Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2002, 23:59
GoodforNothing
GoodforNothing is offline
Ik fietstebij ons in Eemnes door de polder en ik zag 2 hele mooie zwanen... Ik bleef een half uur staan kijken en verdiepte mee in hun gedrag... ik stelde me voor om zelf een zwaan te zijn... Ik werd vanaf dat moment verliefd op zwanen.... Net als sommige meisjes verliefd zijn op paarden. Zo schoon wit met hun lange zachte nek......... droom dreuzel......

het is al laat op dit tijdstip dus ik ga me nest opzoeken... zZzzz
Oud 21-08-2002, 13:27
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
­

­
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 17:18
Maboq
Maboq is offline
hmmmmm, dat maakt me gewoon bang......
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 23:18
Verwijderd
ken iemand die een zwaan een zoentje (met/op de lips) heeft gegeven maar toen in z'n lip is gebeten door dat beest hehe, die gast was echt helemaal gestoord... was mn duiktrainer
*heeft nie meer met die gast durve duiken*
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 23:52
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Toen ik bij Philips werkte, liepen daar altijd 3 zwanen, nu zijn d'r 2 dood, het schijnt een virus te zijn.
Oud 24-08-2003, 19:54
MUTS123
MUTS123 is offline
Ik vind ze eng! Als ze kwaad zijn schijnen ze je arm te kunnen breken met hen vleugels
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:41
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 24-08-2003 @ 20:54:
Ik vind ze eng! Als ze kwaad zijn schijnen ze je arm te kunnen breken met hen vleugels
En varkens kunnen scheten laten die zó hard zijn dat de ruiten breken..

In theorie kunnen ze het wel...de kracht waarmee ze met hun vleugels slaan is idd hard genoeg om iemand zn arm te kunnen breken...MAAR de botten van een vogel zijn hol, dus erg breekbaar..zou een zwaan je op oplazer geven met zn vleugel dan verbrijzeld ie zn eigen vleugel...de kans dat ie dat doet is miniem...ook als je aan zn nest komt ...zelfs dan blijft et vaak bij blazen en intimideren...en als je te ver gaat, dan bijt ie je in je flikker...jouw slaan met zn vleugel zal ie neit doen...dat betekent nl z'n eigen dood

[Edit] dit is typisch een geval van een verkeerd geintepreteerd verhaal...heel veel mensen die ik ken denken dit nl...maar na et gevraagd te hebben aan een bioloog in Naturalis weet ik beter...[/Edit]

Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 22:43.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 19:23
kees17
kees17 is offline
Bij ons zijn er genoeg zwanen, Heel vaak zitten ze tussen de ganzen op het land. Ze zijn hier heel normaal, dus ik weet niet wat er zo speciaal aan is.
Oud 30-08-2003, 19:37
Zapje
Zapje is offline
Zwanen zijn lieve beesten, soms fiets ik wel eens langs en groep zwanen, en kan me niet inhouden mn fiets tussen die lieve witte beesten in te parkeren. Soms raakt er wel eens een verstrikt met die mooie nek van m, maar hij lijd dan weinig pijn, Een keer flink doortrappen, en zn kop ligt eraf. dan wil ik m nog wel eens bij zn stompje pakken, en met die dode zwaan zn soortgenoten tot pulp slaan.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 20:19
Qimm
Qimm is offline
Ik mag die beesten niet, te blazen enzo.. bah
Oud 31-08-2003, 21:23
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Zapje schreef op 30-08-2003 @ 20:37:
Zwanen zijn lieve beesten, soms fiets ik wel eens langs en groep zwanen, en kan me niet inhouden mn fiets tussen die lieve witte beesten in te parkeren. Soms raakt er wel eens een verstrikt met die mooie nek van m, maar hij lijd dan weinig pijn, Een keer flink doortrappen, en zn kop ligt eraf. dan wil ik m nog wel eens bij zn stompje pakken, en met die dode zwaan zn soortgenoten tot pulp slaan.
Mennuz, dat is gemeen.

Dat moet je doen bij kleine kinderen.. En dan allemaal tot pulp *stampen* en *slaan*..
Reageren

Regels voor berichten