 24 | 05-07-2012 15:39 | |
Algemene schoolzaken |
enquête profielwerkstuk Lisanne^_^ | 11 | 05-01-2012 23:31 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] Profielwerkstuk enquete Dennis071 | 6 | 11-10-2011 07:51 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête vooroordelen Nederlanders t.o.v. Duitsers Fortuna_ | 23 | 07-01-2010 16:32 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Enquete Genetische Manipulatie enzovoorts | 21 | 06-01-2004 16:49 | |
Liefde & Relatie |
Eeuwige liefde??? Frida | 7 | 18-04-2002 12:32 |