![]() |
|
Heeft iemand hier een klein beetje verstand van ovens? Mijn oven is gister officieel overleden en nu moet ik een nieuwe.
Heb al wat op internet gekeken en de goedkopere hebben allemaal crappy reviews en lijken meer campingdingen. Die ik nu op het oog heb, is voor mij best prijzig, ook al weet ik dat 45 euro voor een oven best oke is, ik ben maar een arme uitkeringstrekker. Ik gebruik mijn oven bijna elke dag, soms meerdere keren per dag, dus over de prijs lig ik niet heel erg wakker, ik wil alleen zeker weten dat dit een goede is. De specificaties zeggen mij namelijk niet zo veel. Het gaat om deze: http://www.mediamarkt.nl/nl/product/...n-1196864.html
|
![]() |
|
Misschien heb je wat aan deze informatie.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @Fiep: Zal prima werken, maar het is wel teringklein. Een hele pizza wordt lastig. Een klein bakkie (zoals die oven vis dingen) gaat wel.
|
Het is vooral letten op dat ze warm genoeg kunnen worden. Ik had er ooit een die maar tot 180 kon en dat was voor bepaalde dingen echt te weinig. Pizza kan je langer laten staan, maar andere dingen zijn soms helemaal geen succes.
|
Ik heb het door mijn ouders en nog een vriend laten checken, ze zijn het er allemaal mee eens dat deze goed is. Gratis bezorging en dus geen gesjouw (althans, niet door mij
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik had al een kleinere cakevorm gekocht voor die andere oven, maar crappy temperatuur en een half vloeibare cake maakte dat ik nooit cake bak. Maar nu nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Al denk ik dat ik eerst muffins ga maken, minder tijd en moeite ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Freelance werk (belastingdienst) Ilona1 | 22 | 11-11-2006 17:19 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson Verwijderd | 500 | 26-11-2004 16:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Jong wil uit LPF-fractie stappen UnknoWn EntiTy | 122 | 15-10-2002 08:19 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |