Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2016, 21:40
Beschaamdmeisje
Beschaamdmeisje is offline
Hallo iedereen
Ik vond dit toch een beetje bij lifestyle passen
Omdat tegenwoordig de zandloperfiguur een hype is en ik wil het ook heel graag ik ben natuurlijk wel nog maar 14 maar kan dat nog komen?
Ik heb een beetje curves maar niet heel hard als een zanloperfiguur
Ook heb ik niet veel vet of dikke billen (kont)
Hebben jullie misschien tips hoe ik aan zo een zandloperfiguur kan geraken en vooral aan een kont? Want ik weet niet of die squats nu echt wel helpen ik heb ookal gehoort van mensen dat het hun kont kleiner maakt en je dikke bovenbenen er van krijgt.
Heeft er iemand tips wat ik kan doen misschien buiten sporten?of moet ik gewoon wachten tot het van aelf komt? Want ik voel me daar super oneker voor doordat ik er ookal commentaar opgekregen heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2016, 22:22
Elin3
Elin3 is offline
Je figuur kan je helaas niet zelf uitkiezen, belangrijk is dat je kleding draagt die past bij je figuur en jouw sterke punten benadrukt.
Oud 17-08-2016, 14:45
Michel01
Michel01 is offline
Het klopt niet helemaal wat je zegt: van squats worden je gehele benen "dikker", dus ook je billen! . Maar als je grotere billen wilt, moet je meer doen dan alleen squatten, maar het is wel al een goed begin. Verder weet ik niks over hoe je een zandloperfiguur krijgt
Oud 17-08-2016, 15:11
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
Je figuur kan je helaas niet zelf uitkiezen, belangrijk is dat je kleding draagt die past bij je figuur en jouw sterke punten benadrukt.
Misschien kun je hier kijken: https://m.perfectlybasics.nl/style-f...000001025.aspx
Oud 19-08-2016, 08:25
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Door een corset te dragen wordt je taille benadrukt. Ik geloof dat Kim Kardashian het zo strak draagt dat haar ingewanden helemaal zijn verschoven. Nou, leuk zeg.

Toen ik in de puberteit zat had ik een dikke reet en taille, maar destijds was het een hype om als uitgehongerde zak botten door het leven te gaan. Met andere woorden: het is ook maar tijdelijk dat men dit graag ziet bij zichzelf en anderen.
Oud 19-08-2016, 16:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Door een corset te dragen wordt je taille benadrukt. Ik geloof dat Kim Kardashian het zo strak draagt dat haar ingewanden helemaal zijn verschoven. Nou, leuk zeg.

Toen ik in de puberteit zat had ik een dikke reet en taille, maar destijds was het een hype om als uitgehongerde zak botten door het leven te gaan. Met andere woorden: het is ook maar tijdelijk dat men dit graag ziet bij zichzelf en anderen.
Buzzfeed heeft daar een video over gemaakt! Best interessant, want het is een eerlijke review.

Voor de liefhebbers:

En verder TS, wil je het voor jezelf of wil je het omdat dat nu 'moet' van de beautymensen? Soms is het niet mogelijk te krijgen wat je graag wil, gewoon omdat je lichaam niet zo gebouwd is. Dus wees er niet te veel op gefixeerd specifiek dit lichaam te krijgen.
Oud 19-08-2016, 17:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je nu 14 bent heb je volgens mij ook best nog kans om wat meer heupen en rondere vormen te krijgen hoor.
Reageren

Regels voor berichten